[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 15-12-2000 14:02]
Vertel me nu maar eens, wat hier precies aan de hand is...
We zijn aan het vergaderen over ons nieuwe feestje, we dachten eraan een Ball Masque te geven voor Num, doe je mee??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:06]
Wat voor kaneellucht?! De kerk gebruikte specie om hun bewustzijn te vergroten, die heeft ook een kaneelachtige geur...
Mag ik een locatie aanbieden?
Zo hoe is het met je Cairon en wat heb je een mooi vogeltje, waar komt dat vandaan?? Enw at voor suggestie heb je voor de lokatie van het feest??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:11]
Het gaat uitstekend met mij, en dit vogeltje is een cadeautje van PhalanX, Tweety heeft een identiek vogeltje.
De Kerk heeft een paar enorme zalen, toen de Gok Keizer nog bij ons verbleef dienden ze een nut, nu hij er niet meer is staan ze grotendeels leeg.
*Cairon zwijgt een paar seconden en vraagt dan op een zachte toon aan Equilan
Hoe gaat het met jou?
Het gaat goed met mij, dankjewel. Maar hoe is het met jou en met Phalanx? Ik heb hem nog niet gezien, verkeerd hij in goede gezondheid??
Dat idee van de kerk is niet eens zo slecht, dat zullen we in beraad nemen!!
Het is trouwens een prachtig cadeautje, laat eens zien??
*Equilan kijkt om naar de rest van de groep, een vragende blik in haar ogen.....Cairon gedraagt zich zo netjes en vriendelijk...wat moeten ze daar nu mee aan??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 14:21]
Kaneelthee, rook ik die nacht bij Equilan toen jij met SuperBam beneden thee zat te drinken.
Wat moet iemand met de inhoud van 50 flessen wijn? In een vat kieperen en er een stof aan toevoegen?
Oké, waar waren we gebleven. Wat hebben jullie al ont... *Zodra ze Cairon ziet houdt Jojo haar mond.
BOS!
*Equilan heeft nog steeds haar hand op Cairon's arm liggen en met zachte dwang draait ze hem om, zo dat hij niet in de gaten heeft dat hij wordt gestuurd.
Ze wenkt met haar ogen en onopvallend letten alle aanwezigen op hoe Cairon gaat reageren. Als Equilan haar vraag stelt heeft Cairon niet in de gaten dat iedereen op hem let, ze doen net of ze druk bezig zijn met andere dingen.....
Cairon, nu ik je toch spreek, weet jij iets van die mysterieuze doosjes met inhoud die tegenwoordig overal op het eialnd lijken te verschijnen??
Met PhalanX gaat het goed, hij is druk bezig met zijn werk, voordat hij zo onfortuinlijk aan zijn einde kwam *Cairon kijkt eens snel naar Lurky en dan richt hij zich weer tot equilan had hij enkele grootse plannen, nu kan hij die eindelijk verwezenlijken.
*Loerka maakt een Afrikaanse krijgsdansje met haar UZI in beide handen boven haar hoofdgeheven.
Sorry, mensen, ik moet af en toe even het beest in mij loslaten
Ja klinkt goed die kerk...maarre dat is nu nog niet van belang....enne die doosjes?? Heb jij enig idee??
*Equilan kijkt onschuldig met grote ogen op naar Cairon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |