Wel een (1G) stappiek wellicht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen Lampegat, geen Oeteldonk en geen Kruikenstad in de top 10. Nee, dit is zeker geen carnavalspiek.
Een laatste stuiptrekking nu hij nog denkt een heel klein beetje relevant te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Probeert die Marino grappig te zijn of zo?
Omg dan moet de echte nog komenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen Lampegat, geen Oeteldonk en geen Kruikenstad in de top 10. Nee, dit is zeker geen carnavalspiek.
Nah, zijn scriptje faaltquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Probeert die Marino grappig te zijn of zo?
Hoe deden we dat vroeger eigenlijk wanneer we ziek waren?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik begreep hier eerder omdat je mensen niet wil besmetten.
Dat je dan bij een negatieve test andere mensen gewoon vol mag spuwen met andere virussen maakt niet uit verder.
In Amsterdam?quote:
Gaat dit een topic worden waar we relatieproblemen en soa's bespreken?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk hou je er geen SOA's aan over
Met euthanasie?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef Rabieluh het volgende:
Vanochtend nog een stuk of 6 bejaarden geholpen in de winkel
Honderden te veel dus.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Imposant man. Echt.
Met hoeveel opnames per dag?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hoe deden we dat vroeger eigenlijk wanneer we ziek waren?
Nou het is wel heel erg opruiend inderdaad!quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:46 schreef 4-elements het volgende:
Gelukkig is het AD er nog om corona-angst te zaaien.
Flinke stijging coronagevallen, carnaval en wintersport lijken rol te spelen
Er zijn nog genoeg 1G-feesten/concerten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die mensen die een vinkje willen laten zich nu bij TvT testen. Vorig weekend zo'n 150.000 geloof ik.
Maar dan tel je niet mee in de cijfers of wel? Niet dat dat belangrijk is, maar vroeg me af hoe dat gaat. En is dat dan ook PCR of Antigeen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg 1G-feesten/concerten.
Maar ik heb me ook bij TvT laten testen. Dat ging nu eenmaal wat sneller, en was naast de deur.
Deze was zo'n sneltest. Antigeen dus. En TvT wordt doorgegeven aan de GGD per september vorig jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dan tel je niet mee in de cijfers of wel? Niet dat dat belangrijk is, maar vroeg me af hoe dat gaat. En is dat dan ook PCR of Antigeen?
Ah oké, en dan krijg je dus ook een officieel herstelbewijs. Nooit geweten dat dat gewijzigd is sinds september.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze was zo'n sneltest. Antigeen dus. En TvT wordt doorgegeven aan de GGD per september vorig jaar.
"De testaanbieder meldt je uitslag bij de GGD. Je hoeft zelf de GGD niet te bellen en geen aanvullende test te doen."
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gaat dit een topic worden waar we relatieproblemen en soa's bespreken?
Ja vertel het maar hoor. Het blijft hier gewoon onder ons.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gaat dit een topic worden waar we relatieproblemen en soa's bespreken?
Ik zou het overigens niet aanraden om zo een herstelbewijs te krijgen. Althans, ik heb 'm nog steeds niet (inmiddels zo'n 15 dagen terug) en ik heb maar een formulier ingevuld. https://vragen.coronatest.nl/herstelbewijs-elders/quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah oké, en dan krijg je dus ook een officieel herstelbewijs. Nooit geweten dat dat gewijzigd is sinds september.
Met wappiekapje?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor maatregelen. Hoeren bezoeken tot maximaal 17:00uur svp
De carnavalspiek gaat ook voor totaal geen paniek in de ziekenhuizen zorgen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:06 schreef _serial_ het volgende:
Ah, we stijgen weer, dus hier ook weer meer berichten
@:Oliver23 laten we hopen dat we onze pre-pensioendatum nog niet hoeven uit te stellen
Paar snotneuzen en weer door.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:22 schreef Fugazi_ het volgende:
Utrecht en met name Groningen zijn studentensteden. Was te verwachten dit.
Dat klopt en je weet toch al dat je positief bent en dus thuisblijft?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik begreep hier eerder omdat je mensen niet wil besmetten.
Dat je dan bij een negatieve test andere mensen gewoon vol mag spuwen met andere virussen maakt niet uit verder.
Het draait bij jou dus om geld, niet om gezondheid.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Honderden te veel dus.
IC-opname kost, wat, 2000 euro per dag? Een vaccinatie kost 20 euro. Zelden zo'n goede business case gezien.
We spreken hier Nederlands.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef Rabieluh het volgende:
Dear God deze GGD-test was erg, vorig jaar voelde ik er niks van maar nu, brrrrr.
Bedankt voor de pijl.quote:
Toch opmerkelijk dat je dit patroon in vrijwel elk land zien, nou ja, Nieuw Zeeland loopt nog een tikkie achter.quote:
Net als met de griepgolven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat je dit patroon in vrijwel elk land zien, nou ja, Nieuw Zeeland loopt nog een tikkie achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Yes... op een gegeven moment gaat het gewoon "weg". Of je nu veel of weinig maatregelen hebt... patroon is hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Net als met de griepgolven.
[ afbeelding ]
Griepgolven?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef _serial_ het volgende:
Net als met de griepgolven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:05 schreef _serial_ het volgende:
Het valt mij wel een beetje tegen dat het (ondanks de ellende in Oekraïne) er geen enkel bericht over mondkapjes in het OV, en 1G meer is geplaatst, inmiddels z'n 5 dagen stil.We zouden een Oekraïne Covid merge thread kunnen maken. Immers is maar 34% in Oekraïne gevaccineerd en 1,7% geboostered, en deze mensen waaieren nu uit over Europa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:05 schreef _serial_ het volgende:
Het valt mij wel een beetje tegen dat het (ondanks de ellende in Oekraïne) er geen enkel bericht over mondkapjes in het OV, en 1G meer is geplaatst, inmiddels z'n 5 dagen stil.Vandaag op Utrecht CS. Iedereen is een beetje klaar met het mondkapje, de conducteurs, de reizigers, de medewerkers in de Kiosk en ga zo maar door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan er opeens twee politieagenten op het station te controleren op het dragen van een mondkapje![]()
Omdat je kippen kunt ruimen met tienduizenden tegelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef mthecatlover het volgende:
Waarom is hier niet ala minuut een vaccin beschikbaar???
Goed werkend vaccin nog niet beschikbaar
De vogelgriep hangt volgens Verhoijsen als ‘een zwaard van Damocles’ boven de sector. Omdat inmiddels sprake is van een blijvend, jaarrond probleem, groeit de druk om pluimvee te gaan vaccineren. Een goed werkend vaccin is er nog niet, maar zou er op redelijk korte termijn wel kunnen zijn; er lopen proeven en onderzoeken.
Belangrijkste belemmering is dat producten van gevaccineerde dieren nog door veel landen worden geweerd. Daarom pleit Nederland in Brussel actief voor het opheffen van die handelsbarrières. ,,Vaccineren is niet de ultieme oplossing, die een-twee-drie een einde maakt aan het probleem, maar het zou wel een heel belangrijke stap vooruit zijn”, zegt Verhoijsen.
Die testfetisj nog steedsquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:24 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Dat zal ik je zeggen Marino, wat het totale effect zal zijn:
Besmettingen stijgen richting de 80.000.
Lichte stijgen Verpleegafdelingen
Geen effect op de IC Afdelingen
en door,
Genoeg mensen die graag een bewijsje voor het reizen willen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die testfetisj nog steeds
Ga lekker verder met je leven.
Volgens mij staan er ontzettend veel mensen nog steeds bij die testcentra die gewoon gevaccineerd/geboosterd zijn en dus dat bewijsje helemaal niet nodig hebben,quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die graag een bewijsje voor het reizen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |