Als je dan al gaat testen dan blijf je aan de gangquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Rustaagh,
Enig symptoom, 2 jaar lang geen enkele vorm van een loopneus / gevoelige keel / beroerde maag, niks? Lijkt me wel enorm stug.
Er zijn meer levensjaren verloren gegaan in Oekraīne de laatste maand dan aan Covid in heel Europa over 2 jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat COR nog steeds zo’n issue is voor bepaalde mensen. Het risico om te overlijden aan een kernbom is momenteel bijna groter dan long Covid of dood door Covid.
Nooit gezegd dat ik met het circus meedoe natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als je dan al gaat testen dan blijf je aan de gang
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 05-03-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 67229
Gemeentes met +5 besmettingen:
2151 Amsterdam
1745 Eindhoven
1576 Groningen
1539 's-Hertogenbosch
1316 Maastricht
1223 Rotterdam
1222 Tilburg
1216 Breda
1164 Utrecht
1049 's-Gravenhage
892 Nijmegen
813 Land van Cuijk
707 Oss
641 Zwolle
637 Arnhem
633 Roosendaal
618 Venlo
557 Amersfoort
549 Apeldoorn
532 Leeuwarden
525 Enschede
510 Meierijstad
508 Maashorst
484 Bergen op Zoom
445 HelmondVieren ze in Groningen ook carnaval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Zal wel wintersport zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vieren ze in Groningen ook carnaval?
Ik heb in Eindhoven ook aardig wat bovensloots accent gehoord, dus het zou me niet verbazen als dat gewoon import is geweest wat terug naar huis is gegaan.quote:
Kroegen zijn weer open, studentenstad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vieren ze in Groningen ook carnaval?
Ik zie serieus nog mensen met mondlapjes en krampachtig afstand houden. Mensen zijn helemaal gek gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat COR nog steeds zo’n issue is voor bepaalde mensen. Het risico om te overlijden aan een kernbom is momenteel bijna groter dan long Covid of dood door Covid.
Kan me best voorstellen voor mensen die iets onderliggends hebben. Of niet gevaccineerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie serieus nog mensen met mondlapjes en krampachtig afstand houden. Mensen zijn helemaal gek gemaakt.
Het zal me een worst wezen wat een ander doet. Valt alleen op.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen voor mensen die iets onderliggends hebben. Of niet gevaccineerd kunnen worden.
Ik vind dat prima. Moeten zij zelf weten.
Prima. Maak je niet zo druk daarom.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen wat een ander doet. Valt alleen op.
Druk maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima. Maak je niet zo druk daarom.
Dat beoordelende. Dat je hier komt schrijven dat ze gek gemaakt zijn enzo.quote:
Snap dat ook nooit zo goed, laat die mensen lekker als ze zich daar beter bij voelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat beoordelende. Dat je hier komt schrijven dat ze gek gemaakt zijn enzo.
Laat die mensen gewoon. Weet jij veel wat er speelt.
klinkt als Delta, veel sterktequote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb sinds donderdag Corona, flink koorts gehad maar nu alweer stuk minder. Geur en Smaak is ook gedeeltelijk weg. Als ik nou iets van mayonaise ruik ofzo dan ga ik zowat over m’n nek
Ja! @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
Ik zit op dag 4 morgen maar ben al ruim 24 uur klachten vrij, zou ik morgen gewoon naar de sportschool kunnen of is dat heel aso ?
Nee kan gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
Ik zit op dag 4 morgen maar ben al ruim 24 uur klachten vrij, zou ik morgen gewoon naar de sportschool kunnen of is dat heel aso ?
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
Ja kan gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
alleen met een kap op en mondsprayquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
Als je anderen niet het risico wil geven dat ze snotterig worden ga je niet, als je geen fuck geeft ga je welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:08 schreef jigggy het volgende:
Ik ben een weekend in een bungalowpark (voor de kinderen, maar door het mooie weer is het eigenlijk wel lekker) en corona bestaat inderdaad niet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig hebben we nog mondkapjes in het OV, om toch nog wat zicht op het virus te houden.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik ben een weekend in een bungalowpark (voor de kinderen, maar door het mooie weer is het eigenlijk wel lekker) en corona bestaat inderdaad niet meer.
Volle restaurants, krijspaleis, zwembad, activiteiten binnen en buiten, feestje 's avonds....
Niemand meer krampachtig of pijlen en mondkapjes.
Volgens mij zie je alleen op internet nog mensen die over besmettingen of long covid beginnen.
Het is hel op aarde, maar goed de kinderen vinden het leuk en zijn daarna lekker rustig:pquote:Op zondag 6 maart 2022 08:54 schreef nostra het volgende:
Nu klinkt het krijspaleis wel als iets dat nog even dicht had mogen blijven.
Ik word gedemoniseerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 01:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aldus de superspreader van Willem II.
Zeg me dat er geen nieuwe variant komt minstens net zo erg als voorheen.quote:
Dat zijn de cijfers van gisteren.quote:
Succes maatquote:Op zondag 6 maart 2022 13:51 schreef trein2000 het volgende:
Weer zonder QR naar het voetballen. Heerenveen-Noord oprollen @:dondruiper
quote:
Deze week OMT denk ik?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Durven we het al aan om 15 maart 2022 officieel bekend te maken als datum dat we nokken met cijfertjes
Dat denk ik eigenlijk ook. De gevreesde carnavalspiek in de ziekenhuizen is uitgebleven, dus dat is genoeg argument om 1G ook de vuilnisbak in te doen.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Deze week OMT denk ik?
Er zouden toch wel al stappen genomen moeten worden om 15 maart de laatste maatregelen af te voeren.
Carnaval was vorige week pas je, wie weet komt het nog!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:41 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook. De gevreesde carnavalspiek in de ziekenhuizen is uitgebleven, dus dat is genoeg argument om 1G ook de vuilnisbak in te doen.
De voorjaarsschoonmaakpiek!quote:Op zondag 6 maart 2022 14:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Carnaval was vorige week pas je, wie weet komt het nog!
Paniek!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Weer een beetje dichterbij groepsimmuniteit van deze variant.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:18 schreef Questular het volgende:
Carnaval laat wel zien dat deze variant aardig besmettelijk is.
Groepsimmuniteitquote:Op zondag 6 maart 2022 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Weer een beetje dichterbij groepsimmuniteit van deze variant.
Ziekenhuizen doen nauwelijks iets.
De meeste mensen die ik ken uit Brabant / Limburg hebben niet veel meer dan een natte neus.
Dat percentage positief in brabant/limburgquote:
Dat is toch logisch, je gaat toch alleen nog testen als je denkt dat je besmet bent? Zelfs dan zou ik het zelf niet doen, daar niet van.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat percentage positief in brabant/limburg
Ja met het testen houden we het wel in stand ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, je gaat toch alleen nog testen als je denkt dat je besmet bent? Zelfs dan zou ik het zelf niet doen, daar niet van.
Alleen als we ook beleid gaan sturen op de testresultaten. Maar het ziet er steeds meer naar uit dat die weinig uitmaken.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja met het testen houden we het wel in stand ja.
Amateursport is nog steeds een ramp. Voor corona hadden al die jongens gewoon gespeeld met een schrale keel of een snotneus.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja met het testen houden we het wel in stand ja.
Mooi toch? Dan moeten we het testen maar gaan afbouwen, conform het OMT advies.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Alleen als we ook beleid gaan sturen op de testresultaten. Maar het ziet er steeds meer naar uit dat die weinig uitmaken.
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
Zelfs met carnaval blijft Amsterdam bovenaan staan. Sjezus wat doen ze daar allemaal
Iedere dag een andere demonstratie. Is ook een soort polonaise, met liedjes, drugs en daarna seks met zijn allenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
Zelfs met carnaval blijft Amsterdam bovenaan staan. Sjezus wat doen ze daar allemaal
Terwijl de overheid nu miljarden extra ontvangt vanwege de torenhoge prijzen, maar nee, we kunnen echt niet! compenseren.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef nostra het volgende:
Blij dat Kaag aangeeft dat er écht, écht geen ruimte is voor accijnsverlaging op energie, want jongens en meisjes, dan gaat het onderwijs eronder lijden en dat willen we toch allemaal niet?! Om de miljarden er aan de andere kant uit te gooien aan een compleet nutteloos hoepelcircus. Prioriteren moet je leren, zullen we maar zeggen.
Nee, belastingen verlagen kan niet. Echt niet. We moeten natuurlijk wel het hoogste blijven betalen in heel europa he...quote:Op zondag 6 maart 2022 16:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Terwijl de overheid nu miljarden extra ontvangt vanwege de torenhoge prijzen, maar nee, we kunnen echt niet! compenseren.
Nee die doen we gewoon dicht.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef nostra het volgende:
Blij dat Kaag aangeeft dat er écht, écht geen ruimte is voor accijnsverlaging op energie, want jongens en meisjes, dan gaat het onderwijs eronder lijden en dat willen we toch allemaal niet?! Om de miljarden er aan de andere kant uit te gooien aan een compleet nutteloos hoepelcircus. Prioriteren moet je leren, zullen we maar zeggen.
Goede grapquote:Op zondag 6 maart 2022 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit
@:Lenny_Leonard @:Wereldgozer
Dit is geil @RamboDirkquote:Op zondag 6 maart 2022 16:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Iedere dag een andere demonstratie. Is ook een soort polonaise, met liedjes, drugs en daarna seks met zijn allen
Doen we dan ook maar preventief met Koningsdag, 5 mei, Lowlands, de bekerfinale, de GP van Zandvoort, en carnaval 2023. En 2024. En 2025...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:42 schreef THEFXR het volgende:
goh, carnaval had achteraf beter afgelast kunnen worden met 75% positieve testen
Ik hoor toch veel verhalen dat ze met quarantaine thuis zitten, lekker gamen met je lul uit je boxer, worden gebeld door de manager dat ze toch moeten komen werken en de arboarts heeft toestemming daarvoor gegeven. Dat is natuurlijk balen, je had je net voorgenomen om een paar dagen te gaan gamen!quote:Op zondag 6 maart 2022 17:45 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Doen we dan ook maar preventief met Koningsdag, 5 mei, Lowlands, de bekerfinale, de GP van Zandvoort, en carnaval 2023. En 2024. En 2025...
De grootste klap moet natuurlijk nog komen van pasen 2020.
Je draagt voor uit eigen werk?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik hoor toch veel verhalen dat ze met quarantaine thuis zitten, lekker gamen met je lul uit je boxer, worden gebeld door de manager dat ze toch moeten komen werken en de arboarts heeft toestemming daarvoor gegeven. Dat is natuurlijk balen, je had je net voorgenomen om een paar dagen te gaan gamen!
Ja dit hčquote:Op zondag 6 maart 2022 16:46 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Terwijl de overheid nu miljarden extra ontvangt vanwege de torenhoge prijzen, maar nee, we kunnen echt niet! compenseren.
Daar kun je ook weinig aan doen.quote:
In Amsterdam wordt er iedere dag gefeest alsof het carnaval is.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:59 schreef Haags het volgende:
Herstelbewijs, al hoop ik dat die nooit meer nodig gaat zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
En dan nu een positief zelftest. Wat heeft een afspraak bij de GGD maken nog voor een toegevoegde waarde als je nu gewoon netjes in quarantaine gaat?
Testen kost geld. En zorgt ervoor dat minima langer geen compensatie voor hogere energierekening krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
En dan nu een positieve zelftest. Wat heeft een afspraak bij de GGD maken nog voor een toegevoegde waarde als je nu gewoon netjes in quarantaine gaat?
En dat tijdens een pandemie, ze moeten zich kapot schamenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In Amsterdam wordt er iedere dag gefeest alsof het carnaval is.
Zekerheid dat je inderdaad positief bent en eventueel een herstelbewijs.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
En dan nu een positieve zelftest. Wat heeft een afspraak bij de GGD maken nog voor een toegevoegde waarde als je nu gewoon netjes in quarantaine gaat?
Kleine moeite. En een herstelbewijs om aan je QR-app toe te voegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
Wel een beetje waar. Afgelopen week 372.349 testen a 60 euro, 23 miljoen euro, en dan hebben we het nog niet over bijkomende kosten zoals faciliteiten, en personeel.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Testen kost geld. En zorgt ervoor dat minima langer geen compensatie voor hogere energierekening krijgen.
Want corona gaat voor
Gr Gr Sigrid en Ernst
Je bent een van de weinigen die negatief test momenteel, gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ben snot verkouden, gisteren laten testen bij GGD. Negatief![]()
Is er al beetje uitzicht dat de QR verdwijnt in de EU als ik wil reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |