SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Haags het volgende:
@:dud0r mijn kindje krijgt volgend jaar een tering lekkere juffrouw. Heb meteen voorgesteld thuis dat ik de oudergesprekken voortaan prima alleen kan doen.
Voor samen met de gehaktkruidenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar kun je dus ook broccolipoeder kopenWaar de fuck gebruik je dat voor?
Broccoli-thee?
smoothiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar kun je dus ook broccolipoeder kopenWaar de fuck gebruik je dat voor?
Broccoli-thee?
Wat een goed ideequote:
BAH.quote:
Om over rauw gehakt te strooien?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli-thee?
Hoe was de date?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.
Die kerel was voor onze eerste date een feit was, nog met iemand anders op ''date'' geweest...
De juf van de kinderopvang waar z'n kind op zat. Na onze eerste date werd duidelijk dat hij haar per ongeluk zwanger had gemaakt.
![]()
Goed verhaal was het, leuk voor z'n ex ook. Die al helemaal over de zeik ging over onze eerste date en nog niet op de hoogte was van dat andere meisje
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.
Die kerel was voor onze eerste date een feit was, nog met iemand anders op ''date'' geweest...
De juf van de kinderopvang waar z'n kind op zat. Na onze eerste date werd duidelijk dat hij haar per ongeluk zwanger had gemaakt.
![]()
Goed verhaal was het, leuk voor z'n ex ook. Die al helemaal over de zeik ging over onze eerste date en nog niet op de hoogte was van dat andere meisje
eenmalig vooralquote:
Ik snap mensen die samenblijven omwille van een kind niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
Wel sneu, want ze zijn nu samen voor 't kind. Terwijl hij eigenlijk anders gewoon niks met haar wilde
Lekker muf met de kleuterjuf.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
Wel sneu, want ze zijn nu samen voor 't kind. Terwijl hij eigenlijk anders gewoon niks met haar wilde
Mensen zonder gebit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli-thee?
Ben je een neger?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap mensen die samenblijven omwille van een kind niet.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
quote:
Heb je het niet eens gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Daarbij was dat meisje getrouwd en had ze gelogen over haar scheidingZe is direct bij hem ingetrokken en ze werkt ook niet.
Ik snap dat wel:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |