Trotsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het is nu makkelijk zeggen, maar zat ongeveer vanaf halverwege op Everon (met Kim als backup)
Ik heb het vrijwel nooit vanaf het begin goed. Zonder data kan ik niets blijkbaar 😜quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef Moira het volgende:
[..]
TrotsIk heb samen met een ander hier het zojuist 2 jaar op rij vanaf het begin goed gehad
Meer geluk dan wijsheid gok ik zo
Ik ook maar ik denk dat ik de normale versie uiteindelijk toch leuker zal vinden.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:02 schreef Momo het volgende:
Ben wel benieuwd naar deze Into the wild variant vanavond.
Wat eigenlijk ook niet is uitgelegd, als ze al aan de deur stonden van Tim/Tom - okee die was niet thuis maar zn vrouw wel - waarom ze toen niet de brief kregen en pas de volgende dag met een veel ingewikkelder (en productietechnisch mooier) planquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Als enige een dag later aankomen en dan anderen de schuld geven dat de hunters daar al zijn..
Omdat Tim de brief hadquote:Op maandag 7 maart 2022 18:38 schreef Telates het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook niet is uitgelegd, als ze al aan de deur stonden van Tim/Tom - okee die was niet thuis maar zn vrouw wel - waarom ze toen niet de brief kregen en pas de volgende dag met een veel ingewikkelder (en productietechnisch mooier) plan
Ik was even bang dat het Rusland wasquote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het Rhodopegebergte dus, in het zuiden van Bulgarije. Da's best een eindje weg...
Dit ja, het zijn nog niet de meest heldere lichtenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef schooierd het volgende:
Sjezus, weer van die dombo's die niet stil kunnen lezen
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef schooierd het volgende:
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef schooierd het volgende:
Oh, mij juist meerquote:Op maandag 7 maart 2022 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Het pakt me minder dan de "gewone" Hunted als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |