Ga jij ook heen? Is geen troll hoor, maar zag je username en dacht wellicht affiniteit.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Meer een last lijkt mij, zonder militaire training.
Wellicht kunnen ze logistiek helpen, hebben toch al de uitstraling van palletsorteerders.
Het vuren staken, Poetin ruim baan geven en alle sancties opheffen. Dan houdt Poetin vanzelf wel op. Zo'n integere vent is het inmiddels wel gebleken. Die arme man is ook alleen maar zichzelf aan het verdedigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Laat maar. Zoek het zelf maar op.
Poetin moet tegengehouden worden, deze oorlog moet stoppen. Op wat voor manier dan ook. Het is vreselijk, en ik wil ook niet mijn collega's verliezen.
Maar Rusland heeft nog zo'n 3.5 miljoen soldaten achter de hand.
Dus als wij tegen Rusland gaan vechten in Oekraïne, dan escaleert de hele boel pas echt, en zal Oekraïne van de aardbodem weggevaagd worden. Dan zullen die burgers door Rusland vernietigd worden EN door ons. Want ook wij kunnen burgerdoden niet voorkomen, omdat onze soldaten ook liever zelf blijven leven dan zich laten doodschieten om maar geen burgers te kunnen raken.
Dus wat schiet Oekraïne er mee op? We zullen het voor Oekraïne alleen maar een nog veel grotere hel maken.
Kunnen we niets bedenken waar Oekraïne NIET nog verder de dupe van zal worden?
Dat lijkt me een heel goede vraag, als je Oekraïne wil redden.
Oekrainse drones van Turkse makelaardij.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:44 schreef murp het volgende:
Hoe zien die drones er eigenlijk uit die ze gebruiken?
Elke debiel weet ook dat wanneer je iedereen die je slecht nieuws geeft naar Siberië trapt. Je op een gegeven moment alleen nog maar liegende ja-knikkers over hebtquote:Op maandag 28 februari 2022 16:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarom heeft Putin het hoofd van het leger ontslagen. Elk debiel weet als je oorlog gaat voeren dat je dat op z'n minst geregeld moet hebben.
Dank voor je compliment en vooral volhouden jezelf daarin iets voor te houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je schrijft 'n hoop, maar zegt niks. In elk geval niks zinnigs. Oekraïne is er niet klaar voor en was dat voor dit hele conflict ook niet. Bij lange na niet.
Tegen de tijd dat Oekraïne bij de EU komt is Putin waarschijnlijk al dood door ouderdom.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kijk. Ik ben niet pro Poetin. Maar je moet je wel een beetje kunnen inleven in hoe Poetin denkt.
Voor Poetin is de EU gewoon Duitsland. Duitsland heeft macht over de gehele EU. En de NAVO is Amerika en Duitsland in een alliantie plus de andere landen. Von der Leyen is zelf ook nog eens Duitse dat versterkt voor hem dat beeld. Als von der Leyen zegt van ' Oekraïne mag bij de EU' dan hoort Poetin dus: ' Wij gaan de Oekraïne inlijven' .
Voor Poetin is het gehele land Oekraïne gewoonweg Rusland. Ook de Oekraïne waar er Oekraïens gesproken wordt. Nu hebben ze wel een sterkere claim op de Krim en de Donbas dan op de Oekraïne zelf maar dat maakt Poetin weinig uit.
Je vergist je, ik was hier dagelijks op dit forum, om die oorlog en misdrijven tegen de bevolking te veroordelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:43 schreef Catatafishh het volgende:
Dan heb je in die tijd weinig op internet gezeten.
Hij zou verbaal helemaal over jou (en mij, en de meeste mensen) heen walsen.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Los van geweld of (over)macht, zou ik serieus wel's met hem willen praten maar ben bang dat zijn aandoening en geloof in zichzelf al zo ver is gevorderd dat hij niet meer voor enige rede van anderen vatbaar is.
Iets dat nog verder gaat dan religie en hij zichzelf inmiddels ziet als de enige ware.
Maar dan moet je je afvragen wat je functie daar wordt. Het kan zijn dat je de boel gaat bevoorraden, burgers gaat helpen, burgermilitie gaat vormen of agent wordt om de veiligheid te handhaven.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oekraïners, maar ook om Nederlanders die eerder bij Defensie of de politie werkten. Hij schat in dat er in ons land groepen van tientallen mensen zijn die overwegen deze stap te zetten.
Ukrainse NLers dus, maar dus range van 'tientallen'.
Ik vind het interessanter wat er in Israel gaat gebeuren. Daar zitten 500k Ukrainse joden die allemaal 3 jaar dienstplicht hebben gehad. Daar kan makkelijk 1000 soldaten uit komen.
Ach nee man. Ze doet het supergoed gezien de omstandigheden. Zo'n situatie hebben we decennia al niet gehad. Hulde!quote:Op maandag 28 februari 2022 16:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Wel een vreemd moment. Landen moesten niet bij de EU komen omdat ze 'zielig' zijn ofzo. Totaal mesjogge.
De andere flaters van haar hierbij opgeteld en ze kan beter haar biezen pakken. We hebben vast nog wel een dragqueen ergens die we op die plek kwijt kunnen.
Als ik zo lees dat Rusland maar munitie voor 10 dagen heeft dan is het conflict volgens mij vrij snel uitgedoofd.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:45 schreef RetepV het volgende:
[..]
Laat maar. Zoek het zelf maar op.
Poetin moet tegengehouden worden, deze oorlog moet stoppen. Op wat voor manier dan ook. Het is vreselijk, en ik wil ook niet mijn collega's verliezen.
Maar Rusland heeft nog zo'n 3.5 miljoen soldaten achter de hand.
Dus als wij tegen Rusland gaan vechten in Oekraïne, dan escaleert de hele boel pas echt, en zal Oekraïne van de aardbodem weggevaagd worden. Dan zullen die burgers door Rusland vernietigd worden EN door ons. Want ook wij kunnen burgerdoden niet voorkomen, omdat onze soldaten ook liever zelf blijven leven dan zich laten doodschieten om maar geen burgers te kunnen raken.
Dus wat schiet Oekraïne er mee op? We zullen het voor Oekraïne alleen maar een nog veel grotere hel maken.
Kunnen we niets bedenken waar Oekraïne NIET nog verder de dupe van zal worden?
Dat lijkt me een heel goede vraag, als je Oekraïne wil redden.
Israel moet Rusland te vriend houden, wegens Iran.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oekraïners, maar ook om Nederlanders die eerder bij Defensie of de politie werkten. Hij schat in dat er in ons land groepen van tientallen mensen zijn die overwegen deze stap te zetten.
Ukrainse NLers dus, maar dus range van 'tientallen'.
Ik vind het interessanter wat er in Israel gaat gebeuren. Daar zitten 500k Ukrainse joden die allemaal 3 jaar dienstplicht hebben gehad. Daar kan makkelijk 1000 soldaten uit komen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het vuren staken, Poetin ruim baan geven en alle sancties opheffen. Dan houdt Poetin vanzelf wel op. Zo'n integere vent is het inmiddels wel gebleken. Die arme man is ook alleen maar zichzelf aan het verdedigen.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als ik zo lees dat Rusland maar munitie voor 10 dagen heeft dan is het conflict volgens mij vrij snel uitgedoofd.
2 seconden googlen:quote:Op maandag 28 februari 2022 16:46 schreef Za het volgende:
[..]
Op CNN heb ik indertijd nooit dergelijke aangrijpende beelden gezien van Afghaanse of Irakeze jonge mannen of kinderen vlak voordat zij stierven. Daar hadden ze, indien gewenst, indertijd maanden mee kunnen vullen.
Ik vraag mij echt af of ze geloven dat ze hem kunnen ompraten. Waarom zal Putin in hemelsnaam nog luisteren? Er is geen weg meer terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Macron vraagt Poetin om aanvallen op Oekraïense burgers stop te zetten
De Franse president Emmanuel Macron heeft anderhalf uur getelefoneerd met zijn Russische collega Vladimir Poetin, zo heeft het Elysée bekendgemaakt.
Het Franse staatshoofd vroeg de bewoner van het Kremlin in Oekraïne op te houden met aanvallen op burgers uit te voeren en de wegen veilig te houden. Volgens het Elysée heeft Poetin bevestigd "zich daartoe te engageren."
Macron heeft ook gevraagd de vijandelijkheden meteen te beëindigen.
De Franse president heeft "tijdens de laatste uren meerdere keren" ook met zijn Oekraïense ambtgenoot Volodimir Zelenski gepraat.
Nee, heb 0 training en vechtervaring. Lijkt mij dan nutteloos, loop je alleen in de weg.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga jij ook heen? Is geen troll hoor, maar zag je username en dacht wellicht affiniteit.
Putin is vooral de persoon die boos is dat een ander een andere keuze maakt en zo zijn wereldbeeld verknald heeft. Een beetje blijven hangen in de puberteit dat "zij" met een "ander" gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor oetin zijn de baltische statemn ook russisch en Polen ook en bulagrije , roemenie en hongarije ook en wij dan ook maar
Poetin stopt niet
Ik ga mijn tijd niet verknoeien aan het op een touchscreen uittypen van een antwoord op de post van een kremlintroll. Misschien dat ik me die moeite nog eens neem wanneer ik achter m'n PC zit.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waarom zou Poetin niet geloven in wat hij zegt? Hij herhaalt dit al enige tientallen jaren.
Als hij iets zegt wat een lulverhaal is, waarom heeft de NAVO het dan nooit ontkracht? En als het een lulverhaal is, dan had de NAVO in de afgelopen weken prima zonder gevaar rekening kunnen houden met Poetin's klachten. Maar deed het niet. Alles wijst er op dat Poetin geen ongelijk heeft. Misschien heeft hij geen gelijk, maar hij heeft duidelijk ook geen ongelijk. Dus waarom is de NAVO dan niet van zins om te bewijzen dat ze niks slechts in de zin hebben?
Graag meer dan één zin gebruiken, ok? We zijn hier om een discussie te houden over hoe we denken dat deze shitzooi opgelost kan worden, niet om mensen te identificeren waar we vervolgens onze beledigingen overheen kunnen uitbraken om te proberen een woordgevecht uit te lokken.
Als je zo graag wil vechten, laat het dan niet bij one-liners op Fok!, maar ga naar Oekraïne en vecht mee tegen de Russen. Niemand houdt je tegen. En Oekraïne verwelkomt je met open armen, hebben ze gezegd.
Sommige tanks komen rechtstreeks uit een Sovjet-museum gereden.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat heb ik tot de Russische inval in Oekraïne ook gedacht. De beelden tonen echter zó veel oud ijzer uit de koude oorlog dat dat de indruk wekt dat het best wel meevalt met dat onoverwinnelijke, kolossale en vooral hypermoderne rode leger.
Ook hun projecten in de defensie industrie lopen - net als in het westen - vertraging op of komen eenvoudigweg niet van de grond; die T-14 is op het moment bijv. alleen nog maar een propagandawapen met hooguit twintig prototypes geproduceerd. Dat gaat nog jaaaaaren duren voordat die in enigszins bruikbare aantallen in dienst gaat zijn.
[..]
Ik ga mijn tijd niet verknoeien aan het op een touchscreen uittypen van een antwoord op de post van een kremlintroll. Misschien dat ik me die moeite nog eens neem wanneer ik achter m'n PC zit.
Je geeft overigens aan dat je pas rond je veertigste enigszins een idee van het verloop van WO II kreeg, dat zegt in mijn optiek wel genoeg...
Gek dan dat je de vele veroordelingen van anderen gemist schijnt te hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:48 schreef Za het volgende:
[..]
Je vergist je, ik was hier dagelijks op dit forum, om die oorlog en misdrijven tegen de bevolking te veroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |