Red Alert man, ken je klassiekersquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:38 schreef herverwijderd het volgende:
Mooie paint maar zal wel over een game gaan die ik nooit gespeeld heb want ik snap hem ook niet.
Toch bedankt.
Serieus, dat is mij compleet ontgaanquote:The Red Alert series takes place in an alternate timeline, created when Albert Einstein travels back to the past and eliminates Adolf Hitler in an attempt to prevent World War II from taking place.
De paint is dan ook geïnspireerd door de intro van Red Alert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Serieus, dat is mij compleet ontgaanIk was alleen bezig met tanks zappen met die tesla dingen.
Oh jaaaaa! Ineens echt zo'n nostalgia rush want dit heb ik natuurlijk wel gezien, ik ben alleen zo oud dat ik dement begin te worden blijkbaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
De paint is dan ook geïnspireerd door de intro van Red Alert.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Als je Red Alert niet gespeeld hebt, heb je wat gemist.
Kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Als je Red Alert niet gespeeld hebt, heb je wat gemist.
What the actual fuck?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:19 schreef hugecooll het volgende:
Enigszins verdacht toevallig icm deze paint, maar ik begreep dat TS is overleden. Ik weet de details verder niet, maar mensen die hem privé kenden kunnen hier vast meer informatie over geven
Dank je wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is inmiddels een topicje over: KLB / User The_Emotion overleden. (Remqo, Fernando_Martinez)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |