SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoog tijd voor een rendez-vous. Even bedenken hoe we ballie en LT naar dezelfde plek kunnen lokkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Ja, dat zei ik, maar dan komen er smoesjes als 'misschien smakt 'ie'
![]()
Gelijk een nóg groter huis kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Omg Gergi heeft net een nieuwe baan aangeboden gekregen met 1/3e meer salaris
Ergens sushi verstoppen op een industrieterrein?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een rendez-vous. Even bedenken hoe we ballie en LT naar dezelfde plek kunnen lokken
Ja, zoiets moet het dan worden he?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens sushi verstoppen op een industrieterrein?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor een hoop Chinooks overvliegen.
Dekentje voor twee, kaarsjes en wat flessen cola erbij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet het dan worden he?
Jij zal ook wel opgeroepen zijn voor die cyber security meeting gok ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor een hoop Chinooks overvliegen.
Nu levenslangquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trouwens mijn proeftijd overleefd
Weinig cyberattacks tot nu toe, the usual shit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zal ook wel opgeroepen zijn voor die cyber security meeting gok ik.
TNG. Force of Nature heet 'ie.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alvast even kijken wanneer de 80-90-100-regeling in kan gaan.
Heb ik vast meerdere keren gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TNG. Force of Nature heet 'ie.
Veel Spot, da's een plus.
Nepdood.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel een dood beestje erbij of niet?
Een laken beschilderen en uit het raam hangen met "POETIN NAARLING"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal Dordrecht tot mijn laatste snik verdedigen
...het spartelt nog?quote:
Zou eerder voor 80-100-90 gaan danquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
80% werken; 90% salaris; 100% pensioen.
Had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf november/december is het bij ons al aanmerkelijk drukker. Krijgen nu weer strengere interne regels.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig cyberattacks tot nu toe, the usual shit.
hmm dat ga ik ook voorstellen op werkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon 20-150-100 voorstellenquote:
Sommige bedrijven en instanties zijn wat meer on edge.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf november/december is het bij ons al aanmerkelijk drukker. Krijgen nu weer strengere interne regels.
Voor uiteenlopende waarden van "werken" dan ook nogquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een laken beschilderen en uit het raam hangen met "POETIN NAARLING"
Beetje FOK!ken tussendoor moet kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "werken" dan ook nog
hoera, je kan je als een ambtenaar gedragen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelijk niks gedaan vandaagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hoera, je kan je als een ambtenaar gedragen..
Zijn wel goede regelingen. Met je ouwelullendagen en de toch al niet 40-urige werkweek kom je dan een heel eind. Scheelde mijn vader een aantal tripjes naar de cardiologie-afdeling van het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "werken" dan ook nog
De kans dat Rusland ineens al onze streams hacken en het Russisch volkslied uit gaan zenden is verwaarloosbaar. Ze kunnen wel een deel van de nieuwsvoorziening platleggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige bedrijven en instanties zijn wat meer on edge.
Ik werk maar 32 uur, dus ik ben al aardig op wegquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel goede regelingen. Met je ouwelullendagen en de toch al niet 40-urige werkweek kom je dan een heel eind. Scheelde mijn vader een aantal tripjes naar de cardiologie-afdeling van het ziekenhuis.
Pics van je Italiaanse oma.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn pasta-saus moet nog een uurtje pruttelen en dan is het perfectMijn Italiaanse oma zou trots op me zijn geweest.
O daarom vallen al die vrouwen in katzwijn als ze jou zien; je hebt Italiaanse genenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn pasta-saus moet nog een uurtje pruttelen en dan is het perfectMijn Italiaanse oma zou trots op me zijn geweest.
Van de week lag de site van NOS een paar uur plat, iedereen in paniek rondjes aan het rennen maar dat was gewoon een TTL foutje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kans dat Rusland ineens al onze streams hacken en het Russisch volkslied uit gaan zenden is verwaarloosbaar. Ze kunnen wel een deel van de nieuwsvoorziening platleggen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:57 schreef Dqod het volgende:
Ik deed mezelf pijn met lachen door US.
Rotzak
Ik zat echt te wachten of er nog een GIGA boer achteraan zou komenquote:
Ja dan ben je al een heel eind.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk maar 32 uur, dus ik ben al aardig op weg
Mijn ciao bella! is vrij overtuigend inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O daarom vallen al die vrouwen in katzwijn als ze jou zien; je hebt Italiaanse genen
Ik wil wel een foto van de kapsalon.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die kapsalon mag onderhand een keertje arriveren.
Poetin Naarling schijnt nu pas echt gas te gaan geven dus ik denk dat ze geen schijn van kans maken ondanks alle heroïek, maatregelen en hulp.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:59 schreef bitterbal het volgende:
moedig volkje hoor
https://twitter.com/realkyivghost/status/1498643857126440962
dan alsnog zijn ze echt dapperquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin Naarling schijnt nu pas echt gas te gaan geven dus ik denk dat ze geen schijn van kans maken ondanks alle heroïek, maatregelen en hulp.
Waarom? Ben je bang dat ik de ijsbergsla er af veeg?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van de kapsalon.
Als ze op straat een beetje ongewapende burgers gaan neermaaien heeft dat wel invloed op de publieke opinie in de rest van de wereld denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin Naarling schijnt nu pas echt gas te gaan geven dus ik denk dat ze geen schijn van kans maken ondanks alle heroïek, maatregelen en hulp.
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang dat ik de ijsbergsla er af veeg?Dat is ook echt zo.
Waarom is de uitdrukking weke knietjes en niet natte knietjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef Dqod het volgende:
Deze doet 't 'm voor mij.
Helemaal weke knietjes
[ afbeelding ]
Duitsers vinden dit grappig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
er komt daar een hele bloederige burgeroorlog,quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze nog erg veel fans en vriendjes in de wereld over hebben dus die schuchterheid zullen ze laten varen, elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze op straat een beetje ongewapende burgers gaan neermaaien heeft dat wel invloed op de publieke opinie in de rest van de wereld denk ik.
Ja, omdat mijn knietjes doorgaans niet nat zijn ;squote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is de uitdrukking weke knietjes en niet natte knietjes?
Is fles ineens bom-expert?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Fles hoe werkt zon bom? begrijp niet wat dan die lucht opzuigt
Dat is al zo vanaf de koude oorlog.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ballie![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ementarier~a1400b80/
ja had het al gelezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ballie![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ementarier~a1400b80/
De verbranding van iets. Wat dan heel snel gaat. Denk ik. Misschien zit er wel magnesiumpoeder in of zo. Moet ik opzoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Fles hoe werkt zon bom? begrijp niet wat dan die lucht opzuigt
Je kan natuurlijk ook gewoon even op Google kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar fles is zeerintelligent dus dacht misschien weet hij hoe dat werkt
En tevens hooggeleid natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar fles is zeer intelligent dus dacht misschien weet hij hoe dat werkt
Dan blijf ik hier de haven verdedigenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat je tijdelijk bij US moet wonen
kan allemaal jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon even op Google kijken.
Die ziet eruit als een panda in de regen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze staat altijd aan tijdens het koken. Even leuk meisje die muziek maakt voor @:UitStraling
Balletje is welkom in de logeerkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat je tijdelijk bij US moet wonen
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet eruit als een panda in de regen.
Gaat ze dan uit logeren of uitwonen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is welkom in de logeerkamer
Heb het haar net doorgestuurd. Ze wil dat je langer naar Thailand gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Hoop maar niet dat mijn tante ook dat artikel over de haven heeft gelezen
Ik kies voor uitwonenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ze dan uit logeren of uitwonen?
Hij gaat haar uitwonen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat ze dan uit logeren of uitwonen?
Fok blijft makkelijkerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon even op Google kijken.
nee dat wilde ze ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het haar net doorgestuurd. Ze wil dat je langer naar Thailand gaat.
Taiwan is al aangevallen door China.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ciao bella! is vrij overtuigend inderdaad.
Ik hoor dat Emile Ratelband gisteren de laatste huurders uit zijn villa in Arnhem "geflikkerd" heeft. En nu weer terug gaat naar Thailand "om de grootste krekelfarm ter wereld op te zetten".quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Een thermobarisch wapen is een conventioneel explosief dat tijdens de explosie gebruikmaakt van de zuurstof in de lucht als oxidator.
Dit brengt met zich mee dat het wapen sterker is dan een gewoon explosief van vergelijkbare grootte. Ook produceert een thermobarisch wapen een drukgolf en thermische golf die langer aanhoudt dan bij een gewoon explosief.[1]
Ik ken je niet in het echt dus ik zou het niet weten of dat zo is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch geen onmens, behalve als ze erom smeekt dan
ja, maar hoe werkt dat dan en waarom werkt het zoals het werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vacuümbom is geloof ik een thermobarisch wapen
[..]
Maar die man is sowieso een beetje loco.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat Emile Ratelband gisteren de laatste huurders uit zijn villa in Arnhem "geflikkerd" heeft. En nu weer terug gaat naar Thailand "om de grootste krekelfarm ter wereld op te zetten".
Nu weten we nog net zoveel als Sjaan van de koekjesfabriek.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vacuümbom is geloof ik een thermobarisch wapen
[..]
Dat doet een gewoon fikkie ook al.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het vreemd dat het dus het zuurstof wegtrekt van de omgeving maar het is gewoon open lucht?
Nou ja dat doet het sowieso, maar waarom MEER dan een conventionele bom?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het vreemd dat het dus het zuurstof wegtrekt van de omgeving maar het is gewoon open lucht?
Ik denk niet eens dat je doodgaat door het zuurstoftekort maar dat die hele explosie je hele lichaam gewoon meteen uit elkaar rukt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
ja in een afgesloten ruimte is het zuurstof dan op maar buiten nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doet een gewoon fikkie ook al.
omdat zuurstof het proces versneldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat doet het sowieso, maar waarom MEER dan een conventionele bom?
Ja die zijn niet wit, dat boeit ons toch geen krekel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook burgers gebommadeerd op Somalië (VS) en Jemen (Saudie Arabië) afgelopen week.
Hoor je weinig van
oh jawel hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in een afgesloten ruimte is het zuurstof dan op maar buiten niet
ja ver van onze bed show. Die palestijnen zijn ook al jaren aan het strijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook burgers gebommadeerd op Somalië (VS) en Jemen (Saudie Arabië) afgelopen week.
Hoor je weinig van
How do they work?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
nee dat staat er. mensen stikken door de bom omdat die al het zuurstof weg trektquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat je doodgaat door het zuurstoftekort maar dat die hele explosie je hele lichaam gewoon meteen uit elkaar rukt.
Ik denk niet dat ze de ingrediënten en gebruiksaanwijzing zo vrijgeven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar hoe werkt dat dan en waarom werkt het zoals het werkt.
Na de drukgolf is even alle zuurstof weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in een afgesloten ruimte is het zuurstof dan op maar buiten niet
Dat is echt gelul.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ver van onze bed show. Die palestijnen zijn ook al jaren aan het strijden
Zag een stukje van cnn en daar werd gezegd dat dit meer onze aandacht trekt omdat ze blank en christen zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat je doodgaat door het zuurstoftekort maar dat die hele explosie je hele lichaam gewoon meteen uit elkaar rukt.
quote:A vacuum bomb can vaporise humans in close proximity and can crush internal organs.
As the oxygen is sucked out of the atmosphere, the rapid heat increase can even kill those at a distance away.
Afleidingsmanoeuvresquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn niet wit, dat boeit ons toch geen krekel.
en die drukgolf zorgt er voor dat er geen nieuw zuurstof bij die personen kan komen als ze buiten zijn natuurlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na de drukgolf is even alle zuurstof weg.
lefties grijpen dit gelijk aan om te wijzen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is echt gelul.
Dit trekt ons (mij) meer omdat dit ons allemaal raakt in Europa.
De rest, mwah..
ja dat ook wel maar er is ook genoeg afkeuring geweest buiten europaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is echt gelul.
Dit trekt ons (mij) meer omdat dit ons allemaal raakt in Europa.
De rest, mwah..
De zuurstof is eventjes op in de bubbel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die drukgolf zorgt er voor dat er geen nieuw zuurstof bij die personen kan komen als ze buiten zijn natuurlijk?
Bij ballie meestal als ze knoflook of ui heeft gegeten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jawel hoor..
hoe denk je dat wind ontstaat?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als met thermietlassen of zo dan?
Elke explosieve brandstof zuigt zuurstof uit zijn omgeving weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
Volgens de Oekraïense ambassadeur in de VS is er maandag ook een vacuümbom gebruikt. Dit zijn krachtige bommen die zuurstof uit de omgeving gebruikt om tot een zeer zware explosie te komen. Er komt dan een schokgolf vrij die langer duurt dan bij gewone bommen. De explosie zuigt de lucht in een straal van zo'n 200 meter weg. Iedereen in de buurt van de inslag, kan hierdoor stikken.
daarom vraag ik het mij af natuurlijk
net lang genoeg dus om te stikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zuurstof is eventjes op in de bubbel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ballie meestal als ze knoflook of ui heeft gegeten.
Nou ja dat schijnt slechts een militair fabeltje te zijn want de drukgolf heeft er dan al lang voor gezorgd dat je van binnen Filet Americain bent.quote:
Of een BLEVEquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie het een beetje als benzine/terpentine/wasbenzine op een vuurtje gooien dan, of gewoon een fles zuurstof die biem zegt in een brand.
BLEVE is weer wat anders..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een BLEVEEn niet zomaar benzine op een vuurtje gooien.Dat is dan de conventionele bom in de vergelijking. Nou ja, soort van
Ja, maar ook extra gewelddadig in ieder geval.quote:
het is eigenlijk allemaal wel verontrustendquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik ook erg verontrustend.
Elders lees ik juist dat die colopnne erg kwetsbaar is en dat ze wachten tot ze ver genoeg van de grens af zijn etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is eigenlijk allemaal wel verontrustend
ja tegelijkertijd is dta ook zo. Een zon militair expert hd ergens gezegd dat hij niet begreep waarom ze dit zo aanpaktequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elders lees ik juist dat die colopnne erg kwetsbaar is en dat ze wachten tot ze ver genoeg van de grens af zijn etc.
kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar ook extra gewelddadig in ieder geval.
Jazeker, maar bedoelde meer verontrustend in de zin dat Oekraine niet meer in staat is om fatsoenlijk terug te slaan. Al kan dat ook even schijn zijn nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is eigenlijk allemaal wel verontrustend
Hoop het. In de pan hakken dat konvooi. Opzoute!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elders lees ik juist dat die colopnne erg kwetsbaar is en dat ze wachten tot ze ver genoeg van de grens af zijn etc.
Magnesiumpoeder zou goed kunnen Flesquote:Thermobare wapens bevatten een reservoir met vluchtige vloeistof (of fijn explosief poeder of metaalpoeder) en twee explosieve ladingen.
Na het afvuren of afvuren, opent de eerste explosie (of een verspreidingsapparaat) de tank tot een bepaalde hoogte en verspreidt de inhoud (meestal een brandstof , vandaar de naam Fuel-Air explosief ) in een wolk die zich vermengt met de omgevingslucht. De tweede lading explodeert dan en creëert een overdruk door de verbranding van de lucht (zoals elke conventionele bom, maar 1,5 tot 2 keer krachtiger). Direct na de explosie is er een luchtdepressie.
Pfff.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Een snelle verovering is misschien (voor nu) beter voor de burgers van Kiev dan nog weken bombardementenquote:
Wel positief dat Orban zich negatief uitlaat over deze acties. Toch het holmaatje van Putin.quote:
Nou, mooi, bedankt, Orakel van de Diezekadequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Die voormalige KGB agent gaat dit niet graag verliezen dus iets meer hinder in het Westen dan hoge benzine- en gasprijzen verwacht ik wel na 83.000 bladzijden gelezen te hebben over Vladimir Vladimirovitsj Naarling Poetin.
lees net dat hij zijn familie naar een bunker heeft gebrachtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Die voormalige KGB agent gaat dit niet graag verliezen dus iets meer hinder in het Westen dan hoge benzine- en gasprijzen verwacht ik wel na 83.000 bladzijden gelezen te hebben over Vladimir Vladimirovitsj Naarling Poetin.
Heb gister ook veel gelezen over Poetin maar ook over Oekraïne tussen 1910 en 1940, de USSR en de westerse machthebbers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Dat wordt een stadsguerillaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een snelle verovering is misschien (voor nu) beter voor de burgers van Kiev dan nog weken bombardementen
Ligt eraan wat de NAVO dan gaat doen, meer sancties dan nu gaat niet meer dus zullen we poep terug moeten gaan gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een snelle verovering is misschien (voor nu) beter voor de burgers van Kiev dan nog weken bombardementen
copainquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel positief dat Orban zich negatief uitlaat over deze acties. Toch het holmaatje van Putin.
Ik lust wel sla maar eet het nauwelijks omdat mijn darmen er raar van gaan doenquote:
Ik hoop het niet, laat ze eerst Kiev innemen en dan met fluwelen handschoenen onderhandelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de NAVO dan gaat doen, meer sancties dan nu gaat niet meer dus zullen we poep terug moeten gaan gooien.
Ja dat bedoel ik, even een heads up voor alle "aanvallenroepers"en internetcowboys hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees net dat hij zijn familie naar een bunker heeft gebracht
https://www.instagram.com/p/Cakh5k-PUh2/
Ja dat jij dit zegt verbaast me dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lust wel sla maar eet het nauwelijks omdat mijn darmen er raar van gaan doen
Gewoon even jaknikken en als hij ook maar even knippert met zijn ogen een 9 mm tussen zijn oogjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, laat ze eerst Kiev innemen en dan met fluwelen handschoenen onderhandelen.
Voor de sake of europe.
Een dictator in het nauw maakt rare sprongenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, even een heads up voor alle "aanvallenroepers"en internetcowboys hier.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet gezond. Doe toch normaal, idioten.
Is dit niet die explosie die al eerder rondging, maar nu vanuit een andere hoek?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet gezond. Doe toch normaal, idioten.
Hoezo nou weerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat jij dit zegt verbaast me dan weer niet.
Tja weet niet wat dat uithaalt hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon even jaknikken en als hij ook maar even knippert met zijn ogen een 9 mm tussen zijn oogjes.
Ja en voor alle Etto's van deze wereld, je hebt geen enkele kut aan idealisme als je dood bent, simpeler kan ik het niet uitleggen, zelfs niet aan een Helmonder.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een dictator in het nauw maakt rare sprongen
Klopt, was een amodepotquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit niet die explosie die al eerder rondging, maar nu vanuit een andere hoek?
Oh kan best hoor, ik weet momenteel ook niet welke beelden allemaal van vandaag of eerder zijn. Blijft het alsnog een feit dat dit soort dingen idioot zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit niet die explosie die al eerder rondging, maar nu vanuit een andere hoek?
nee maar je denkt misschien dat je je iets hebt nagelaten?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en voor alle Etto's van deze wereld, je hebt geen enkele kut aan idealisme als je dood bent, simpeler kan ik het niet uitleggen, zelfs niet aan een Helmonder.
Hoest met je coronas?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je denkt misschien dat je je iets hebt nagelaten?
Jawel, er lopen altijd wat raven en meepikkers omheen natuurlijk maar die moeten nog wel een stukje naar de top.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja weet niet wat dat uithaalt hoor.
Teveel mensen denken dat dit Poetin persoonlijk doet. Ik denk bij halve na niet dat dat zo is.
Nee, daarom was ik niet zo blij met die uitspraken van Ursula. Het heeft geen enkele zin om nu op die manier olie op het vuur te gooien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en voor alle Etto's van deze wereld, je hebt geen enkele kut aan idealisme als je dood bent, simpeler kan ik het niet uitleggen, zelfs niet aan een Helmonder.
Ik bedoel het precies andersom, vanuit ons bezien zeg maarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je denkt misschien dat je je iets hebt nagelaten?
Denk dat we Foqueville maar moeten gaan stichten in de Stille Zuidzee, ver weg van al het gekut in de wereldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, er lopen altijd wat raven en meepikkers omheen natuurlijk maar die moeten nog wel een stukje naar de top.
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh kan best hoor, ik weet momenteel ook niet welke beelden allemaal van vandaag of eerder zijn. Blijft het alsnog een feit dat dit soort dingen idioot zijn.
Ja precies, ze speelt hier wel erg hoog spel met mijn en jouw leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik niet zo blij met die uitspraken van Ursula. Het heeft geen enkele zin om nu op die manier olie op het vuur te gooien.
Dat filmpje met die overvliegende MIG's die uit de lucht geschoten werden was ook al met een videospelletje gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:39 schreef bitterbal het volgende:
op twitter staat dit over die explosie maar ja je weet niet wat waar is
Russians With Attitude
@:RWApodcast
·
33m
Ukrainian ammunition depot near Chuguyev (Kharkov oblast) just got hit
https://publish.twitter.c(...)6947077&widget=Tweet
Dat heeft met smaak te maken, sla is gewoon een fysieke beperkingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat je liever ook geen mayonaise eet en ook geen kaas.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft met smaak te maken, sla is gewoon een fysieke beperking
En die helden op Snake Island dansen nog steeds de Pierlala dus het is een beetje erg veel propaganda en fake news en het Westen vind het prachtig, net als dat hele voetbalelftal van Dynamo Kiev in gevechtstenue.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:39 schreef bitterbal het volgende:
op twitter staat dit over die explosie maar ja je weet niet wat waar is
Russians With Attitude
@:RWApodcast
·
33m
Ukrainian ammunition depot near Chuguyev (Kharkov oblast) just got hit
https://publish.twitter.c(...)6947077&widget=Tweet
Ja ik krijg pijnlijke constipatie van sla, gezien de historie met mijn dikke darm is dat niet heel prettigquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook niet echt enthousiast over mayonaise.
Ik lust het wel, maar heb liever een patatje zonder
laatste nieuws was toch dat ze gevangen genomen waren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die helden op Snake Island dansen nog steeds de Pierlala dus het is een beetje erg veel propaganda en fake news en het Westen vind het prachtig, net als dat hele voetbalelftal van Dynamo Kiev in gevechtstenue.
Ik heb mijn rondje er alweer opzittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar even een rondje lopen. Kwam er vanmiddag niet van.
Of de foto’s van Zelensky in militair uniform die al een paar jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die helden op Snake Island dansen nog steeds de Pierlala dus het is een beetje erg veel propaganda en fake news en het Westen vind het prachtig, net als dat hele voetbalelftal van Dynamo Kiev in gevechtstenue.
Wattenschijfje aan het riempje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn rondje er alweer opzitten
Gelijk in de titel van de video een schuldvraag neerleggen, nee dank uquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog 1 ding en dan sporten. En hou ik op.
Maar wie er 45min geconcentreerd kan luisteren, luister dan deze video over een Amerikaanse hoogleraar met Russische kennis.
Erg duidelijk en verhelderend, tikje te pro Kremlin zouden boze tongen kunnen zeggen maar je kunt er weinig tegenin brengen.
echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de foto’s van Zelensky in militair uniform die al een paar jaar oud zijn.
Mocht loslopen in het losloopgebiedquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje aan het riempje?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ook niet echt enthousiast over mayonaise.
Ik lust het wel, maar heb liever een patatje zonder
Oooh dat heb ik gemist dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatste nieuws was toch dat ze gevangen genomen waren?
Wat een vieslel die Michellequote:
Willem Engel zit daar, met zijn gevolg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
Twitter kijk ik niet eens voor oorlog dingen. Zoveel fake shit wat daarbij voorbij komt.
horen we ook niks meer van hequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willem Engel zit daar, met zijn gevolg.
Laat.
Maar.
Ik ben aan het eten.quote:
Gingen al rare verhalen dat Zelensky deep fake zou zijn, echter ging dat ook al meer dan eens door mijn gedachte bij het zien van (wat ik) vreemde beelden vind.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de foto’s van Zelensky in militair uniform die al een paar jaar oud zijn.
Nou, gelukkig niet zegquote:
Die kan je blokkeren hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willem Engel zit daar, met zijn gevolg.
Laat.
Maar.
Oke, hoor.quote:
Nou dat dacht ik precies zo, daarom zelf de video 3 keer weggeklikt, maar de titel past niet bij de inhoudquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk in de titel van de video een schuldvraag neerleggen, nee dank u
Die potten mayo uitlepelenquote:
Levensgevaarlijk, Fokken tijdens het eten johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, Fokken tijdens het eten joh
Pas op @KiwiwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Blind geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
oh wow
[ afbeelding ]
https://twitter.com/harryhol/status/1498656457771950089/photo/1
kan nu ook doe ik wel net alsof ik al slaapquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik zo wel ongestoord de playstation aangooien [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of een hengstige beige Italiaanse prins in je bed ligt te smekken.
dan had die er niet ingelegen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of een hengstige beige Italiaanse prins in je bed ligt te smekken.
Daar trap ik niet in ...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan nu ook doe ik wel net alsof ik al slaap
Helemaal viesmad omdat die niet meer in de schijnwerpers staatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
oh wow
[ afbeelding ]
Ga je ook nog eens luidruchtig liggen snurkenquote:
Als je iemand chips hoort eten moet je denken aan een mooie boswandeling met het geluid van gezellig knisperende blaadjes onder je voeten, dan leer je nare geluiden koppelen aan een leuke ervaring en dan ga je smekken waarderen na een tijdje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begint bij een klein smakje... waar ligt de grens
Hangt er wel vanaf WIE aan het smekken is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je iemand chips hoort eten moet je denken aan een mooie boswandeling met het geluid van gezellig knisperende blaadjes onder je voeten, dan leer je nare geluiden koppelen aan een leuke ervaring en dan ga je smekken waarderen na een tijdje.
Scheelt dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf WIE aan het smekken is.
Ja, hele wereldenquote:
Of gezagsverhoudingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus het is een kwestie van maar verliefd genoeg zijn bijvoorbeeld?
Lol, das randomquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heel leuk mens bij Per Seconde Wijzer
(not)
Oh, goede reminderquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoi.
Heb net belastingaangifte gedaan. Werd ik wel vrolijk van.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan de belastingdienst app niet gebruiken, wat is dit nou weer voor onzin
O ja moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoi.
Heb net belastingaangifte gedaan. Werd ik wel vrolijk van.
dat doen ze idd in therapiequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je iemand chips hoort eten moet je denken aan een mooie boswandeling met het geluid van gezellig knisperende blaadjes onder je voeten, dan leer je nare geluiden koppelen aan een leuke ervaring en dan ga je smekken waarderen na een tijdje.
Oh dit is wel een goede tipquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar mijn situatie is niet veranderd, dus ik vind dit lariekoek.quote:
oh ik net nog wel, ging prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan de belastingdienst app niet gebruiken, wat is dit nou weer voor onzin
De app ondersteunt mijn situatie nietquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar mijn situatie is niet veranderd, dus ik vind dit lariekoek.
hoe gaat die nu mee dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
O jongens. Iets voor m'n verjaardag gekozen, een wandeling met wat gebak en borrelvoer enzo, heeft m'n broer weer wat dus die kan niet lopen.
ah las het verkeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik iets anders bedenken. Gewoon uit eten denk ik.
Waar US woont hebben ze alles in huis hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er is misofonie therapie in amsterdam dacht ik
Of all you can pay. Ook beter voor de lijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah las het verkeerd.
ja das toch ook goed. misschien zo'n al you can eat restaurant?
Moest gniffelenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar US woont hebben ze alles in huis hoor
via de site gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar mijn situatie is niet veranderd, dus ik vind dit lariekoek.
Ik lig er ook alweer inquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, zo weer lekker vroeg naar bed
Harry Holquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kwiwi is niet raar hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Ben toch altijd weer dankbaar dat ik geen rare naam heb
hmm dit wilde ik helemaal niet plakkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chanandra Voedselvrijer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Ben toch altijd weer dankbaar dat ik geen rare naam heb
Gaat lekker vandaag, verkeerde quotes, verkeerde linkjesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dit wilde ik helemaal niet plakken
mijn salpicon zit in de warquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag, verkeerde quotes, verkeerde linkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |