SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Huh?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Vragen ze me om een "klusje" erbij te pakken met werk dus ik zeg na wat nadenken "Ja joh doe maar want ik ben inderdaad de meest aanwezen persoon daarvoor"
Ja geweldig, tof dat je dit gaat doen, kun je dan je sollicitatiebrief naar HR sturen?
Sterf
Is gewoon omdat ze bij jullie intrekt later.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n moeder wil betrokken worden bij alles wat we in huis gaan doen en haar ideeën inbrengen..![]()
[ afbeelding ]
Ja geitewollensokkengeneuzel van HR waarschijnlijk om bepaalde vergoedingen kwijt te kunnen ergens.quote:
HRquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geitewollensokkengeneuzel van HR waarschijnlijk om bepaalde vergoedingen kwijt te kunnen ergens.
Zover had ik nog niet nagedacht. Dacht gewoon dat ze zich verveeldequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is gewoon omdat ze bij jullie intrekt later.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n moeder wil betrokken worden bij alles wat we in huis gaan doen en haar ideeën inbrengen..![]()
[ afbeelding ]
Voor jou hoop ik het van ganser harte niet maar voor ons zou het wel prachtig zijn als ze bij jullie in zou trekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vieze praat tegen kwiwi gedaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik het van ganser harte niet maar voor ons zou het wel prachtig zijn als ze bij jullie in zou trekken
Jezusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt als horror.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Alles groen en roze, net als haar UIquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga jij het inrichten voornamelijk doen?
Weet je wat je ken inbrengen, Ria? GELD!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet nagedacht. Dacht gewoon dat ze zich verveeldeWe moeten eens een hobby voor haar vinden geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei je doe dat lekker in je eigen tuin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klinkt als schoonloeder die mijn achtertuin wil vol gooien met potten, omdat 'het zo leeg is."
Pleur op, ik hou van opgeruimd en netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |