Lijkt me niet dat je twee groepswinnaars tegen elkaar hebt? Als Nederland wint tegen de verliezer van Dui-Aus.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:48 schreef Jason22 het volgende:
Als ik het goed heb begrepen speelt de winnaar van deze wedstrijd tegen de winnaar van Duitsland - Australië, en speelt de verliezer tegen Italië in de kwartfinale?
Ah wacht, de verliezer van Australië - Duitsland. Ik dacht al wat raar.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je twee groepswinnaars tegen elkaar hebt?
Struff en Ottequote:Op zaterdag 17 september 2022 21:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nope. En nu tegen de verliezer van Australië - Duitsland. Als Zverev niet meedoet is Duitsland in elk geval niet onmogelijk.
Duitslan won zowaar, dus t wordt Australië. Maar ja, misschien dat Kyrgios er in november opeens wel bij is.quote:Op zondag 18 september 2022 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Struff en Otte
Ozzies met Kubler en De Minaur ook niet top. Zonder Kyrgios.
Dan is zijn rechtszaak toch?quote:Op zondag 18 september 2022 21:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Duitslan won zowaar, dus t wordt Australië. Maar ja, misschien dat Kyrgios er in november opeens wel bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |