abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8257896
Hier ff een topic over American History X

Ik vind het echt een geweldige film, de beste film die ik ooit heb gezien. Ontroerend maar indrukwekkend om te zien hoe de hoofdpersonen veranderen in deze film. Geef je mening hier over deze film!

Hier een aantal plaatjes van de film

[Dit bericht is gewijzigd door chiel_ft_hawk op 03-02-2003 18:31]

pi_8257908
Als je nou alle scenes van die film onderelkaar post, kan je de hele film kijken door heel hard te scrollen!!!! *kicken!!*
pi_8257909
  • hier is nog geen topic over?

• komt ie vanavond op teevee?
  • yankee charlie dinges
      maandag 3 februari 2003 @ 18:31:13 #4
    35524 tiemo
    www.vites.nl
    pi_8257919
    Okeey heb nu onderhand de hele film al gezien
    Nee ik heb die film ook gezien en iedereen denkt dat het een nazi film is maar toch het is geen nazi film het is meer een film waarin je kan zien hoe iemand kan veranderen !!
    pi_8257924
    'Een paar plaatjes'?

Anyway.. movie was best oke ja.. hij leerde het 'the hard way' maar kon z'n broertje niet meer helpen. Alleen zie je wel erg dat amerikanen anders tegen naziisme en racisme aan kijken dan wij hier doen.. het lijkt daar 'gewoner'.

Redactie Frontpage maandag 3 februari 2003 @ 18:32:05 #6
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_8257931
    quote:
    Op maandag 3 februari 2003 18:28 schreef chiel_ft_hawk het volgende:
    Hier ff een topic over American History X
    Hier ook
    pi_8257948
    American History X in deze verder graag. Pas ook een beetje op met plaatjes...dat zijn ook een soort van spoilers. Voor plaatjes van Edward Norton kun je beter in B&H terecht.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')