abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:01:58 #51
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555003
*Wilgje kan nog net optijd het doosje en de brief in haar zak steken en hoopt nu dat Cairon het niet gezien heeft. Hij heeft Hoekie gechanteerd met het andere doosje, zou hij ook zulke plannen voor Sabah hebben?
Wilgje weet het allemaal niet meer, maar beseft wel dat Cairon niet mag weten dat zij nu ook het tweede doosje heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 15-12-2000 14:02]

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_555009
* Faolan neemt aan dat cairon niet erg geliefd is in deze groep en blijft uit de buurt
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:04:30 #53
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_555013
*Cairon kijkt iedereen aan. Zijn ogen glijden langs die van alle aanwezigen. Hij glimlacht en laat zijn vogeltje een absurd vrolijk liedje fluiten.

Vertel me nu maar eens, wat hier precies aan de hand is...

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:05:45 #54
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555016
Num moest vandaag autorijden en we plannen een feestje voor hem Cairon!
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:06:19 #55
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555020
Cairon, dat heb ik je net verteld!! *Met een versteende glimlach om haar lippen loopt Equilan naar Cairon toe, hij bezorgt haar een heel ongemakkelijk gevoel!!

We zijn aan het vergaderen over ons nieuwe feestje, we dachten eraan een Ball Masque te geven voor Num, doe je mee??

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:06]

Elfensex is superspannend...
pi_555021
* Herne fluistert naar Lurky:

Wat voor kaneellucht?! De kerk gebruikte specie om hun bewustzijn te vergroten, die heeft ook een kaneelachtige geur...

TA! RA! NIS!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:08:36 #57
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555025
*Herne krijgt een mentale boodschap van Equilan.... geef ook door aan Lurky dat het niet alle alcohol was, het 3aren een stuk of vijftig flessen, de flessen zelf liggen in de glasbak, de alcohol is niet weggespoelt in de keuken of het toillet...het si niet gebeurt in het restaurant of het hotel voor zover wij weten...alleen in de supermarkt...
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:09:28 #58
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_555026
Lijkt me een gezellig idee, de laatste keer dat ik op een feestje was was letterlijk een leven geleden.

Mag ik een locatie aanbieden?

I'm hungry!
pi_555030
Kaneel dat is wat rook in de tuinen volgens mij.. hm zal wel aan mij liggen..
jah Cairon doe je ook mee?
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:10:32 #60
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555032
*Equilan legt haar hand op Cairon's arm (een rilling trekt door haar lijf...wat is er aan de hand met die Cairon??) en leidt hem naar het raam, een beetje weg van de groep.

Zo hoe is het met je Cairon en wat heb je een mooi vogeltje, waar komt dat vandaan?? Enw at voor suggestie heb je voor de lokatie van het feest??

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:11]

pi_555036
*Herne fluistert de boodschap door en voegt er een speciale spreuk aan toe die ervoor zorgt dat alleen lurky de boodschap te horen krijgt...
TA! RA! NIS!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:14:54 #62
7503 lurky-jr
roepnaam Loerka
pi_555042
Dan nog blijft 't vreemd van dat karrespoor naar de Tuinen en die onzichtbare Desperado!
Hoe merkwaardig dat dit alles op 12 december begon. LWaS, Hoekie En-Sabah-Nur. Uit t niets ineens op het eiland. Behalve Sabah dan die 1 x op 20 november op Planeet Fok! was verschenen, en naar aanleiding waarvan kwam hij op deze wereld?
Niet dat we argwanend tegen vreemdelingen moeten zijn: Amber, Untouchable, Yenz, Spinx, Moots... allemaal vrij normale nieuwkomers die ook niet allen tegelijk op dit eiland werden 'geboren'. Ze storten zich ook niet meteen zo extreem op ons.
De drie genoemden nestelen zich ook onmiddelijk bij een paar dames op een paar cruciale punten van het eiland: alsof ze een missie hebben.
Weten jullie zeker dat het geen klonen van de kerk zijn?
De dochter van Professor Lurky en peetkind van GodFather Craziest
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:15:10 #63
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_555045
*Cairon lacht vriendelijk

Het gaat uitstekend met mij, en dit vogeltje is een cadeautje van PhalanX, Tweety heeft een identiek vogeltje.

De Kerk heeft een paar enorme zalen, toen de Gok Keizer nog bij ons verbleef dienden ze een nut, nu hij er niet meer is staan ze grotendeels leeg.

*Cairon zwijgt een paar seconden en vraagt dan op een zachte toon aan Equilan
Hoe gaat het met jou?

I'm hungry!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:19:26 #64
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555051
*Equilan glimlacht naar Cairon en antwoord dan..

Het gaat goed met mij, dankjewel. Maar hoe is het met jou en met Phalanx? Ik heb hem nog niet gezien, verkeerd hij in goede gezondheid??
Dat idee van de kerk is niet eens zo slecht, dat zullen we in beraad nemen!!
Het is trouwens een prachtig cadeautje, laat eens zien??

*Equilan kijkt om naar de rest van de groep, een vragende blik in haar ogen.....Cairon gedraagt zich zo netjes en vriendelijk...wat moeten ze daar nu mee aan??

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:21]

pi_555057
*Lurky concentreert haar gedachten op Herne. Om haar onbekende rede gaat het haar gemakkelijk af.

Kaneelthee, rook ik die nacht bij Equilan toen jij met SuperBam beneden thee zat te drinken.

Wat moet iemand met de inhoud van 50 flessen wijn? In een vat kieperen en er een stof aan toevoegen?

pi_555061
*Herne springt in:
Eigenlijk vind ik de open plek in het bos ook een goed idee... Die is minstens zo groot en makkelijk te verlichten.
Zullen we stemmen?
*knipoog*
TA! RA! NIS!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:25:26 #67
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_555065
* Jojogirl wordt langzaam weer wakker.

Oké, waar waren we gebleven. Wat hebben jullie al ont... *Zodra ze Cairon ziet houdt Jojo haar mond.

pi_555067
vanzelfsprekend stem ik voor het bos
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:26:42 #69
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_555071
* Wilgje is liever in het bos als in een kerk en stemt voor het bos.

BOS!

vrijdag 15 december 2000 @ 14:27:19 #70
4177 Jojogirl
pi_555073
Ik stem ook voot het bos. Prima plekkie!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:27:28 #71
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555074
ach, we hebben geen haast met het roganiseren van het feest...laten we dat stemmen voior een later tijdstip bewaren....

*Equilan heeft nog steeds haar hand op Cairon's arm liggen en met zachte dwang draait ze hem om, zo dat hij niet in de gaten heeft dat hij wordt gestuurd.
Ze wenkt met haar ogen en onopvallend letten alle aanwezigen op hoe Cairon gaat reageren. Als Equilan haar vraag stelt heeft Cairon niet in de gaten dat iedereen op hem let, ze doen net of ze druk bezig zijn met andere dingen.....

Cairon, nu ik je toch spreek, weet jij iets van die mysterieuze doosjes met inhoud die tegenwoordig overal op het eialnd lijken te verschijnen??

vrijdag 15 december 2000 @ 14:29:23 #72
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_555079
de Zalen die wij hebben, zijn gemaakt voor dat soort gelegenheden, dat en s'avonds kan het behoorlijk koud worden. De verlichting heeft iets mystieks, en meteen iets majestieus, perfect voor een gemaskerd bal.

Met PhalanX gaat het goed, hij is druk bezig met zijn werk, voordat hij zo onfortuinlijk aan zijn einde kwam *Cairon kijkt eens snel naar Lurky en dan richt hij zich weer tot equilan had hij enkele grootse plannen, nu kan hij die eindelijk verwezenlijken.

I'm hungry!
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:29:53 #73
4177 Jojogirl
pi_555082
* Jojogirl verslikt zich bijna in haar thee. Als dat maar goed gaat... Dit is wel heel direct.
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:30:30 #74
7503 lurky-jr
roepnaam Loerka
pi_555083
In het Bos, in het Bos, en we jagen er op los!

*Loerka maakt een Afrikaanse krijgsdansje met haar UZI in beide handen boven haar hoofdgeheven.

Sorry, mensen, ik moet af en toe even het beest in mij loslaten

De dochter van Professor Lurky en peetkind van GodFather Craziest
  vrijdag 15 december 2000 @ 14:33:42 #75
5108 equilan
DE elfengodin
pi_555094
*Equilan glimlacht nog eens lief naar Cairon.

Ja klinkt goed die kerk...maarre dat is nu nog niet van belang....enne die doosjes?? Heb jij enig idee??

*Equilan kijkt onschuldig met grote ogen op naar Cairon.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')