Mijn dochter van 7 gilt ook dat het afgrijselijk is.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter van 7 gilt ook dat het afgrijselijk is.
''Dit is zo lelijk, ik kan er niet tegen mam, zet het alsjeblieft uit''
Ik vind dat het Luie Lieverdje moet winnen, een prima statementquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga liever tegen dingen in
niet met de meute mee
echt he...please volgende week the battle of the 3 bitchesquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef mangalie het volgende:
En weer twee streams op die slijmtrutten.
ja, die zijn ineens weer helemaal BFF,quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef mangalie het volgende:
En weer twee streams op die slijmtrutten.
Nou ja, dit alles komt wel omdat Tobias heeft lopen stoken. Grace dacht dat hij de waarheid sprak en dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Grace is Tobias enkel beu omdat het haar nu goed uitkomt om dat tegen Nawel te zeggen
En omdat ze steeds een blauwtje looptquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Grace is Tobias enkel beu omdat het haar nu goed uitkomt om dat tegen Nawel te zeggen
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets wordenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En omdat ze steeds een blauwtje loopt
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets worden
Nee gaat hem niet worden zij is ook te ordinair voor hemquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets worden
dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tobias is een vieze gladjakker en Grace moet wat minder met haar kut gaan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |