Hij deed wel mee, maar raakte geblesseerd (ff opgezocht)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jep. Doordat die 1000 meter niet geweldig ging op okt (waar de beste 2 zich plaatsen) en ook niet meedeed met het NK (1 plek te verdienen).
Ik zou er in het algemeen geen moeite mee hebben als ze wat minder zouden lullen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Ze moeten echt eens ophouden met dat ophemelen van die Stolz. Er zijn zoveel Amerikaanse jongens die het niet hebben waargemaakt. Ik noem een Marsicano, of Brian Hansen of Kuck?
Marsicano was echt 2 jaar zo enorm goed, echt zonde dat die dat niet door kon zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:46 schreef Remco het volgende:
Ze moeten echt eens ophouden met dat ophemelen van die Stolz. Er zijn zoveel Amerikaanse jongens die het niet hebben waargemaakt. Ik noem een Marsicano, of Brian Hansen of Kuck.
Klopt die kwam net na de Hedrick, Davis periode. Inderdaad jammer dat daar nooit meer wat van terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marsicano was echt 2 jaar zo enorm goed, echt zonde dat die dat niet door kon zetten.
Kuck en Hansen werden wel iets teveel gehypet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |