Heb je ook niks aan gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in.
Maar ik ben gewoon voor Salar![]()
Maar dat hele stuk over dat er nog 2 mensen tassen moesten pakken is mij compleet ontgaan
was dat niet zo dan ?quote:
18 uur zijn ze weggeweest.. het duurde langer eer ze weggi gen dan dat ze daadwerkelijk weg warenquote:
En op die plek waar ze waren, waren ze wel op de stream te zien?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
18 uur zijn ze weggeweest.. het duurde langer eer ze weggi gen dan dat ze daadwerkelijk weg waren
Heel evenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En op die plek waar ze waren, waren ze wel op de stream te zien?
Heel even....zelfde waar Salar en Nawel in begin zaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En op die plek waar ze waren, waren ze wel op de stream te zien?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel even
Lijkt allemaal 1 grote flop
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel even....zelfde waar Salar en Nawel in begin zaten.
Nope Jill en Julie hebben toen echt wat moeten dienen waren langer wegquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Dus niet zoals met Jill toen.
Flauw weer
Ja daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope Jill en Julie hebben toen echt wat moeten dienen waren langer weg
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Silves het volgende:
Daar zit toch ook geen 0 energie in die Toby, nog te lui op zijn voeten op te tillen met zijn geslof..
Niet dat wij weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daarom.
Maar zij hebben dus niks gedaan?
Dit denk je goed...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* greysbones denkt dat silves een hekel heeft aan tobi
Je hebt niks gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit heel erg te wachten op de 24u spelletjes. of heb ik die ook gemist?
Ik vond vorig jaar dat spel met dat ei leuk en domino.
Het gaat niet om ons die live meekijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
18 uur zijn ze weggeweest.. het duurde langer eer ze weggi gen dan dat ze daadwerkelijk weg waren
Het is zo'n groot sportman (vind hij zelf) Was zo teleurgesteld dat hij als sportman niet goed mee kon doen bij de laatste challenge....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:49 schreef Silves het volgende:
Daar zit toch ook geen 0 energie in die Toby, nog te lui op zijn voeten op te tillen met zijn geslof..
Ben er eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar meequote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het gaat niet om ons die live meekijken.
Ze hebben net genoeg materiaal voor de tv-uitzending, en dan stoppen ze er gewoon mee, terug het huis in.
Jammer en gelukkigquote:
Ja. En met die nummers die ze in moesten toetsen binnen een bepaalde tijd. .quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit heel erg te wachten op de 24u spelletjes. of heb ik die ook gemist?
Ik vond vorig jaar dat spel met dat ei leuk en domino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |