Avond schoonheid.quote:
Pesthumeur, dus snel over wat leuks gaan hebben.quote:
Ojee, dat is niet zo mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pesthumeur, dus snel over wat leuks gaan hebben.
Het is niet anders, morgen een nieuwe dag.quote:
Weer met frisse moed er tegen aanquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet anders, morgen een nieuwe dag.
Wist je niet dat je dat gesprek had?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag beetje underdressed verschenen bij een overleg bij een ministerie. Aan de ene kant voelde het onwennig aan de andere kant heb ik wel schijt
Met frisse tegenzin.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weer met frisse moed er tegen aan
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrastquote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist je niet dat je dat gesprek had?
Dat is dan wel apart, gelukkig kende je ze al.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrast
Je had een joggingbroek aanquote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrast
Met witte sokken in badslippers, drie dagen stoppels, warrig stinkend lang haar, kamerjas en oude shirt met vlekken. En elke zin begon ik met een flinke rochelquote:
Nu heb ik beeldquote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met witte sokken in badslippers, drie dagen stoppels, warrig stinkend lang haar, kamerjas en oude shirt met vlekken. En elke zin begon ik met een flinke rochel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |