abonnement Unibet Coolblue
pi_205789990
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:06 schreef JDx het volgende:

[..]
Mensen die Animal Kingdom nog steeds volgen? Ik dacht zonder Smurf is het niet veel meer, maar dit (laatste?) seizoen is eigenlijk best wel goed geworden, alleen de finale nog.
Damn wat een einde.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:24:51 #152
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_205790372
Volgens mij al eerder genoemd in deze reeks, maar de Belgische productie Twee Zomers op Netflix verrast me momenteel ook positief. Ik heb 3 van de 6 afleveringen gezien en ben erg benieuwd hoe het verder gaat!
pi_205944349
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:06 schreef JDx het volgende:

[..]
Herinner denk ik alleen het totaal, was die rare teletubbies vergeten idd.

Mensen die Animal Kingdom nog steeds volgen? Ik dacht zonder Smurf is het niet veel meer, maar dit (laatste?) seizoen is eigenlijk best wel goed geworden, alleen de finale nog.
Ja. _O_ Jammer dat de serie af is, maar aan alle goede dingen komt een einde. Hele vermakelijke en constante serie over de 6 seizoenen heen. Wat mij betreft blijft het een dikke aanrader.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 21:51:58 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_206123566
Ik ben op Net5 met La Brea begonnen, vanavond zijn twee afleveringen achter elkaar. Vind het goed tot nu toe. Beetje in de sfeer van Manifest.
Het begint met een sinkhole in Los Angeles, hoop mensen vallen erin, ze zijn niet dood maar komen in een andere wereld terecht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206125946
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben op Net5 met La Brea begonnen, vanavond zijn twee afleveringen achter elkaar. Vind het goed tot nu toe. Beetje in de sfeer van Manifest.
Het begint met een sinkhole in Los Angeles, hoop mensen vallen erin, ze zijn niet dood maar komen in een andere wereld terecht.
Zijn die begonnen met seizoen 1? Gister is ook de eerste aflevering van seizoen 2 uitgezonden.

Ik heb seizoen 1 gekeken met mijn vrouw. Slecht acteerwerk, voorspelbaar verhaal en het ziet er vaak goedkoop uit. Toch bleven we met plezier kijken. :') Zin in seizoen 2.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 28 september 2022 @ 09:19:48 #156
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206126048
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben op Net5 met La Brea begonnen, vanavond zijn twee afleveringen achter elkaar. Vind het goed tot nu toe. Beetje in de sfeer van Manifest.
Het begint met een sinkhole in Los Angeles, hoop mensen vallen erin, ze zijn niet dood maar komen in een andere wereld terecht.
Ja die kwam ik ook toevallig tegen. Heb er (af en toe met een half oog) naar gekeken en de rest ingeprogrammeerd. Wat bekende acteurs voor me (Jon Seda en Eoin Macken) dus ik ga nog even verder, plot leek me wel grappig
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 11:28:43 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_206127086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
Zijn die begonnen met seizoen 1? Gister is ook de eerste aflevering van seizoen 2 uitgezonden.

Ik heb seizoen 1 gekeken met mijn vrouw. Slecht acteerwerk, voorspelbaar verhaal en het ziet er vaak goedkoop uit. Toch bleven we met plezier kijken. :') Zin in seizoen 2.
ja seizoen 1 inderdaad. Het lijkt wel lekker weg ben benieuwd hoe het verder gaat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:01:37 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206196638
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:06 schreef JDx het volgende:

Mensen die Animal Kingdom nog steeds volgen? Ik dacht zonder Smurf is het niet veel meer, maar dit (laatste?) seizoen is eigenlijk best wel goed geworden, alleen de finale nog.
Ja, ik. Werd inderdaad weer beter ja, al had ik af en toe wel moeite met die flashbacks.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_206204427
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:01 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ja, ik. Werd inderdaad weer beter ja, al had ik af en toe wel moeite met die flashbacks.
Ja ik ook tijdens de serie, maar op het eind kwam het wel mooi samen en verklaarde het veel.

Is dit echt zo slecht?
Quantum Leap (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 20:50:17 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_206217451
quote:
Oe is dit al uit? Dat ga ik wel kijken, zal het origineel wel niet benaderen maar ik ben wel nieuwsgierig!

Morgen trouwens nieuw seizoen van Chucky (s02) en vrijdag nieuwe seizoen van Pennyworth (S03).
Beide kijkwaardig w.m.b. Chucky is grappig en beetje eng natuurlijk en Pennyworth is gewoon goed, Alfie is wel een baas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 17:50:31 #161
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206226419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:03 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja ik ook tijdens de serie, maar op het eind kwam het wel mooi samen en verklaarde het veel.

Is dit echt zo slecht?
Quantum Leap (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
Geen idee. Ik lees vooral veel mensen die klagen dat er mensen met een kleurtje inzitten enzo, maar als het gewoon op een logische manier is en de verhalen zijn gewoon goed zal me dat verder echt jeuken. Maar of ik het net zo leuk ga vinden als het origineel? Geen idee. Sommige dingen vallen niet te verbeteren. Ik denk ook dat ik het gewoon ga zien als iets nieuws in plaats van als remake. Weet ook niet precies hoe de verhaallijn loopt. Misschien is het wel bedoeld als een 'weet je nog quantum leap? die lui zijn OUD jonguh! en dus zijn die allemaal met pensioen en krijgt die nieuwe toevallig dezelfde 'ability' om in anderen te jumpen'.
Ik beoordeel het wel gewoon pas als ik het heb bekeken. Maar ik ga sowieso minstens een handvol afleveringen kijken voordat ik een oordeel vel.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:23:52 #163
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_206328289
Ben wel benieuwd naar deze:
Bargain

Lekker kijken naar moreel slechte mensen die anderen opofferen om zelf te overleven. Vermoed dat het op SkyShowtime komt als het globaal gaat.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Admin zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:13:20 #164
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206328630

The Sandman(2022)7.7drama, fantasy, horror, mystery, sci-fi45TV-MA16Tom Sturridge, Boyd Holbrook, Patton OswaltUpon escaping after decades of imprisonment by a mortal wizard, Dream, the personification of dreams, sets about to reclaim his lost equipment.

Wij kijken momenteel deze. Als je van fantasy houdt is deze goed te pruimen. Staat op Netflix.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206572476

The Peripheral(2022)8.3drama, mystery, sci-fi, thriller0TV-MA16Chloë Grace Moretz, Gary Carr, Jack ReynorSet in the future when technology has subtly altered society, a woman discovers a secret connection to an alternate reality as well as a dark future of her own.

Kon er nog niks over terugvinden op fok, maar ik ben vandaag aan deze begonnen, ik zit er nu 1 aflevering in. En het is tot nu toe erg tof en ik snap er nog geen enkele reet van :P Doet me ietwat aan West World denken. Niet zozeer qua verhaal, maar hoe ze langzaam een shitload aan lijntjes aan het uitzetten zijn en hetzelfde toekomst sfeertje uit het 3e seizoen.

En het is ook van dezelfde makers als WestWorld (Joy en Nolan), dus nu WestWorld gecancelled is, is dit misschien een goede vervanger :P

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_206580923
Iemand Blockbuster geprobeerd?
pi_206613899
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef Tegan het volgende:
Iemand Blockbuster geprobeerd?
Ja al af, wat minder goed dan Superstore, maar je bent er in een avondje wel doorheen.
pi_206615437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 14:45 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja al af, wat minder goed dan Superstore, maar je bent er in een avondje wel doorheen.
Ik ga deze week eraan beginnen :9.

The White Lotus seizoen twee is ook begonnen. En verder nog de laatste twee afleveringen van The Good Fight ;(
pi_206638291
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2022 17:59 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik ga deze week eraan beginnen :9.

The White Lotus seizoen twee is ook begonnen. En verder nog de laatste twee afleveringen van The Good Fight ;(
Ja heb die 2 net gezien (White Lotus), wel geinig begin weer, apart sfeertje, beetje Big Little Lies sfeertje ofzo.

Wel jammer dat Sydney Sweeney weg is, maar daar hebben we Aubrey Plaza voor terug gekregen, mis alleen wel echt die malle manager :9
pi_206717290
Ik was Leverage helemaal vergeten, maar er is een 2e seizoen van de revival series.
pi_206719104

Black Bird(2022)8.4crime, drama, mystery, thriller60TV-MA16Taron Egerton, Paul Walter Hauser, Sepideh MoafiJimmy Keene is sentenced to 10 years in a minimum security prison but he cuts a deal with the FBI to befriend a suspected serial killer. Keene has to elicit a confession from Larry Hall to find the bodies of as many as eighteen women.
Een Apple Original, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Een mooi gemaakte crime drama die goed in elkaar steekt; het verhaal de cast en de muziek zijn allemaal erg solide. Paul Walter Hauser speelt een uitmuntende rol als de gestoorde Larry Hall. En ook de inmiddels overleden Ray Liotta heeft een mooie bijrol. Het zijn maar 6 episodes waar je redelijk snel doorheen bent maar al met al zeker een aanrader.


[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 19-11-2022 22:04:47 ]
pi_206735789
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:06 schreef JDx het volgende:
Ik was Leverage helemaal vergeten, maar er is een 2e seizoen van de revival series.
Heb nu de eerste twee afleveringen van S2 gekeken, maar had ik dat maar niet gedaan :{ 2x 45min. van m'n leven die ik nooit meer terugkrijg. Wat 'n infantiele boel is dat geworden, zeg.
pi_206739745
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:52 schreef Gehrman het volgende:

Black Bird(2022)8.4crime, drama, mystery, thriller60TV-MA16Taron Egerton, Paul Walter Hauser, Sepideh MoafiJimmy Keene is sentenced to 10 years in a minimum security prison but he cuts a deal with the FBI to befriend a suspected serial killer. Keene has to elicit a confession from Larry Hall to find the bodies of as many as eighteen women.
hier je review

Een Apple Original, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Een mooi gemaakte crime drama die goed in elkaar steekt; het verhaal de cast en de muziek zijn allemaal erg solide. Paul Walter Hauser speelt een uitmuntende rol als de gestoorde Larry Hall. En ook de inmiddels overleden Ray Liotta heeft een mooie bijrol. Het zijn maar 6 episodes waar je redelijk snel doorheen bent maar al met al zeker een aanrader.
Ben ik nu aan het kijken, tnx voor de tip ^O^

Alleen was ik zo dom om bij de eerste aflevering de naam van het slachtoffer waar het om draait te googlen :(

Dusssss voor wie deze serie ook gaat kijken: google geen namen :D :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206752728
Black Bird krijgt ook van mij 8sterren.
Perfect uitgekozen acteurs inc hun acteerwerk wat een hele dikke prima was.

Shocking hoe ze de 2 hoofdrolspelers zo treffend gelijkend hebben kunnen vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 20-11-2022 20:28:00 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 20 november 2022 @ 19:57:47 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_206753150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:52 schreef Gehrman het volgende:

Black Bird(2022)8.4crime, drama, mystery, thriller60TV-MA16Taron Egerton, Paul Walter Hauser, Sepideh MoafiJimmy Keene is sentenced to 10 years in a minimum security prison but he cuts a deal with the FBI to befriend a suspected serial killer. Keene has to elicit a confession from Larry Hall to find the bodies of as many as eighteen women.
Een Apple Original, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Een mooi gemaakte crime drama die goed in elkaar steekt; het verhaal de cast en de muziek zijn allemaal erg solide. Paul Walter Hauser speelt een uitmuntende rol als de gestoorde Larry Hall. En ook de inmiddels overleden Ray Liotta heeft een mooie bijrol. Het zijn maar 6 episodes waar je redelijk snel doorheen bent maar al met al zeker een aanrader.

aanrader 9/10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')