SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Geen flap in huis.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is een appelflap toch voor?
Ja wij moeten wat langer wachten maar over 6 weken is het vast wel wat beter weer.quote:
Kleine kring.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar carnaval wordt toch in kleine groepjes gevierd?
Waarschijnlijk is het eind van de maand al flink prettiger. Gisteren was het eigenlijk een enorm mooie dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
Midden april wordt het altijd toch wel weer beter?
soort van ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je dan in het kokende frituurvet?
Soort kringverjaardag met cupcakes en thee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar carnaval wordt toch in kleine groepjes gevierd?
Zolang ik nog een winterjas aan moet is het nog te koud.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het eind van de maand al flink prettiger. Gisteren was het eigenlijk een enorm mooie dag.
Ik dacht blokjes kaas en plakjes worst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kringverjaardag met cupcakes en thee.
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht blokjes kaas en plakjes worst.
Naja, gisteren was ik zonder jas buiten aan de gang en dat ging prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang ik nog een winterjas aan moet is het nog te koud.
Maar ik ben een koukleum.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, gisteren was ik zonder jas buiten aan de gang en dat ging prima.
Is het een goed teken of een slecht teken dat mijn moeder dit ook wel had kunnen dragen. Lijkt wel een beetje op wat zij altijd had.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tig van die bloesjes. En had weer een leuke gezien.
https://www.tom-tailor.nl(...)ellook-1030432_29146
WE heeft ook weer leuke dingenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het een goed teken of een slecht teken dat mijn moeder dit ook wel had kunnen dragen. Lijkt wel een beetje op wat zij altijd had.
Ik mis iets bij die vrouw.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Boeit niemand meer watquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow wat laag
https://www.nu.nl/uitleg-(...)ers-van-vandaag.html
Het blijft toch altijd wel een beetje in je zitten ook al draag je het niet meer helemaal compleet.quote:
Privé wel hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd wel een beetje in je zitten ook al draag je het niet meer helemaal compleet.
Ik liep er vroeger wel echt een stuk erger bij. Toen had ik ook altijd zwarte ogen en zwarte nagels haha.quote:
In het weekend draag ik altijd comfy outfit. Tenzij ik de deur uit moet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ook genoeg "ik wil gewoon comfy hangen", maar dat koop ik nu ook matchend met m'n voorkeuren.
Weet ik, ik doel ook op de absurditeit die het had.quote:
De klassieke panda-oogjes heb ik nooit écht gedaan, daar krijg ik echt té erge kraaloogjes van. Nagels is altijd al net geweest hoe m'n pet staat, kan zwart zijn, kan pastelgeel zijn (ok, die niet heel vaak, want zo briljant staat die kleur me niet) en het kan ingetogen beige zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik liep er vroeger wel echt een stuk erger bij. Toen had ik ook altijd zwarte ogen en zwarte nagels haha.
Da's wel weer erg kort door de bocht natuurlijk. Half jaar geleden waren er daadwerkelijk nog volle ziekenhuizen en uitgestelde behandelingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik, ik doel ook op de absurditeit die het had.
In dit nieuwe licht ging dat eigenlijk nergens over het laatste half jaar.
Het "waan van de dag" gehalte was wel erg hoog ja, alleen zag niemand het omdat het elke dag dezelfde waan was. Maar ja, één wereldoorlogje en iedereen is het weer vergetenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik, ik doel ook op de absurditeit die het had.
In dit nieuwe licht ging dat eigenlijk nergens over het laatste half jaar.
November/december toch? Hadden ze het over code zwart.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel weer erg kort door de bocht natuurlijk. Half jaar geleden waren er daadwerkelijk nog volle ziekenhuizen en uitgestelde behandelingen.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
November/december toch? Hadden ze het over code zwart.
Ja toen omikron voor het eerst ontdekt werd moesten alle vliegtuigen uit Zuid-Afrika stante pede uit de lucht geknald worden om de wereld veilig te houden "want het kan ons hele immuunsysteem omzeilen". Ben wel benieuwd wie er ooit bedacht heeft dat dat verhaal de wereld in geholpen moest worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
November/december toch? Hadden ze het over code zwart.
Kijk, zo moet datquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel is mijn redder. Hij kwam een koekje brengen
"Voortschrijdend inzicht"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen omikron voor het eerst ontdekt werd moesten alle vliegtuigen uit Zuid-Afrika stante pede uit de lucht geknald worden om de wereld veilig te houden "want het kan ons hele immuunsysteem omzeilen". Ben wel benieuwd wie er ooit bedacht heeft dat dat verhaal de wereld in geholpen moest worden.
Cacaofantasie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Captain's log. Ik heb al sinds... even denken... volgens mij woensdag... geen chocola meer op.
Hagelslag even niet meegerekend maar die goedkope Jumbo-zooi is niet echt chocola.
"Eerst uit het niets de grootst mogelijke paniek zaaien en dan kijken we later wel of het meevalt"quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Captain's log. Ik heb al sinds... even denken... volgens mij woensdag... geen chocola meer op.
Ja, want #yolo en wel duizenden doden (ofwel door covips ofwel door gebrek aan plek in ziekenhuizen) was top geweest. Ze hebben veel rare beslissingen genomen, maar bij omikron het zekere voor het onzekere nemen om de ziekenhuizen niet kopje onder te laten gaan, was wat mij betreft een logische.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Eerst uit het niets de grootst mogelijke paniek zaaien en dan kijken we later wel of het meevalt"
"Carnaval wordt in kleine groepjes gevierd."quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Eerst uit het niets de grootst mogelijke paniek zaaien en dan kijken we later wel of het meevalt"
Na carnaval iedereen een snotneus. Zo gaat het al eeuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
Met Carnaval vliegen de Covid-19 klodders geil in de rondte mijn beste dames en heren dus over twee weken weer mondkapjes en avondklok.
Ja, best, ik vier het toch niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na carnaval iedereen een snotneus. Zo gaat het al eeuwen
Ja dat snap ik op zich wel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want #yolo en wel duizenden doden (ofwel door covips ofwel door gebrek aan plek in ziekenhuizen) was top geweest. Ze hebben veel rare beslissingen genomen, maar bij omikron het zekere voor het onzekere nemen om de ziekenhuizen niet kopje onder te laten gaan, was wat mij betreft een logische.
Ja omdat het nou eenmaal altijd in februari isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na carnaval iedereen een snotneus. Zo gaat het al eeuwen
Mwah, ook niet helemaal dacht ik. De vaccins die we hier hebben, zijn gebaseerd op een stukje virus wat dus omikron dus niet heeft. Dan moet je eerst afwachten wat het doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik op zich wel hoorEn ik heb ook maar makkelijk lullen achteraf. Maar dat gedoe over "het kan heel ons immuunsysteem omzeilen" was echt totale onzin. Was echt het allereerste wat geroepen werd, op basis van nul kennis op dat moment.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, laten we ons gelukkig prijzen dat het met omikron allemaal mee bleek te vallen
Zal zo mijn IBAN wel even appenquote:
Ja we hebben nu meer last van kremlinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, laten we ons gelukkig prijzen dat het met omikron allemaal mee bleek te vallen
Mwah, elkaar onderkwijlen doet het in geen enkel seizoen goed hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja omdat het nou eenmaal altijd in februari is
Ja, dat.quote:
Dat is wel een nuttigere besteding dan gouden flamingo's met glitter hoorquote:
Dat weet jij dan weerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, elkaar onderkwijlen doet het in geen enkel seizoen goed hoor.
*gaat googlen*quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een nuttigere besteding dan gouden flamingo's met glitter hoor
Ja is die struisvogellamp er al Ballie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een nuttigere besteding dan gouden flamingo's met glitter hoor
Valt tegen, ik kwijl al zo'n tien jaar dezelfde onder he.quote:
Mwoah, volgens mij had het vanaf vorige zomer zonder maatregelen niet veel anders geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel weer erg kort door de bocht natuurlijk. Half jaar geleden waren er daadwerkelijk nog volle ziekenhuizen en uitgestelde behandelingen.
Gaan we nooit achterkomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij had het vanaf vorige zomer zonder maatregelen niet veel anders geweest[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is die struisvogellamp er al Ballie?
Niet goud.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
wat heb je gedaan grmbl![]()
https://rebelhouse.nl/kar(...)TOHRZvRoCHqoQAvD_BwE
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Hagelslag even niet meegerekend maar die goedkope Jumbo-zooi is niet echt chocola.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
159 euro voor dat gedrochtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Dit vind ik meer iets voor in de tuin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Echt he, ik heb gewoon elke dag na het eten een stukje chocoladequote:
Ik vreet normaal gesproken elke dag drie repen, maar moest na een kilo paaseitjes even op de rem trappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt he, ik heb gewoon elke dag na het eten een stukje chocolade
quote:
Mwah, de ¤20 versie wil ik niet zien denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef Ama het volgende:
Maar zoiets is wel leuk om voor 20 euro te kopen bij de Action om in de tuin neer te zetten.
Ze hadden ze vorig jaar. Voor twee euro ofzo. Bijna gekocht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef Ama het volgende:
Maar zoiets is wel leuk om voor 20 euro te kopen bij de Action om in de tuin neer te zetten.
Ik herken dit wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet normaal gesproken elke dag drie repen, maar moest na een kilo paaseitjes even op de rem trappen.
Is ook wel weer zo maar dit bedrag zou ik ook niet voor over hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de ¤20 versie wil ik niet zien denk ik.
quote:
Oh, neuh. Liever een stapel plantjes daarvoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo maar dit bedrag zou ik ook niet voor over hebben.
Ik doe drie dagen met een reep ofzo, drie per dag lijkt me wel wat teveel van het goedequote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet normaal gesproken elke dag drie repen, maar moest na een kilo paaseitjes even op de rem trappen.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe drie dagen met een reep ofzo, drie per dag lijkt me wel wat teveel van het goede
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
die lamp is 900 euro
https://rebelhouse.nl/kare-vloerlamp-leaf-monstera
Wel goed voor als je woest veel geld kapot wilt gooienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
die lamp is 900 euro
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
die lamp is 900 euro
Naja, ik ging dus net boodschappen doen ná het sporten. Toen kwam ik dus met karamelkoekjes thuis.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen boodschappen doen en falen, denk ik.
Wat voor karamelkoekjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik ging dus net boodschappen doen ná het sporten. Toen kwam ik dus met karamelkoekjes thuis.De rest van de week is het kerel z'n beurt.
"Twix" koekjes, aka chocolate chip met (nog wat vloeibare) karamel.quote:
Lijkt mijn broer wel. Die had zijn chocoladeletters nog in Maart om mij steeds even jaloers te maken, want ik had alles al in één dag opgevreten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus zit nog aan de chocoladeletters. Doe normaal.
Nu zin in Twix en Snickers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Twix" koekjes, aka chocolate chip met (nog wat vloeibare) karamel.
Graag gedaan. Heb je een doel morgen.quote:
Ik heb er nog eentje liggen met knetterchocolade, die durf ik niet open te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:26 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus zit nog aan de chocoladeletters. Doe normaal.
Ik heb nog bijna vier repen in de kast liggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef CherryLips het volgende:
En in die bastognechocola maar die hebben ze hier gelukkig niet. Net zoals die crispy peanut-chocola.
De ene letter is de andere niet. Meeste supermarktletters zijn geen briljante choco.quote:
Ik had vanmiddag chocolate chip cookies overgoten met chocolade, was niet heel slim om dat pak naast me neer te zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Twix" koekjes, aka chocolate chip met (nog wat vloeibare) karamel.
RIP pak koekjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag chocolate chip cookies overgoten met chocolade, was niet heel slim om dat pak naast me neer te zetten
Van welke winkel?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag chocolate chip cookies overgoten met chocolade, was niet heel slim om dat pak naast me neer te zetten
Aldiquote:
Het gaat niet om de vorm maar om de inhoudquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Boeit me niet welke vorm chocola heeft eigenlijk.
Veertiensterren meesterchocolatier UitStraling is nu een 100 karaats puur chocoladen penis van 2 meter hoog aan het maken.quote:
Putin' it in my mouth.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
Het favoriete onderwerp hier is weer ter sprake. Eten.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veertiensterren meesterchocolatier UitStraling is nu een 100 karaats puur chocoladen penis van 2 meter hoog aan het maken.
* kwiwi wacht ongeduldig op haar stuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veertiensterren meesterchocolatier UitStraling is nu een 100 karaats puur chocoladen penis van 2 meter hoog aan het maken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo.quote:
Je hebt niets gezegd over de omtrek.quote:
Ik moet dat denk ik weer eens een keertje kijken na al die jaren.quote:
Eten en drinken zijn toch wel belangrijke ingredienten om te blijven leven.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:30 schreef Ama het volgende:
Het favoriete onderwerp hier is weer ter sprake. Eten.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar iets van 2 meter krijg ik niet in m'n mond, ongeacht de omtrekquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt niets gezegd over de omtrek.
Wat staat er op het menuquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo maar eens aan het avondeten beginnen. Weinig zin in, maar 't moet maar.
Gewoon een lange sliert lukt toch wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar iets van 2 meter krijg ik niet in m'n mond, ongeacht de omtrek
Chef’s chocolate salty balls…quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een lange sliert lukt toch wel?
Doet me denken aan die smerige mop.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een lange sliert lukt toch wel?
Aardappel, bloemkool en een vegading met tomaten-mozzarella-vulling.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan die smerige mop.
??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan die smerige mop.
Las je ook vergadering?quote:
In het eten zelf of in het maken er van?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo maar eens aan het avondeten beginnen. Weinig zin in, maar 't moet maar.
Het maken ervan vooral. De aardappels zijn miniatuur, dus het schillen gaat even duren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het eten zelf of in het maken er van?
Niet geschild is lekkerderquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maken ervan vooral. De aardappels zijn miniatuur, dus het schillen gaat even duren.
Er gaat bij mij geen belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten jullie er klaar voor? Of heb ik hem al eens gedeeld?
Meh, geen zin in vandaag.quote:
Ik wacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten jullie er klaar voor? Of heb ik hem al eens gedeeld?
Dit klinkt bekend. Context was ook al fout.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zag wel dat er wat letters ontbraken, dus had even kortsluiting.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gaat bij mij geen belletje rinkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Nee, ik kende 'm nog niet. Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
nee hoor, ik krijg ook alleen maar honger er vanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik echt zo stuk dat m'n eetlust het nog prima doet na die mop?
Oh ik ben hem alweer vergeten hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik echt zo stuk dat m'n eetlust het nog prima doet na die mop?
beter je best doenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Heb al wat mensen aan het kokhalzen gebracht met die mop.
Mwah, als het bij je thuis is, is kokhalzen wel zat.quote:
Ligt er denk ik ook aan hoe je het brengt, zo in tekstvorm is het weinig spannendquote:
in spraakvorm ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe je het brengt, zo in tekstvorm is het weinig spannend
Als je het Maarten van Rossum stijl gaat vertellen ben je al in slaap gevallen voordat de mop klaar is jaquote:
Mijn opa spuugde altijd van die slijmproppen vroeger. Dan wist ie niet waar die het moest laten als het omhoogkwam en spuugde die dat op zijn hond.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Heb al wat mensen aan het kokhalzen gebracht met die mop.
Waarom?quote:
Ja weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn opa spuugde altijd van die slijmproppen vroeger. Dan wist ie niet waar die het moest laten als het omhoogkwam en spuugde die dat op zijn hond.
klinkt als een leuke manquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn opa spuugde altijd van die slijmproppen vroeger. Dan wist ie niet waar die het moest laten als het omhoogkwam en spuugde die dat op zijn hond.
Vrat die hond het dan ook op?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
I see what you did therequote:
dit kan ook wel in een spoiler tochquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrat die hond het dan ook op?
M'n vader heeft me geleerd dat sommige van die grote koikarpers ook spuugkwatsen eten.
Dit hele topic kan in een spoilerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit kan ook wel in een spoiler toch
Denk dat ik straks ook maar pizza maak.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
ik doe er extra kaas op @:ltvdk @:ettovanbelgie
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik straks ook maar pizza maak.
quote:
Nou gewoon, uit interessequote:
quote:
Dat moet jij weten, maakt mij weinig uit hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, maakt mij weinig uit hoor
Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen
Ja we wisten al dat het krijgen ervan geen probleem was, moesten alleen even wachten op toezegging voor lagere rente dan gebruikelijk.quote:
en waarom is er een lagere rente?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja we wisten al dat het krijgen ervan geen probleem was, moesten alleen even wachten op toezegging voor lagere rente dan gebruikelijk.
Omdat we goede klanten zijn. We zijn een gewilde doelgroep voor hypotheek bij de banken hier, dus als onze huisbank niet wat extra's deed dan zou een ander het wel doen.quote:
Nu alquote:
kindjes in afrika, foto van cookie monster shirt etc.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kindjes in afrika, foto van cookie monster shirt etc.
Omdat we normaal pas rond een uur of half 8 etenquote:
Eh, voor het er is, ben je ook zo een half uur verder. Aka normale etenstijd.quote:
die domino's is hier best snel. Gaat zo onderweg denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, voor het er is, ben je ook zo een half uur verder. Aka normale etenstijd.
Gewoon eens upgraden naar tegelijk in dezelfde ruimte eten.quote:
misschien smakt die welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eens upgraden naar tegelijk in dezelfde ruimte eten.
Of jijquote:
Niet op voorhand al terugkrabbelen hoor.quote:
misschien was ik nog wel een half uurtjequote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker met een homp vette pizza vers in de maag gaan slapen
Ik eet ook gewoon beschaafd met mijn mond dicht hoorquote:
Dat is middagsnack tijdquote:
nee daarvoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan kletsen jullie via WA tijdens het eten?
Ik ga meestal eten tijdens het etenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga meestal netflixen tijdens het eten
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt tijd dat jullie gewoon in dezelfde ruimte gaan wonen
'Helaas is onze bezorger vertraagd, we verwachten de pizza rond 21.35 te bezorgen'quote:
nou ja dan sta ik niet voormezelf inquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Helaas is onze bezorger vertraagd, we verwachten de pizza rond 21.35 te bezorgen'
Arme bezorgert die direct de Maas in wordt gebonjourdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan sta ik niet voormezelf in
Was zeker een heel 'proces' om die te makenquote:
Ja, dat zei ik, maar dan komen er smoesjes als 'misschien smakt 'ie'quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt tijd dat jullie gewoon in dezelfde ruimte gaan wonen
Ik heb zo erwten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen weer aan het zompige plebsvreten, hebben we eigenlijk al een vetafzuigkliniek in Foqueville?
Lekkerrrquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Omg Gergi heeft net een nieuwe baan aangeboden gekregen met 1/3e meer salaris
Bord vol groente, wat mot je.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen weer aan het zompige plebsvreten, hebben we eigenlijk al een vetafzuigkliniek in Foqueville?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Gelijk trouwen, hem compleet leegslobberen, kinderen maken en de loden bal vastklinkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Tokkiemepper bij de stoeltjeslift?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |