Tuurlijk. Als de Russen aangevallen worden boost dat alleen maar hun moraal om Oekraine aan te pakken. Dat is namelijk precies waarom het moraal van Oekraine zo hoog is, zij worden aangevallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat? Als Oekraïne een Russisch doel aanvalt?
Elke dode Rus zal geen oekrainer meer doden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die russen, die nu dood gaan in oekarine waren ergens tussen de 3 en 8 jaar oud toen Putin aan de macht kwam... Hoe kan je die kwalijk nemen dat hij aan de macht is![]()
Zijn allemaal jongen soldaten die je dood ziet liggen. Ik kan er echt niet bij hoe iemand daar blij om kan zijn.
Dat je zegt liever de russen dan mensen uit Oekraïne kan ik me helemaal voorstellen. Maar blij om zijn dat russen dood gaan
Heb je ook maar enig idee wat voor leger rusland heeft? Als je wilt dat oekraïne niks meer is dan 1 grote ruïne. Dan moet je vooral proberen Moskou aan te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je verwart je vijand daarmee. Er komt een algehele mobilisatie op gang om je eigen grondgebied te verdedigen... het lijkt mij wel wat als oekraine wat raketten op moskou mikt... ik weet alleen niet of ze die hebben.
Weinig keus ook als vrijwel niemand tegen hen wil voetballen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FIFA toch maar wel de keutel ingetrokken
Nou ja ik denk persoonlijk dus Russen wel donders goed weten hoe het er voor staat.quote:
Dat gaat niet helpen tegen een bloedige toestand.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat Assad nu heel hard aan het bidden is voor Rusland
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ik denk persoonlijk dus Russen wel donders goed weten hoe het er voor staat.
En dat het geen nut heeft om nu ineens massaal recensies te geven.
Op termijn gaan die supermoderne anti tank wapens ook niet meer nodig zijn. De tank is nog zo'n 100 jaar zijn uittrede uit het gevechtstoneel aan het maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Duitsland die nu heel veel geld in leger modernisering gaat stoppen daar rekening mee houdt. Ze hebben niet meer dure tanks nodig want dat is oorlogsvoering van de vorige eeuw en die worden met goedkope antitank wapens weggeblazen.
Moderne oorlogsvoering is met grote en kleine squad drones en supermoderne anti tank wapens zoals de Spike NLOS (bereik 25km, kan camera beelden delen met het netwerk, kan op het laatste moment nog van target switchen).
Dit inderdaad. Als Rusland echt all-out gaat (zelfs zonder kernwapens) dan kunnen ze Kiev morgen met de grond gelijk maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je ook maar enig idee wat voor leger rusland heeft? Als je wilt dat oekraïne niks meer is dan 1 grote ruïne. Dan moet je vooral proberen Moskou aan te vallen.
quote:
quote:FIFA/UEFA suspend Russian clubs and national teams from all competitions
All Russian clubs and national teams are suspended from participation in both FIFA and UEFA competitions until further notice.
Following the initial decisions adopted by the FIFA Council and the UEFA Executive Committee, which envisaged the adoption of additional measures, FIFA and UEFA have today decided together that all Russian teams, whether national representative teams or club teams, shall be suspended from participation in both FIFA and UEFA competitions until further notice.
These decisions were adopted today by the Bureau of the FIFA Council and the Executive Committee of UEFA, respectively the highest decision-making bodies of both institutions on such urgent matters.
Football is fully united here and in full solidarity with all the people affected in Ukraine. Both Presidents hope that the situation in Ukraine will improve significantly and rapidly so that football can again be a vector for unity and peace amongst people.
https://www.uefa.com/insi(...)-teams-from-all-com/
Hij heeft welk gelijk. In een defensieve oorlog wil je dat men niet ongestoord troepen en materieel ergens kan verzamelen. Door dit aan te vallen (en dat heef het oekrainse leger al gedaan) dient de tegenstander mankracht en materieel te besteden aan beveiliging, en dat kan niet ingezet worden op de frontliniequote:Op maandag 28 februari 2022 18:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet bij defensie werkt
Goeie vraag, maar het is van de gekke dat dit nodig is. Er zou een wakende politieorganisatie moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? "Putin en Rusland die dit gewoon niet doen" is wel het meest logische en wenselijke antwoord, maar natuurlijk niet realistisch. Ze doen het helaas, dat is op dit moment een gegeven waardoor dat station al gepasseerd is.
Dus dan is onderhandelen een van de opties om te kijken of je het kunt beëindigen. Wat zou jij willen dat er gedaan wordt?
Herinner je nog hoeveel Russische soldaten(USSR) in WO2 afgestorven zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elke dode Rus zal geen oekrainer meer doden.
Hoe meer dode Russen hoe eerder dit conflict stopt.
Hij heeft het over moskou aanvallen. Dat is heel wat anders dan de paar kleine aanvallen op supply lines doenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hij heeft welk gelijk. In een defensieve oorlog wil je dat men niet ongestoord troepen en materieel ergens kan verzamelen. Door dit aan te vallen (en dat heef het oekrainse leger al gedaan) dient de tegenstander mankracht en materieel te besteden aan beveiliging, en dat kan niet ingezet worden op de frontlinie
ja las het verkeerd. Dacht dat de fifa dat weer terugtrok. Gelukkig blijft die verbanning staanquote:
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer voor de propaganda in Rusland is. Langere strijd kost put(a)in bakken met geld.
Die Duitsers waren geen lieverdjesquote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Herinner je nog hoeveel Russische soldaten(USSR) in WO2 afgestorven zijn.
8.6miljoen, en toen was het pas klaar
Zou niet slim zijn, maar wel begrijpelijk...quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen die voorstellen dat Oekraïne doelen in Rusland aan moet gaan vallen. Tyfus, wat ben je dan een ontzettende domme debiel.
Russische soldaten worden dus naar Oekraine gestuurd met het verhaal dat ze daar verwelkomd worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:29 schreef Kijkertje het volgende:
De realiteit: jonge mensen die geen clue hebben en een oorlog ingestuurd worden door een psychopatische machtswellusteling:
[ twitter ]
Nu nog het wk in een ander landquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou de fifa is eindelijk tot inkeer gekomen
Nee, niet begrijpelijk omdat het niet slim is. En iedereen met een beetje harsens begrijpt dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou niet slim zijn, maar wel begrijpelijk...
Gewoon voetbal afschaffenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu nog het wk in een ander land
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, niet begrijpelijk omdat het niet slim is. En iedereen met een beetje harsens begrijpt dat.
Dan moet Poetin toch een paar jaar langer de dictator uithangen. Zoveel graait hij niet in een jaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.
Schijnbaar was het nep zie ik daaronder, mijn excuusquote:Op maandag 28 februari 2022 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot je een antitankmissile op je harses krijgt
Vanuit primaire behoefte lijkt het logisch, maar als je nadenkt niet meer. Dan realiseer je je dat het het stomste is wat je kunt doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
Als je als land wordt aangevallen, dan is het vrij logisch dat je wil terugslaan.
nee, dat is de stap, als hij nog een ander land binnenvalt.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft het over moskou aanvallen. Dat is heel wat anders dan de paar kleine aanvallen op supply lines doen
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.
Dit is juist slecht nieuws voor de bedrijven, die moeten gaan afschrijven op miljardeninvesteringen. BP vandaag -6% na het afstoten van een 20% belang in Rosneft.quote:
De VS kreeg dan ook met heel wat minder sancties te makenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.
Ze hadden geen keus. Die maffia bende doet dit niet vrijwillig.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou de fifa is eindelijk tot inkeer gekomen
Nou en?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is juist slecht nieuws voor de bedrijven, die moeten gaan afschrijven op miljardeninvesteringen. BP vandaag -6% na het afstoten van een 20% belang in Rosneft.
Amerika was in Irak zo'n 700 miljoen dollar per dag kwijt geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.
Gaat hard zoquote:
Die kans krijgen ze voorlopig toch niet...maar de kans blijft aanwezig (vooral op de langere termijn).quote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanuit primaire behoefte lijkt het logisch, maar als je nadenkt niet meer. Dan realiseer je je dat het het stomste is wat je kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |