Die staat prima te speren op de vloer. De ontspannende kringspier bij een draaiende camera blijft het probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Oskar in de Pro Tour Top 32 staat.
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.quote:
Lewy was koud.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lewy moet eens leren op dubbels gaan mikken
The Curse van de 9-darterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
Het waait daar altijd wel in dat stadion.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ had het gisteren zeker ook koud.
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Ik verwacht wenig van die eerste wedstrijd, maar die potjes daarna zijn leuk. Borland Barney wordt knallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Precies, dan is het moeilijk om de pannen van het dak te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het waait daar altijd wel in dat stadion.
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aan
Labby gooide echt helemaal niets meer na zijn negentje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |