SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoog tijd voor een rendez-vous. Even bedenken hoe we ballie en LT naar dezelfde plek kunnen lokkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Ja, dat zei ik, maar dan komen er smoesjes als 'misschien smakt 'ie'
![]()
Gelijk een nķg groter huis kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Omg Gergi heeft net een nieuwe baan aangeboden gekregen met 1/3e meer salaris
Ergens sushi verstoppen op een industrieterrein?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een rendez-vous. Even bedenken hoe we ballie en LT naar dezelfde plek kunnen lokken
Ja, zoiets moet het dan worden he?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens sushi verstoppen op een industrieterrein?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor een hoop Chinooks overvliegen.
Dekentje voor twee, kaarsjes en wat flessen cola erbij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet het dan worden he?
Jij zal ook wel opgeroepen zijn voor die cyber security meeting gok ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor een hoop Chinooks overvliegen.
Nu levenslangquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trouwens mijn proeftijd overleefd
Weinig cyberattacks tot nu toe, the usual shit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zal ook wel opgeroepen zijn voor die cyber security meeting gok ik.
TNG. Force of Nature heet 'ie.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alvast even kijken wanneer de 80-90-100-regeling in kan gaan.
Heb ik vast meerdere keren gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TNG. Force of Nature heet 'ie.
Veel Spot, da's een plus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |