SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Haags het volgende:
@:dud0r mijn kindje krijgt volgend jaar een tering lekkere juffrouw. Heb meteen voorgesteld thuis dat ik de oudergesprekken voortaan prima alleen kan doen.
Voor samen met de gehaktkruidenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar kun je dus ook broccolipoeder kopenWaar de fuck gebruik je dat voor?
Broccoli-thee?
smoothiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar kun je dus ook broccolipoeder kopenWaar de fuck gebruik je dat voor?
Broccoli-thee?
Wat een goed ideequote:
BAH.quote:
Om over rauw gehakt te strooien?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli-thee?
Hoe was de date?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.
Die kerel was voor onze eerste date een feit was, nog met iemand anders op ''date'' geweest...
De juf van de kinderopvang waar z'n kind op zat. Na onze eerste date werd duidelijk dat hij haar per ongeluk zwanger had gemaakt.
![]()
Goed verhaal was het, leuk voor z'n ex ook. Die al helemaal over de zeik ging over onze eerste date en nog niet op de hoogte was van dat andere meisje
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik een keer gedate heb.
Die kerel was voor onze eerste date een feit was, nog met iemand anders op ''date'' geweest...
De juf van de kinderopvang waar z'n kind op zat. Na onze eerste date werd duidelijk dat hij haar per ongeluk zwanger had gemaakt.
![]()
Goed verhaal was het, leuk voor z'n ex ook. Die al helemaal over de zeik ging over onze eerste date en nog niet op de hoogte was van dat andere meisje
eenmalig vooralquote:
Ik snap mensen die samenblijven omwille van een kind niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
Wel sneu, want ze zijn nu samen voor 't kind. Terwijl hij eigenlijk anders gewoon niks met haar wilde
Lekker muf met de kleuterjuf.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
Wel sneu, want ze zijn nu samen voor 't kind. Terwijl hij eigenlijk anders gewoon niks met haar wilde
Mensen zonder gebit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli-thee?
Ben je een neger?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap mensen die samenblijven omwille van een kind niet.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eenmalig vooral
quote:
Heb je het niet eens gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Daarbij was dat meisje getrouwd en had ze gelogen over haar scheidingZe is direct bij hem ingetrokken en ze werkt ook niet.
Ik snap dat wel:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of iemand beige is.quote:
Das een stapje minder ergquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of iemand beige is.
je kan meevechten in oekraine?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zegNet al bloedchagrijnig over dat kutveil;inghuis wat geen geld kan ontvangen (HOEDAN) dus ik ga maar shcaatsen kijken. Daar ook weer gekut en gepruts en nikskunnerij
![]()
Zin om dingen kapot te slopen nu
@EttovanBelgie heeft ook altijd zin om dingen te slopen, misschien kunnen jullie samen dingen slopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zegNet al bloedchagrijnig over dat kutveil;inghuis wat geen geld kan ontvangen (HOEDAN) dus ik ga maar shcaatsen kijken. Daar ook weer gekut en gepruts en nikskunnerij
![]()
Step away from the Fok.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
*pigmentgehandicaptquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of iemand beige is.
Oké Etto.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Alleen jij weet dit. Hou je mond!quote:
Ja dat is het hele punt, maar op de lange termijn ga je alsnog uit elkaar en heb je jarenlang jezelf en je gezin voor de gek zitten houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap dat wel:
1. Geld
2. Lekker makkelijk
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen jij weet dit. Hou je mond!
[..]
Ja dat is het hele punt, maar op de lange termijn ga je alsnog uit elkaar en heb je jarenlang jezelf en je gezin voor de gek zitten houden.
Weet niet hoorquote:
Adem in....... Adem uit.......quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
kluit boter op smeltenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Zin in vette hap. Maar ik heb boontjes.
Ja, soms gaan die mensen niet uit elkaar en heb je echt zo'n hele rare verstandhouding tussen die mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen jij weet dit. Hou je mond!
[..]
Ja dat is het hele punt, maar op de lange termijn ga je alsnog uit elkaar en heb je jarenlang jezelf en je gezin voor de gek zitten houden.
Bij deze mensen is dat ook. Je ziet dat ook terug op de foto's.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms gaan die mensen niet uit elkaar en heb je echt zo'n hele rare verstandhouding tussen die mensen
Ja dat gaat wel goed. Je moet ergens beginnen.quote:
Ergens is het wel sneu, maar ja aan de andere kant ben je ook verantwoordelijk voor je eigen geluk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij deze mensen is dat ook. Je ziet dat ook terug op de foto's.
Zij kijkt geforceerd gelukkig en hangt naar hem toe. Hij heeft zo'n ''HALLLPP"' gezicht
Mensen die niet alleen kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kent iedereen toch wel mensen die bij elkaar zijn om de verkeerde redenen?
vrijdag patat dagquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ik later ga staat heel Dordrecht in de rij
Bezint eer ge de kleuterjuf bemint en spring uit het raam als ze begint te groeien als een rijpe banaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms gaan die mensen niet uit elkaar en heb je echt zo'n hele rare verstandhouding tussen die mensen
Hij wilde niet twee kinderen bij 2 vrouwen waar hij niet meer bij is, waarvan één van de kinderen niet eens geboren was nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens is het wel sneu, maar ja aan de andere kant ben je ook verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Misschien is dit wel heel makkelijk praten aan de zijlijn tho.
Dus elke keer als Haags het over macaroni heeft, bedoelt hij roti?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
zo'n rasta met goude tand. Hij heeft jullie al die tijd voor de gek gehouden
Karzai?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Of bang zijn nooit meer iemand anders te krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kunnen zijn
Waar heb je gehaald?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als ik later ga staat heel Dordrecht in de rij
Nee, helaas niet. Ik moest vroeg bij de garage zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijdag patat dag
heb je vandaag gezwommen trouwens?
oh ja. Was ik even vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik moest vroeg bij de garage zijn.
Ja, heel verstandigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij wilde niet twee kinderen bij 2 vrouwen waar hij niet meer bij is, waarvan één van de kinderen niet eens geboren was nog.
Verder voelde ik er ook weinig voor om met z'n dramasituatie in zee te gaan eigenlijk
Had je daar ook een snack bij?quote:
Ewaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Een gehaktstaafquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je daar ook een snack bij?
Als dat Haags was, woonde jij al bij hem in huisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
deze foto heb ik stiekem ee keer van hem gemaakt op het strand van kijkduin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat Haags was, woonde jij al bij hem in huis
Dit is een hele goede foto om steeds iets anders in z'n handen te photoshoppen. bijvoorbeeld een krentenbolquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
deze foto heb ik stiekem ee keer van hem gemaakt op het strand van kijkduin
[ afbeelding ]
Mensenkennisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat Haags was, woonde jij al bij hem in huis
Of een blije kwok.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is een hele goede foto om steeds iets anders in z'n handen te photoshoppen. bijvoorbeeld een krentenbol
Of een cavia.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is een hele goede foto om steeds iets anders in z'n handen te photoshoppen. bijvoorbeeld een krentenbol
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel de goede winkel binnengelopen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n mes om katoen mee te plukken.
[..]
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
je hebt hier in rotterdam veel van dit soort types
quote:
Met haarpanty's?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Durf je dat daar ook hardop te zeggen?quote:
k nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Durf je dat daar ook hardop te zeggen?
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Vast wel, maar niet binnen gehoorafstand.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dekt de lading precies toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit wil ik meemakenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dekt de lading precies toch?
Maar ja hoor
Wanneer het ongeveer 23 graden met een briesje isquote:
een rotterdamzuid spotthepantyneger meetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wanneer het ongeveer 23 graden met een briesje is
en tapasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een rotterdamzuid spotthepantyneger meet
Is dat het verhaal van de originele pantyneger?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het bij die ene proberen waar ik toen voor weg moest komen hier
neequote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat het verhaal van de originele pantyneger?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit was een idioot van vorige jaar bij het winkel centrum zuidplein
Ja, heel raar verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
4 minuten geleden
'Russische colonne maakt nauwelijks vooruitgang'
De nieuwste bulletin van de Britse inlichtingendienst is uit en daar staat iets opvallends in. De lange Russische militaire colonne heeft de afgelopen vier dagen nauwelijks vooruitgang geboekt. De zware gevechten gaan door, maar veel schiet Rusland niet op. Oekraïne zou ook proberen om het militair vliegveld Hostomel weer terug te veroveren op de Russen.
Begrijp het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel raar verhaal.
Klopt toch niet?
ja zat op scooter te wachten op groene licht op fietspad, en naast mij stond ene meisje op de fets te wachten. En toen fietste dus zon gast in spookrichting van de overkant door rood zo richting ons fietspad. Maar er was geen plek voor hem om er doorheen te gaan en hij heeft zichzelf er dus door heen geduwd waarbij hij haar en mij opzij duwde.quote:
Ja ze hebben moeite met de ondergrond. slechte banden en geen voorraad meer met diesel en etenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel raar verhaal.
Klopt toch niet?
Fake news?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel raar verhaal.
Klopt toch niet?
Klopt:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hebben moeite met de ondergrond. slechte banden en geen voorraad meer met diesel en eten
Fetsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zat op scooter te wachten op groene licht op fietspad, en naast mij stond ene meisje op de fets te wachten. En toen fietste dus zon gast in spookrichting van de overkant door rood zo richting ons fietspad. Maar er was geen plek voor hem om er doorheen te gaan en hij zichzelf er dus door heen geduwd waarbij hij haar en mij opzij duwde.
Ik leunde wat opzij en had muziek op en dacht ik laat het gaan... Aso maar goed maar dat meisje heeft er wat van gezegd. Dus toen ik doorkreeg dat er wat gebeurde zette ik de muziek uit en toen hoorde ik dus dat zij een discussie hadden.
Dus hij was achter ons, en zij zei nog zoiets van je moet respect hebben ofzo en toen flipte die em helemaal de pan uit dat die ons wat aan zou doen en kwam die achter ons aanDat meisje helemaal in paniek dus ik ben met de scooter achter haar blijven rijden en hij heeft ons een paar 100 meter scheldend en bedreigend achtervolgd.
uiteindelijk gaf die het gelukkig wel op. Ben even met dat meisje gebleven nog. Die was aan het huilen en zo
nja die was niet helemaal goed. Hij flipte em helemaal de pan uit en zag hoe hij scheldend en boos achter ons kwam op de fiets in mijn spiegel. Terwijl die zichzelf gewoon door ons heen had geduwd. Super asociaalquote:
Ja, dit is wat ik zo vaag vind.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hebben moeite met de ondergrond. slechte banden en geen voorraad meer met diesel en eten
Even mijn alu-hoedje opzetten.quote:
ja waarschijnlijk omdat ze zich hebben vergist in de staat van de weg of de kwaliteit van hun bandenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is wat ik zo vaag vind.
WTF..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zat op scooter te wachten op groene licht op fietspad, en naast mij stond ene meisje op de fets te wachten. En toen fietste dus zon gast in spookrichting van de overkant door rood zo richting ons fietspad. Maar er was geen plek voor hem om er doorheen te gaan en hij heeft zichzelf er dus door heen geduwd waarbij hij haar en mij opzij duwde.
Ik leunde wat opzij en had muziek op en dacht ik laat het gaan... Aso maar goed maar dat meisje heeft er wat van gezegd. Dus toen ik doorkreeg dat er wat gebeurde zette ik de muziek uit en toen hoorde ik dus dat zij een discussie hadden.
Dus hij was achter ons, en zij zei nog zoiets van je moet respect hebben ofzo en toen flipte die em helemaal de pan uit dat die ons wat aan zou doen en kwam die achter ons aanDat meisje helemaal in paniek dus ik ben met de scooter achter haar blijven rijden en hij heeft ons een paar 100 meter scheldend en bedreigend achtervolgd.
uiteindelijk gaf die het gelukkig wel op. Ben even met dat meisje gebleven nog. Die was aan het huilen en zo
Heb ik steevast opquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even mijn alu-hoedje opzetten.
Brb
Oei, wel dapperquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
en dat meisje begon dat ze net op zuid woonde en allemaal junkies tegen kwam en zo
Je trekt veel bekijks?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb ik steevast opstaat nog best leuk ook
Ja, tenzij dikke portemonneequote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enige plek waar je nog terecht kunt
En niemand die die kerel ff van z'n fiets aftrapte?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nja die was niet helemaal goed. Hij flipte em helemaal de pan uit en zag hoe hij scheldend en boos achter ons kwam op de fiets in mijn spiegel. Terwijl die zichzelf gewoon door ons heen had geduwd. Super asociaal
Verdomme nog een dure caaf ook.quote:De cavia met kooi kan alleen ophalen want verzenden vind ik zielig voor de cavia vrouwtje.
nee mensen keken want ze hoorde geschreeuw maar niemand die zich er mee bemoeide. Had wel even de gedachte hoop dat die ons niette pakken krijgt :pquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En niemand die die kerel ff van z'n fiets aftrapte?
Altijdquote:
Wat sneuquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)nkfles-en-bodem-spul
[..]
Verdomme nog een dure caaf ook.
Hoe verzend je zoiets? Met PostNL of zo ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die vrouw wel jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe verzend je zoiets? Met PostNL of zo ?
WIEEEEEEEE?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit dus fotoalbums te maken, en nu kom ik allemaal foto's tegen van cavia's. Ik denk dat dit caafs zijn van 4EBE
Snap ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mensen keken want ze hoorde geschreeuw maar niemand die zich er mee bemoeide. Had wel even de gedachte hoop dat die ons niette pakken krijgt :p
Een harige, bruin wit. Waarvan je amper ziet wat de voor of achterkant isquote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En niemand die die kerel ff van z'n fiets aftrapte?
Zo eentje had ik, Schaapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een harige, bruin wit. Waarvan je amper ziet wat de voor of achterkant is
die grammatica enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Bedankt voor uw aankoop op vrijdag 4 maart 2022.
Product: Microsoft 365 Business Standard
Da's Neufquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een harige, bruin wit. Waarvan je amper ziet wat de voor of achterkant is
Oreo en Oryx, allebei driekleur borstel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
Had je geen Caaf die Oreo heette of zo?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's Neuf![]()
Was mijn meest autistische caaf ever.
Maar ze was wel lief.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oreo en Oryx, allebei driekleur borstel.![]()
Oreo is nog best oud geworden, ergens in 2020 overleden, dacht ik.
Als een eckte snack from da hoodquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
en dat meisje begon dat ze net op zuid woonde en allemaal junkies tegen kwam en zo
was echt sneu![]()
ik zo therethere.gif
quote:
klapjostiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zat op scooter te wachten op groene licht op fietspad, en naast mij stond ene meisje op de fets te wachten. En toen fietste dus zon gast in spookrichting van de overkant door rood zo richting ons fietspad. Maar er was geen plek voor hem om er doorheen te gaan en hij heeft zichzelf er dus door heen geduwd waarbij hij haar en mij opzij duwde.
Ja denk dat ik daarom niks zei omdat ik al zag dat die niet goed was.quote:
Je moet 24 uur klachtenvrij zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Als ik morgen nog klachten heb (5e dag isolatie) dan mag ik zondag sowieso nog niet werken toch?
niet dat ik mij al goed voel ofzo maar geloof dat ze hopen dat ik zondag weer komquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet 24 uur klachtenvrij zijn
ik ben zelf wel instaat iemand die spookrijdend mij tegemoet komt EN ook nog opzij wil douwen heel erg tegen te werken, dan was ik geen centimeter verschoven en had hij maar lekker ergens anders heen gefietst..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik daarom niks zei omdat ik al zag dat die niet goed was.
Lopen zoveel mensen op straat met mentale problemen
ja en dan? had ik een potje moeten rollebollen met die gast ofzo? Ik bleef ook staan want scooter krijg je ook niet zo opzij maar moest wel opzij leunenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zelf wel instaat iemand die spookrijdend mij tegemoet komt EN ook nog opzij wil douwen heel erg tegen te werken, dan was ik geen centimeter verschoven en had hij maar lekker ergens anders heen gefietst..
Jaaaa, mooi beestje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:39 schreef Dqod het volgende:
Afterpizzadip
Oreo
Die heb ik ook nog wel op m'n schoot gehad, daggik
Mja, dat snap ik wel, maar ik zou even wachten tot je weer kipcornlekker bent hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dat ik mij al goed voel ofzo maar geloof dat ze hopen dat ik zondag weer kom
Niemand luistert meer naar die regels. Als jeje redelijk voelt gewoon werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Als ik morgen nog klachten heb (5e dag isolatie) dan mag ik zondag sowieso nog niet werken toch?
Ja, maar jij bent een man, dat maakt wel degelijk uitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zelf wel instaat iemand die spookrijdend mij tegemoet komt EN ook nog opzij wil douwen heel erg tegen te werken, dan was ik geen centimeter verschoven en had hij maar lekker ergens anders heen gefietst..
nee termijn is al verstrekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: ''wil je wat moois horen mam?''
Ik: Ja hoor
Kitten: Laat keiharde scheet
Ik:*zucht*
Kitten: ''Dat was mijn mooie, mooie scheet... die ik altijd laat. ''
![]()
![]()
![]()
Kan ik haar nog ruilen?
Calico power.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, mooi beestje.
Beetje een Calico-caaf
kan toch niet hoesten daar aan tafel staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niemand luistert meer naar die regels. Als jeje redelijk voelt gewoon werken
En Hugo en James ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Calico power.
Bonnie en Oreo zijn nu dikke maatjes. En dat vind ik, dus![]()
Sugamommahcaffiaknuffelen is best een gemis
Kind heeft het leven begrepenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan ik haar nog ruilen?
dat had ik er idd even bij moeten zetten, zeker waar jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een man, dat maakt wel degelijk uit
Denk dat ze zo verkocht is, met die 82cm lange blonde harenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je haar nog wel verkopen in een obscuur land?
Kan wel. Maar niet handig neequote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan toch niet hoesten daar aan tafel staan.
Goh wat heb je?
ja corona mevrouw maar het gaat wel weer
En dan als die dus zo op je tekeer gaat? ga je hem dan te vuist?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik er idd even bij moeten zetten, zeker waar ja
Ik dacht dat ze 1 was?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan ik haar nog ruilen?
Ik weet niet waarom jij dit dachtquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Calico power.
Bonnie en Oreo zijn nu dikke maatjes. En dat vind ik, dus![]()
Sugamommahcaffiaknuffelen is best een gemis
Als er ooit nog een volgende keer komt, neem ze dan meequote:
bezint voor gij begintquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan ik haar nog ruilen?
Jazeker, alle 5quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als er ooit nog een volgende keer komt, neem ze dan mee
Bedankt voor de tipquote:
HELL YEAH!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik ben jouw opaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
Kinderen zijn hinderen zei mijn opa altijd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Fackwat heb ik gebaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud is kitten?
Fackwat heb ik gebaard?
ja waar heeft ze dan dat dan vanaan allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik proesttequote:
Geen idee. Dat kind zit vol met uitspraken waarbij ik m'n vraagtekens heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waar heeft ze dan dat dan vanaan allemaal?
Wij er achteraanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
Ik zie ze hier nu srs door de kamer crossen![]()
Fackwat heb ik gebaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Thuis. Gergi is z'n zonnebril vergeten op een terras omdat ik werkelijk één keer niet oplet of iedereen al z'n spullen bij zich heeftNu heeft ie rest van het weekend een slecht humeur. Wel altijd zeuren dat hij heus wel op z'n eigen spullen kan letten... Ok, ik zie het
hou je ze nog wel uit elkaar dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
Ik zie ze hier nu srs door de kamer crossen![]()
moet toch ergens vandaan komen poes 👀🙄quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. Dat kind zit vol met uitspraken waarbij ik m'n vraagtekens heb.
Thuis. Gergi is z'n zonnebril vergeten op een terras omdat ik werkelijk één keer niet oplet of iedereen al z'n spullen bij zich heeftNu heeft ie rest van het weekend een slecht humeur. Wel altijd zeuren dat hij heus wel op z'n eigen spullen kan letten... Ok, ik zie het
Gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jouw invloed denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet toch ergens vandaan komen poes 👀🙄
Rollendquote:
Voor straf zonder pompoensoep naar bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Sowiesootjequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Ik ben ook dood.Wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik sws niet, want het zijn de caffia's van sisquote:
Ik geloof dit dus nietquote:
Ja gebeld 20 min later maar was al gestolenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jammer. Hebben jullie al gebeld of het is gevonden?
Wel leuk zo’n groot kind.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gebeld 20 min later maar was al gestolenNormaal wordt alles hier altijd netjes afgegeven, portemonnees met al het geld er nog in etc al teruggekregen. Maar ja, toeristenseizoen
Oh manquote:
jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gebeld 20 min later maar was al gestolenNormaal wordt alles hier altijd netjes afgegeven, portemonnees met al het geld er nog in etc al teruggekregen. Maar ja, toeristenseizoen
Ik las solararmpjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn solarlampjes doen hetEcht prachtig ende wonderbaarlijk
Leren ze altijd ergens anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet toch ergens vandaan komen poes 👀🙄
Kitten, mama wil graag zelf typen.quote:
Ik betwijfel het. Alleen z'n zonnebril gaat ie nu op letten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammernou ja misschien leert die er van :p
Alleen maar omdat ze een kleurtje heeft hequote:
quote:
hoe laat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vanavond de badkamer schoonmaken.
Einde bericht.
Moet ik eigenlijk ook doen maar geen zin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vanavond de badkamer schoonmaken.
Einde bericht.
zo denkt men altijd over snacksquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een kleurtje heeft he
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kitten, mama wil graag zelf typen.
Geef terug aan mama
Wie heeft er een kleurtje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een kleurtje heeft he
Eten laten bezorgen danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Honger. Weinig zijn om eten te maken.
O ja, ook dat moet ik nog doen maar geen zin in.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Honger. Weinig zijn om eten te maken.
Ik heb vorige week ook al overgeslagenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen maar geen zin.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook al overgeslagen
Dat snackgeval natuurlijkquote:
echt niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat kwiwi geen zin heeft in dingen.
Inderdaad. Alleen FOK!ken heb ik zin inquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat kwiwi geen zin heeft in dingen.
Ik hou van snacks met een kleurtjequote:
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En een Italiaanse twistquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
IkIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Budapestenaar is Native American
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ookRuilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
OKE DOEIquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Budapestenaar is Native American
Oké, ik pak de kaasschaafquote:
quote:
Huehue!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dat ik de kans krijg om in slaap tevallen in bed
quote:
quote:
quote:
Paar maandjes geleden had ik een extra plakje ham voor op broodquote:
harig?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
100% kaaskopZelfs niks Orbanistaans.
Heb je al voorgesteld dat je ze wel bij haar thuis wil doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Haags het volgende:
@:dud0r mijn kindje krijgt volgend jaar een tering lekkere juffrouw. Heb meteen voorgesteld thuis dat ik de oudergesprekken voortaan prima alleen kan doen.
Fok is zonder geluid. dat helptquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ok, ik perste er een ron brandsteder- lach uit. Bedankt Jongensss
veel hoesten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet dat ik de kans krijg om in slaap tevallen in bed
Jouw posts hebben bij mij een kleurtjequote:
Maar wel overtuigend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |