Mooie jinx, bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Terwijl de baard van Waites indrukwekkender wordt , gaat het schijnbaar ten koste van zijn spel.
Jellegod.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
Klaasen wint met 104 gemiddeld van Menzies, 6-1.
Moet nu wel tegen Jason Lowe, de favoriet van @:Mani89 .
Lauby is een ultieme als het draait-speler en bij Pol draait het al een tijd niet meer (helaas).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
Hogan v Lauby is wel een kraker in de tweede ronde. Zonde dat dat niet op TV is.
Die staat prima te speren op de vloer. De ontspannende kringspier bij een draaiende camera blijft het probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Oskar in de Pro Tour Top 32 staat.
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.quote:
Lewy was koud.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lewy moet eens leren op dubbels gaan mikken
The Curse van de 9-darterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
Het waait daar altijd wel in dat stadion.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ had het gisteren zeker ook koud.
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Ik verwacht wenig van die eerste wedstrijd, maar die potjes daarna zijn leuk. Borland Barney wordt knallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Precies, dan is het moeilijk om de pannen van het dak te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het waait daar altijd wel in dat stadion.
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aan
Labby gooide echt helemaal niets meer na zijn negentje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |