abonnement Unibet Coolblue
pi_203938638
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
In Noord Korea hebben tekort eten, wees blij.
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar.
pi_203938652
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:11 schreef Questular het volgende:

[..]
Hebben tekort eten? Dat klinkt echt afschuwelijk, ik hoop dat ze lekker zand hebben daar.
En sneeuw, de grote leider zet ook in op meer toerisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203938822
quote:
Vanaf maandag staat de coronabarometer in België op code geel. Dat heeft premier Alexander De Croo (Open VLD) vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie. ‘Dat betekent dat het overgrote deel van de beperkingen verdwijnen’, aldus De Croo.

Hoewel de ziekenhuisopnames momenteel nog boven de drempel van 65 per dag liggen, was er al eerder politieke consensus over een overgang van oranje naar geel. Alleen de precieze timing ervan lag nog niet vast.

Onder code geel gelden er bijna geen beperkingen meer, behalve verplichte CO2-meters bij bepaalde binnenactiviteiten. Het Covid Safe Ticket (CST) verdwijnt, net als nog bestaande capaciteitsbeperkingen bij bepaalde evenementen.

De mondmaskerplicht op scholen en in winkels maakt geen deel uit van de barometer, maar ook die verdwijnt vanaf maandag. Op het openbaar vervoer en in de zorgsector zullen mondmaskers nog een tijdje verplicht blijven. Het mondmasker is wel niet meer verplicht in de stations en op de perrons. In de luchthavens vervalt de mondmaskerplicht ook.

Ook aan het Passenger Locator Form (PLF) wordt gesleuteld. Wie van binnen de Europese Unie naar België reist, zal dat niet meer hoeven in te vullen. Het blijft verplicht voor wie van buiten de EU komt, tenzij het land op de zogenaamde ‘witte lijst’ staat van veilige bestemmingen.
Bron: De Standaard
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_203938824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Komt die wel? Of willen we met zijn allen heel hard dat die piek komt omdat we dan "ZIE JE WEL!" kunnen roepen voor nieuwe maatregelen?

Die piek wordt hooguit een klein hobbeltje. En dat rechtvaardigt geen verandering in beleid.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Carnaval gaan we natuurlijk gewoon verbieden. Corona moeten we niet hebben.

Mvg Ernst Kuipers.
Wie stelt dan een verandering in beleid voor? Ernst Kuipers alvast niet. Ik zie het nut er niet van in om zo verontwaardigd te doen over een situatie die blijkbaar in jouw hoofd omgaat, maar niet is gestoeld op de realiteit. Ga lekker naar buiten, het is mooi weer. *O*
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:28:46 #30
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_203938832
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Carnaval :')
Koel en donker bewaren
pi_203938868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Oh noo, in het zicht van de haven CORRED
9 van de 13 van carnaval zijn nu CORRED.


Kwestie van tijd lijkt me. Helemaal omdat mijn vriendin gecoronariseerd is.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:16 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203938886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
9 van de 13 van carnaval zijn nu CORRED.

Kwestie van tijd lijkt me. Helemaal omdat mijn vriendin gecoronariseerd is.
Beetje natuurlijke immuniteit erbij, niks mis mee.
pi_203939004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Beetje natuurlijke immuniteit erbij, niks mis mee.
Ja, antistoffen meepakken.

@Wereldgozer check deze grap.
pi_203939022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Gevierd in kleine groep
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:46:07 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203939105
Hoe gaat het hier? Voel me een beetje een successupporter/ramptoerist door hier niet meer te posten omdat het naar mijn idee gewoon voorbij is. :P
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:47:03 #36
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203939115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef eentwee het volgende:

[..]
[..]
Wie stelt dan een verandering in beleid voor? Ernst Kuipers alvast niet. Ik zie het nut er niet van in om zo verontwaardigd te doen over een situatie die blijkbaar in jouw hoofd omgaat, maar niet is gestoeld op de realiteit. Ga lekker naar buiten, het is mooi weer. *O*
Ik verwacht zelf juist dat we 15 maart achter België aan gaan en het hele 1G-testen gedoe achter ons laten. Het is gewoon nergens meer voor nodig.

Maar ik merk ook dat er in dit topic een sentiment is alsof dat op de één of andere manier niet mag. Dat we weer de schuld gaan geven aan de carnavalsvierders, aan de wintersporters, aan de kroeggangers dat er weer nieuwe besmettingen komen.

Nu niet met rechtvaardiging 'de ziekenhuizen' maar met rechtvaardiging 'ja maar quarantaine'. En als dat niet meer van toepassing is, dan kan de 'ja maar nieuwe variant' weer als troef van stal gehaald worden. Dat corona nu als A-status in de Wpg staat is daar best een behoorlijk teken van.

Waar ik dus bang voor ben is dat er in Den Haag een illusie heerst dat we het coronavirus 'onder controle' kunnen houden en er dus altijd actief moet worden bijgestuurd, in plaats van dat er eindelijk gezegd wordt, we laten het los, we gaan terug naar normaal, de champagne kan bij deze definitief open.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203939528
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:12:12 #38
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203939538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik verwacht zelf juist dat we 15 maart achter België aan gaan en het hele 1G-testen gedoe achter ons laten. Het is gewoon nergens meer voor nodig.

Maar ik merk ook dat er in dit topic een sentiment is alsof dat op de één of andere manier niet mag. Dat we weer de schuld gaan geven aan de carnavalsvierders, aan de wintersporters, aan de kroeggangers dat er weer nieuwe besmettingen komen.

Nu niet met rechtvaardiging 'de ziekenhuizen' maar met rechtvaardiging 'ja maar quarantaine'. En als dat niet meer van toepassing is, dan kan de 'ja maar nieuwe variant' weer als troef van stal gehaald worden. Dat corona nu als A-status in de Wpg staat is daar best een behoorlijk teken van.

Waar ik dus bang voor ben is dat er in Den Haag een illusie heerst dat we het coronavirus 'onder controle' kunnen houden en er dus altijd actief moet worden bijgestuurd, in plaats van dat er eindelijk gezegd wordt, we laten het los, we gaan terug naar normaal, de champagne kan bij deze definitief open.
Hoe lang zitten we intussen al op tienduizenden besmettingen per dag, en de ziekenhuizen lopen nog steeds leeg. Er is geen enkele reden om vanuit de overheid corona nog 'onder controle' te moeten houden met symboolpolitiek zoals een mondkapje in de bus of een testbewijs voor een concert.
pi_203939540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
CARNAVALLED
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:13:39 #40
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203939554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hoe lang zitten we intussen al op tienduizenden besmettingen per dag, en de ziekenhuizen lopen nog steeds leeg. Er is geen enkele reden om vanuit de overheid corona nog 'onder controle' te moeten houden met symboolpolitiek zoals een mondkapje in de bus of een testbewijs voor een concert.
Daar ben ik het mee eens, alleen vraag ik me af of de media en de politiek het ook op die manier zien. Wat dat betreft ben ik net zo goed bang dat we weer in een (totaal zinloze) lockdown zitten na de gemeenteraadsverkiezingen, puur omdat ze in Den Haag incompetent zijn en in paniek om zich heen slaan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:15:17 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203939577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Daar ben ik het mee eens, alleen vraag ik me af of de media en de politiek het ook op die manier zien. Wat dat betreft ben ik net zo goed bang dat we weer in een (totaal zinloze) lockdown zitten na de gemeenteraadsverkiezingen, puur omdat ze in Den Haag incompetent zijn en in paniek om zich heen slaan.
Wat mij betreft maken we per 15-3 van die mondkapjes in het OV een advies en stoppen we met 1G.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:35 #42
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_203939851
Ben wel blij dat er genoeg mensen zijn die een (dagelijks) uitje naar de teststraat doen. Hebben die mensen daar ook wat aanspraak :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203940129
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien is dit wel het laatste topic, dus hier moet ik gepost hebben. O+

Goede ziekenhuis cijfers.
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:55:52 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203940145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.
In de toekomst:

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203940418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat doe ik ook al 4 topics om die reden maar ze blijven maar doorgaan.
Ik sluit me er bij aan. I'm still here ;(
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:52:21 #46
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203940926
twitter
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 4 maart 2022 @ 19:29:28 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203941565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:52 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 19:30:44 #48
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_203941587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ziekteverzuim omdat die mensen echt te ziek zijn om te werken of omdat we met absurde quarantaineregels werken?
Voornamelijk dat laatste. Het kringetje houdt dus zichzelf in stand.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203942137
We zitten nu al 2 jaar in deze pandemie. We kunnen dus niet meer spreken van een tijdelijke noodsituatie. Ik denk daarom dat jullie moeten leren leven met het mondkapje.
pi_203942401
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef eentwee het volgende:
We zitten nu al 2 jaar in deze pandemie. We kunnen dus niet meer spreken van een tijdelijke noodsituatie. Ik denk daarom dat jullie moeten leren leven met het mondkapje.
Beetje olie op het vuur gooien? :)

Ik zie overigens nergens meer mondkapjes...van de week in de bus had de helft van de passagiers hem op de kin, nobody cares... inclusief chauffeur. Verdwijnt vanzelf half maart dat mondkapje.

Alleen voor in het vliegtuig zie ik het somber in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')