als ik niet kijk maar alleen luister gaat het redelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:35 schreef humpty het volgende:
Grace is ook steeds moeilijker te verstaan...het masker valt aan alle kanten uit elkaar
Ik denk niet dat hij haar zal laten vallen, maar wel dat het buiten het huis doodbloed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets worden
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo isquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:39 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij haar zal laten vallen, maar wel dat het buiten het huis doodbloed.
Ze komen uit te verschillende milieu's waarschijnlijk....
Ja, dat zou kunnen, maar ik wil het niet zo stellig zeggen. Ik ken die mensen helemaal niet hoe ze buiten BB zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo is
En nooit meer dat gezemel please!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als hij zaterdag naar huis moet, dan hoeven we dit ook niet meer te zien.
True that
[ afbeelding ]
maar als ze elkaar echt zo leuk vinden zou dat niets moeten uitmakenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo is
Alleen hierom al ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
True that
[ afbeelding ]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar ik wil het niet zo stellig zeggen. Ik ken die mensen helemaal niet hoe ze buiten BB zijn.
Doe hem volgende week er maar uit. Eerst Naarwel dit keer want haar houdbaarheidsdatum is allang voorbij. Dit is de 5e (of 6e?) keer dat ze genomineerd is. Weg ermee nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
True that
[ afbeelding ]
Ze zeggen zolang opgesloten laat je nog verliefd worden op een vlieg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar als ze elkaar echt zo leuk vinden zou dat niets moeten uitmaken
6e keer ja. Krijg je niet weg maar blijf lekker hopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Doe hem volgende week er maar uit. Eerst Naarwel dit keer want haar houdbaarheidsdatum is allang voorbij. Dit is de 5e (of 6e?) keer dat ze genomineerd is. Weg ermee nu.
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zeggen zolang opgesloten laat je nog verliefd worden op een vlieg.
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.
Oke.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.
woon jij ook in tuindorp ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.
Tobi heeft een oude ziel, houdt ook van vroegere tijden.....vindt het leuk dat hij daar ook voor uit durft te komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.
Tobi is qua leeftijd jonger dan Grace. Maar qua levenswijze denk ik dat Tobi leeft als een 65jarige en Grace blijft hangen op leeftijd van 16 of zo.
ik denk dat tobi vroeg zelfstandig moest worden en verantwoording moest nemen.... crace had wel jong een kind,maar daar nooit alleen voor gezorgd heeft..woont nu ook niet bij haar heeft altijd hulp gehadquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.
Tobi is qua leeftijd jonger dan Grace. Maar qua levenswijze denk ik dat Tobi leeft als een 65jarige en Grace blijft hangen op leeftijd van 16 of zo.
En wat wil dat zeggen???quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |