ze had 1 stem weggegooid zei zequote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef zodeju het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd waar Nouchine op gestemd heeft.....meestal draalt ze vaak de hele tijd om diegene heen zoals bij Hanne....en Vera.
daar heeft hij niks over gezegdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof was dus blijkbaar Nouchine en Salar aan het bewerken vond Tobi. Op wie wou Kristof dat ze zouden stemmen?
Tobi is de grootste faal van deze BB. Ik ben inmiddels op het punt dat ik nog liever wil dat Nawel wint dan Tobias.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft hij niks over gezegd
maar alleen Tobi mag met anderen overleggen he
Ze zei ook ik wil ook wel eens geholpen worden en worden vrijgesteld, zou die nou denken dat ze die pin nog kan krijgen van Noush?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nawel heeft het Jank syndroom, onderzoek heeft gesteld dat hier niets of weinig aan te doen is
Dat zal dan wel een sl wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef ammartje het volgende:
Nog 6 minuten dan ben ik vrij, kom maar op met die spannende streams
Nutteloos, zou ze toch Julio genoemd hebben....of Tobias. Denkend dat het toch maar 1 stem is.quote:
Grace en tobias kan je voorspellenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nutteloos, zou ze toch Julio genoemd hebben....of Tobias. Denkend dat het toch maar 1 stem is.
Haha jij ook al, wat kan het omslaan hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tobi is de grootste faal van deze BB. Ik ben inmiddels op het punt dat ik nog liever wil dat Nawel wint dan Tobias.
Met zo weinig kandidaten om op te kunnen stemmen en er 3 moeten noemen is geen enkele stem weggegooid volgens mijquote:
Dacht Tobias, dat hij een beetje vreemd kon reageren.....en eigenlijk was dat onnodig want iedereen had dat al meegemaakt....dus hij was zaadjes aan het planten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof was dus blijkbaar Nouchine en Salar aan het bewerken vond Tobi. Op wie wou Kristof dat ze zouden stemmen?
Dus weer geen nawelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Er gaat zaterdag echt geen Belg uit, zou de finaleplekken voor de Belgen al vast staan
Ik gok dat Julio gaat vertrekken
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Er gaat zaterdag echt geen Belg uit, zou de finaleplekken voor de Belgen al vast staan
Het gaat om Nouchine die gezegd had dat ze een stem eigenlijk heeft weg gegooid.... Gaat niet op haar ploegje, blijven Julio en Tobias over.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Grace en tobias kan je voorspellen
Ze moeten er 3 nouche en salar kunnen niet
En tobias gaat niet op grace en grace niet op tobias
Dus die 2 kunnen echt alleen nawel kristoff en julio gestemd hebben
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef juul. het volgende:
Volgens mij inzicht is ze ook niet zo goed met kristoffquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het gaat om Nouchine die gezegd had dat ze een stem eigenlijk heeft weg gegooid.... Gaat niet op haar ploegje, blijven Julio en Tobias over.
als iedereen dat al had meegemaakt, is hij toch geen zaadjes aan het planten, maar zegt gewoon wat hij van hem vindt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht Tobias, dat hij een beetje vreemd kon reageren.....en eigenlijk was dat onnodig want iedereen had dat al meegemaakt....dus hij was zaadjes aan het planten.
Het is een co-productie, dus wordt waarschijnlijk door beide landen betaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zitten
Staat in de contracten van de deelnemers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom er 2 belgen en 2 nederlanders in de finalen MOETEN zitten
Dat is al bekent dat ze op Kristof gaan stemmen de drie dames en Julio. Dus volgens mij heeft die al 4stemmen, maar ze heeft 3namen moeten noemen. Nawel wil dit als revange en heeft weer een groepje rond haar verzamelt. Beetje creapy want of ze gooit Julio voor de bus terwijl hij de dames helpt of Grace die dat niet in dank afneemt dat ze op Tobias stemt...Volgende week heeft ze geen vrijstelling....en dan is ze aan de beurt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij inzicht is ze ook niet zo goed met kristoff
Ze denk dat 1 stem weggegooit is dat als grace op de bank komt deze toch niet gaat
Ja, toevallig....helpen herinneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als iedereen dat al had meegemaakt, is hij toch geen zaadjes aan het planten, maar zegt gewoon wat hij van hem vindt.
Nee, had ze al gezegd, kon ze niet maken voor al haar fans die haar erin wil houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel begint mentaal af te brokkelen![]()
Bied haar nu maar het geld bedrag voor een vrijwillige exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |