abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8257605
Ik heb hier een vrij oude zonnehemel staan van Philips met UVA buizen. Als ik hem aanzet dan geven de buizen een hoop licht (niet direct met de ogen naar kijken natuurlijk!) maar ik voel geen warmte van de buizen afkomen. Is dit normaal of niet? Ik wil er af en toe onder gaan liggen omdat mij huid beter eruit ziet (minder droog) als ik een paar dagen in de zon lig. Maar ik wil wel zeker weten dat hij het doet natuurlijk!
pi_8257823
Mwa als je er onder ligt voel je het meestal wel. Maar die lampen 'verslijten' na een tijdje ook wel, waardoor het effect minder is, misschien dat het daarom toch wel slim is om ze te vervangen als je van plan bent om hem vaak te gaan gebruiken.
pi_8258131
Zonder reclame willen te maken, ik heb hier ooit een website over gemaakt ; www.solarent.nl en dan knop 2, 3 en 4. Staat veel over kunstmatig zonnen!
pi_8258369
Probeer het eens. waarschijnlijk is je bovenbeen erg wit. plak er een stukje papier op ofzo. een reepje. ga de eerste dag 15 min aan elke kant en na 2-3 dagen elke kant 30 min. plak dat reepje bij elke zonbeurt op dezelfde plek. dan zou je eigen lijk bij de keer dat je 30 min gaat liggen het verschil moeten zien.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')