Iedereen zit hier opgesloten tot we de J U I S T E antwoorden hebben...
Toneelspel zal je hier niet helpen...
quote:Ik help je wel even Loerka. Mijn psyche raakt hiervan enigszins uitgeput en is wel toe aan wat caffeïne.
Op 15 december 2000 15:09 schreef lurky-jr het volgende:
*Loerka's UZI werd ineens zwaarder alsof hij van gewicht veranderde. Ze gaat zitten en zet hem weer bij zich. De 'gesprekken' tussen hen met hogere gaven ontgaan haar. Nu ze is uitgedanst valt haar de gespanne rust in de ruimte op.Goh wat zijn jullie stil, het lijkt wel een begrafenis.
Mam' ga je mee naar de keuken? Gaan we wat extra sterke koffie zetten.
En dit is mij dank!?
Lady Foalan ik hoop dat je ziet wat voor vrienden je hier hebt gemaakt op dit eiland. Mensen die je geen tweede kans geven, mensen die je nooit zullen accepteren en je zullen beschuldigen van het leed in deze wereld.
Je biedt ze aan om te helpen maar wat je terugkrijgt zijn valse beschuldigingen en vijandigheid.
Wilgje ik hoop dat je ziet dat je eerst zelf maar eens moet kijken aan beide kanten voordat je een mening over een ander klaar hebt staan. Hoe nobel zijn jullie goden als hun dank dit is? Vijandigheid en dwang.
Cairon!!
Hoe durf je, jij zielig mannetje!! Ik spreek je toe met alle respect, geef je alle kansen, zoals ik altijd gedaan heb, ik veroordeel niemand, niemand die jou beschuldigt van wat dan ook!!
En jij komt hier, geeft geen rechtstreekse antwoorden, draait om de boel heen en dan beschuldig je ons??
Cairon luister goed, dit is je laatste kans, denk goed na...
Sluit je je aan bij ons, je mede eiland bewoners??? Help je ons bij het oplossen van dit raadsel??
Jij zegt dat dit geen plannen binnen plannen zijn...
Je kan je spieren dan goed bedwingen, je aura is een open boek voor mij...
vertrouwen komt van twee kanten, ik heb geprobeerd om aardig te zijn, om te helpen.
Nu is het jullie beurt... open de deuren, lig mij geen stro-breed in de weg en neem mijn aanbod, om het feest in de zaal te houden, aan. Dan zul je je antwoorden krijgen.
*Cairon grijnst
Plannen binnen plannen, hetzelfde geld voor jullie.
en dan noemen ze mij zielig
*tot Lurky sprekend:
Iah Yara Al-Ahdab Hadbad-U
Cairon alsjeblieft maak jezelf niet zo belachelijk....doe nou toch gewoon, ik reik mn hand naar je uit, waarom pak je die niet aan??
Waarom wil jij toch zo graag vijandschap zien in onze acties??
Kijk nou toch, denk je echt dat wij jou vertrouwen als wij dingen "moeten"??
Nee, we nemen je aanbod niet aan om te feesten in de kerk, niet voor we je vertrouwen....werk daar maar aan Cairon.
De wereld draait niet om jou!!
Dus je geeft toe dat je motieven dubbelzinnig waren, dat is interessant...vertel eens meer...
quote:* Jojogirl maakt een nieuw pak koekjes open. Hier zijn ze Loerka. Die koffie kan volgensmij niet sterk genoeg zijn, ze hebben al hun hersencapaciteit wel nodig bij dit gesprek.
Op 15 december 2000 15:28 schreef lurky-jr het volgende:
Jojo, heb jij die koekjes nog ergens? Zou deze koffie niet wat al te sterk zijn...
Zou ze...?? nee dat kan niet!! Maar...?? nee echt niet!!
Maar Cairon zwijgt nog steeds.
Equilan neemt een besluit.
Volgens mij zijn we niet veel verder gekomen...
Wie wil er thee of koffie? Koekje erbij?*klinkt het ineens in de onheilspellende stilte
Ahh Jojo, lekker mariakaakjes! Even mn handen wassen en dan pak ik er vast twee.
Loerka wat ruikt die koffie verschrikkelijk zwaar, zeker een van je Ethiopische recepten.
*Wilgje heeft best wel dorst. Haar verdriet om Hoekie is groot, ze mist hem....
Was die vergadering maar voorbij, dan kon ze hem gaan zoeken.
Stoelen vallen om, gegrom klinkt....
Klabaamm!!!*Langzaam trekt het stof op....op de grond ligt Equilan... Langzaam komt ze overeind, steunend op een arm, de andere zit om het hoofd van Cairon gebogen...haar hand voor zijn mond. Cairon doet verwoede pogingen zich los te trekken maar het mag niet baten.
Uiteindelijk slikt hij, hij heeft geen keus.....
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 15:40]
Ben maar een gewone sterveling en trek dit even niet...
Sorry jongens, ik had geen tijd om jullie te waarschuwen...ik heb Cairon zo'n pilletrje toegediend....
Zo...die ligt ook op een veilige plaats...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |