Hugo zeker als medeplichtige, maar vergeet Wopke niet, zelfde partij en kan 4.700.000.000 aan uitgaven niet verklaren dus een bonnetje heeft Sywert ook niet gestuurdquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:20 schreef Bocaj het volgende:
Daar had ik nog niet eens zo bekeken... Hugo de Jonge misschien er een hand in?
Die andere twee zijn inmiddels waarschijnlijk ook vrij gelaten. Sywert als eerste van de drie, maar allemaal vanavond.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Onder erg vreemd dat hij niet de volle drie dagen hoeft te zitten terwijl zijn partners in crime dat wel moeten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
Die andere twee zijn inmiddels waarschijnlijk ook vrij gelaten. Sywert als eerste van de drie, maar allemaal vanavond.
Er lopen nu twee onderzoeken, een civielrechtelijk en een strafrechtelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Sywiert is een lul maar dit lijkt me niet iets dat via het strafrecht rechtgezet moet worden. Helaas zitten we met een overheid die politiek en ambtelijk geleid wordt door een stel semipotentaatjes en die zien hierin een mooie gelegenheid om de nationale onderbuik te bedienen en zo een wit voetje bij de burger te halen.
"HILVERSUM - Na twee dagen voorarrest en meerdere verhoren door de FIOD is Sywert van Lienden, verdacht van oplichting bij een miljoenendeal met mondkapjes voor de zorg, aan het begin van de woensdagavond door het Openbaar Ministerie heengezonden. Naar verwachting worden zijn twee zakenpartners later op de avond ook vrijgelaten."quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Sywert van Lienden weer op vrije voeten, zakenpartners zitten nog vast
Mondkapjeshandelaar Sywert van Lienden is na twee dagen voorarrest en een aantal verhoren woensdag aan het einde van de middag weer vrijgelaten. Dat bevestigt zijn advocaat.
Van Liendens zakenpartners Bernd Damme en Camille van Gestel zaten woensdagavond nog vast. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie kon niet zeggen waarom zij nog vastzaten.
https://www.volkskrant.nl(...)n-nog-vast~bc0eaf18/
Het OM weet zelf niet waarom dit verschil
Klopt als een bus, gewoon een verlengstuk van de politiek en dat is best erg in een trias politicaquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Sodemieters het volgende:
En dat het OM dingen niet kan zeggen, betekent over het algemeen dat ze die dingen niet willen zeggen.
Verzinsels; er zijn allerlei redenen waarom het OM niet zomaar alles op straat gooit. Zo werkt dat in een beetje fatsoenlijke rechtsstaat.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt als een bus, gewoon een verlengstuk van de politiek en dat is best erg in een trias politica
Alleen is NL geen fatsoenlijke rechtstaatquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:16 schreef Poem_ het volgende:
Verzinsels; er zijn allerlei redenen waarom het OM niet zomaar alles op straat gooit. Zo werkt dat in een beetje fatsoenlijke rechtsstaat.
Was dat onderzoek al afgerond dan? Sterker; is het berhaupt al begonnen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alleen is NL geen fatsoenlijke rechtstaat
Zie kot affaire, niemand opgepakt wel weggepromoveerd![]()
Dat weet je niet. Ligt er maar net aan wat er precies allemaal is gebeurd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Sywiert is een lul maar dit lijkt me niet iets dat via het strafrecht rechtgezet moet worden. Helaas zitten we met een overheid die politiek en ambtelijk geleid wordt door een stel semipotentaatjes en die zien hierin een mooie gelegenheid om de nationale onderbuik te bedienen en zo een wit voetje bij de burger te halen.
Dat klopt, ik weet het inderdaad niet, maar ik wil ook niet bij voorbaat juichen. De FIOD vertrouw ik namelijk voor geen meter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ligt er maar net aan wat er precies allemaal is gebeurd.
Lees dit even en huiverquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef -XOR- het volgende:
…. De FIOD vertrouw ik namelijk voor geen meter.
Ja, dat blijft een erg vreemd verhaal. Benieuwd of we daar ooit achter dat grotere belang zullen komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lees dit even en huiver
NWS / Verbijsterend:na klappen op de kermis volgt de knock-out door justitie
Daders krijgen schadevergoeding
Dat heeft helemaal niets met de FIOD te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lees dit even en huiver
NWS / Verbijsterend:na klappen op de kermis volgt de knock-out door justitie
Daders krijgen schadevergoeding
Matige grap, 6/10.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
: Sywert van Lienden wil strafvermindering door levering wapens voor Oekrane![]()
Van Lienden ligt zwaar onder vuur vanwege de beruchte mondkapjes-deal, maar volgens LuckyTV heeft hij een bijzondere manier gevonden om wellicht strafvermindering te krijgen. Hij heeft de Nederlandse staat gevraagd om strafvermindering, in ruil voor de levering van een grote partij wapens voor Oekrane.
Zo zou hij onder anderen mijnen en vacumbommen voor een aantrekkelijke prijs aanbieden, maar de overheid gaat hier niet op in.
Toch is er nog een kans voor Van Lienden om niet achter de tralies te belanden. Leden van Stichting Hulptroepen kunnen een gevangenisstraf voorkomen als ze gaan vechten aan het front bij Oekrane…
Bekijk de video van LuckyTV hieronder.
https://www.gids.tv/video(...)wapens-voor-oekraine
Alweer een dealtje dus benieuwd hoeveel poen hij nu gaat pakken
quote:BAS HAAN
‘Het verhaal over de zondeval van een dominee die ook koopman wilde zijn, en hoe een pandemie daar de voedingsbodem voor was. Prachtboek met veel onthullende details. Lezen!’
https://winkel.ftm.nl/pro(...)rop-stefan-vermeulenquote:TIM HOFMAN
‘Een ronduit geweldig boek waarin de schrijvers het smerige spel van het doortrapte mondkapjestrio Sywert, Bernd en Camille haarscherp uit de doeken doen.’
https://fd.nl/bedrijfslev(...)pjesdeal-van-liendenquote:De Rabobank zegt zaterdag tegen het FD dat ze het boek nog niet hebben kunnen inzien. Wel kunnen ze 'in het algemeen stellen dat financieringsaanvragen niet alle eindigen in het daadwerkelijk verstrekken van een lening. Daar kunnen diverse redenen voor zijn, zoals twijfel bij een aanvraag. Barbara Baarsma is bij de start van het goededoeleninitiatief uitsluitend als bankier betrokken geweest.' Baarsma zelf heeft zaterdagochtend nog niet gereageerd op het nieuws.
Rabobank-bankier Baarsma: ‘Ook ik ben om tuin geleid bij mondkapjesdeal Van Lienden’quote:Op zondag 20 maart 2022 09:02 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is het wel tamelijk onduidelijk of de Rabobank nou iets verwijtbaars heeft gedaan. Dat ze Sywert vertrouwen en hem geld willen lenen is natuurlijk geen zonde. Het is me niet duidelijk of ze wisten dat hij zijn zakken er mee vol ging proppen. Die hamvraag blijft onbeantwoord.
Baarsma, destijds directeur van de Amsterdamse vestiging van de bank, stond volgens het onderzoeksplatform in de cc van een e-mail van Van Lienden aan het ministerie van Volksgezondheid over de mondkapjesdeal.quote:Ook ik ben om de tuin geleid”, aldus Baarsma in een verklaring. Rabobank zegt die teleurstelling te delen.
quote:De bank herhaalde verder ‘vanuit de vertrouwensrelatie met haar (potentile) klanten’ geen gegevens met de media te delen. ,,Wat de situatie of achtergrond ook is, ongeacht het effect daarvan. Dat vinden we niet zuiver.”
quote:Vorige zomer zei minister De Jonge juist nog dat hij 'niet betrokken was' bij de Sywert-deal:
RTL Nieuws - Minister De Jonge: 'Niet betrokken geweest' bij Sywert-deal
quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:49 schreef Confetti het volgende:
Daarom verzette het OM zich dus zo lang tegen vervolging. Hugo is de belangrijke man die beschermd moest worden.
Wist hij ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:06 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft me wel verbazen dat Hugo betrokkenheid ontkent als die zo gemakkelijk boven tafel te krijgen is. Dit kon hij toch weten?
Ze zullen wel op zoek moeten naar een nieuwe minister van Wonen denk ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:06 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft me wel verbazen dat Hugo betrokkenheid ontkent als die zo gemakkelijk boven tafel te krijgen is. Dit kon hij toch weten?
Als ze hem nou eens in de gevangenis stoppen en kaalplukken is er weer een woning beschikbaar voor asielzoekersquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:21 schreef EinarBoe het volgende:
Ze zullen wel op zoek moeten naar een nieuwe minister van Wonen denk ik zo.
Zulke figuren menen echt boven alles en iedereen te staan. Machtsmisbruik. En verantwoordelijkheid zal hij niet hoeven af te leggen, want andere post nu, maar stel van wel, dan krijgt ie een dure bestuursfunctie, wrs bij een pharmaceut, of, zoals elke faalminister, burgemeester..quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:06 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zulke figuren menen echt boven alles en iedereen te staan. Machtsmisbruik. En verantwoordelijkheid zal hij niet hoeven af te leggen, want andere post nu, maar stel van wel, dan krijgt ie een dure bestuursfunctie, wrs bij een pharmaceut, of, zoals elke faalminister, burgemeester..
Neequote:Op woensdag 23 maart 2022 10:02 schreef Aurelius het volgende:
Dit lijkt me toch wel reden voor Hugo om af te treden of niet?
Genoeg voorbeelden vaan faalministers die moesten aftreden door falend beleid en nu ergens anders een hoge functie hebben.quote:
Misschien begrijp ik je post verkeerd maar wat je ziet is dat Sywert behoorlijk wat druk kon uitoefenen op De Jonge persoonlijk vanuit zijn rol in het CDA, n dat Sywert de publieke opinie aan het bespelen is met groot succes.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:38 schreef Hexagon het volgende:
Wat Hugo vooral te verwijten is dat is dan hij blijkbaar talkshowactivisten als Sywert het beleid laat bepalen in plaats van het ministerie zelf. Met gewoon een goed verhaal had je die gast prima kunnen weigeren.
FaALmINiStErS.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden vaan faalministers die moesten aftreden door falend beleid en nu ergens anders een hoge functie hebben.
En dat noem jij aanstellen?
Minachting van het electoraat, dat is het.
Kijk eens naar al die splinterpartijen. Straks hebben we 20! partijen in de Kamer.
Hou toch op met deze poppenkast. Dat volk zit er niet voor ons maar voor zichzelf in het pluche te houden.
Kijk eens naar de ministerposten en wie daar op zitten...
Noem mij eens 1 ding wat de betreffende ministers van alle posten de afgelopen 4 jaar Rutte bereikt hebben. 1 ding...
Stilte in 3,2,1...
Deze post komt me bekend voor waarna ik in een paar seconde 5 dingen kon opnoemen en het daarna stil werd voorgoed. Dit lijkt wel op een copy past. Ik zal eens zoeken of ik due nog terug kan vindenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden vaan faalministers die moesten aftreden door falend beleid en nu ergens anders een hoge functie hebben.
Minachting van het electoraat, dat is het.
Kijk eens naar al die splinterpartijen. Straks hebben we 20! partijen in de Kamer.
Hou toch op met deze poppenkast. Dat volk zit er niet voor ons maar voor zichzelf in het pluche te houden.
Kijk eens naar de ministerposten en wie daar op zitten...
Noem mij eens 1 ding wat de betreffende ministers van alle posten de afgelopen 4 jaar Rutte bereikt hebben. 1 ding...
Stilte in 3,2,1...
Nogal wiedes dat een oud-minister ergens een top functie krijgt. Hij/zij heeft laten zien dat als minister en in de decennia voorafgaande een functie als leidinggevende met grote verantwoordelijkheden te kunnen vervullen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
In dit geval waag ik dat te betwijfelen. Er kleeft op dit moment niet iets onbetrouwbaars aan kuipers mbt dit. Bij hugo daarin tegen wel met het gelieg en bedrieg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:41 schreef Leandra het volgende:
Als er een minister moet aftreden vanwege dit gebeuren dan is dat Kuipers, de huidige minister van VWS.
Het is wel heel naef als je denkt dat de minister van wonen moet aftreden vanwege een kwestie op zijn vorige ministerie.
Als een minister verantwoordelijkheid neemt en aftreedt vanwege een kwestie in het verleden dan is het altijd de huidige minister van het betreffende ministerie.
Je krijgt de lijken in de kast en de spoken op zolder erbij als je minister wordt.
Dat is niet hoe politiek werkt, een minister is verantwoordelijk voor zijn/haar ministerie. Ook voor fouten uit het verleden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In dit geval waag ik dat te betwijfelen. Er kleeft op dit moment niet iets onbetrouwbaars aan kuipers mbt dit. Bij hugo daarin tegen wel met het gelieg en bedrieg.
En reken maar dat als kuipers de kop van jut is en moet opstappen, maar notoire leugenaar hugo mag blijven zitten, het kabinet echt niet vrolijker wordt. Sterker nog: ik denk dat het dan direct over is.
Als er al iemand verantwoordelijkheid mag afleggen is het hugo zelf.
Kan wezen dat dat de traditionele aanpak is. Denk alleen niet dat kuipers gaat opstappen wegens het gedrag van hugo. hugo blijft zitten en kuipers gaat het veld ruimen om leugens van hugo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is niet hoe politiek werkt, een minister is verantwoordelijk voor zijn/haar ministerie. Ook voor fouten uit het verleden.
Het zal niet de eerste minister zijn die het veld moet ruimen wegens fouten van voorgangers waar hij/zij niets mee te maken had.
Ben je nu sarcastisch?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:44 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat een oud-minister ergens een top functie krijgt. Hij/zij heeft laten zien dat als minister en in de decennia voorafgaande een functie als leidinggevende met grote verantwoordelijkheden te kunnen vervullen.
Het is niet alsof iemand die minister wordt dat het zijn eerste of tweede baantje is. Dat begrijp jij toch ook wel, toch?
Megaboos? Nee hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
FaALmINiStErS.
Je hoeft niet zo hysterisch te doen
Kom eens met een structureel verhaal, zelfs de Sahara bevat minder los zand dan je post. Ik snap in ieder geval wel waarom ze jou nooit gepolst hebben voor een van de vele functies die je noemt.
Ministers kunnen aftreden, ze zijn immers verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op hun ministerie. Dat heeft verder niet direct iets met falen te maken, aangezien ze niet daadwerkelijk zelf het werk uitvoeren maar de duizenden mensen onder ze. Na het ministerschap staat het ieder bedrijf vrij om ze aan te nemen, en kunnen ze ook solliciteren op overheidsfuncties. En terecht, het leven stopt niet na het ministerschap.
Het is ook geen minachting van het electoraat. Dat is sowieso een non-kwalificering, want ik ben ook het electoraat en ik vind het prima als ministers na hun ministerschap wat anders gaan doen. Maar daar bovenop komt nog dat ministers niet gekozen zijn door het electoraat, dus ze hebben er sowieso niet zoveel mee te maken, ze leggen verantwoording af aan de Tweede Kamer. Dat ze zich desalniettemin vaak toch iets aantrekken van de publieke opinie, is alleen maar positief, dat betekent dat ze zich juist wel bekommeren om HET VOLK. Dat, in tegenstelling tot de ongelikte beren die in toenemende mate in de TK te vinden zijn - en dan kijken we natuurlijk vooral naar de asociale zakkenvullers van de PVV en FvD.
Dan komen we bij zin 3 van je post en ben je alweer begonnen over splinterpartijen. Ja, hou op hoor, nu is het echt totale wartaal aan het worden. Straks hebben we 20 partijen in de Kamer. Oke. En dan?
Je wil dan nog iets met de afgelopen 4 jaar Rutte, en een poppenkast. En ik moet kijken naar de ministerposten en wie erop zitten. Gedaan. En nu? Typ gewoon eens een coherent verhaal joh, voordat je je hier zo te kakken zet.
Wat wil je nou precies zeggen, behalve dat je MEGABOOS bent?
Meestal is dit het geval, maar in het huidige geval kan dit de publieke opinie wel eens tegen gaan werken. Positie van Hugo an sich wordt niet onhoudbaar, maar schoon schip maken is wellicht wel verstandig om verder imagoschade te voorkomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:41 schreef Leandra het volgende:
Als er een minister moet aftreden vanwege dit gebeuren dan is dat Kuipers, de huidige minister van VWS.
Het is wel heel naef als je denkt dat de minister van wonen moet aftreden vanwege een kwestie op zijn vorige ministerie.
Als een minister verantwoordelijkheid neemt en aftreedt vanwege een kwestie in het verleden dan is het altijd de huidige minister van het betreffende ministerie.
Je krijgt de lijken in de kast en de spoken op zolder erbij als je minister wordt.
Okee, doen we een andere vraag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Megaboos? Nee hoor.
Ik vroeg of je eens kunt vertellen wat bepaalde ministers van de afgelopen 4 jaar Rutte nou cht bereikt hebben. Welke problemen ze nu structureel hebben opgelost.
Woningnood, zorg, justitie, defensie, milieu, criminaliteit, onderwijs
Nada noppes. Niks bereikt.
En maar niet begrijpen waarom de burger geen vertrouwen meer heeft in de politiek.
Je moet wel een dikke plaat voor je kop hebben als je deze poppenkast nog serieus neemt.
En kom aub niet aan met: "ja, maar kun jij het beter dan?"
Dooddoener van de 1ste stempel, deze opmerking wat je altijd te horen krijgt als je commentaar levert op het kabinet..
Wiebes ging ook weg nav de toeslagenaffaire. Je bent politiek verantwoordelijk, maar je kunt ook persoonlijk het vertrouwen van de kamer verliezen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:41 schreef Leandra het volgende:
Mja, schreeuwende internethelden zijn altijd boos dus vind ik ook geen reden om je dan maar wanhopig met een partij in te laten die eerder al niet vertrouwd werd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je post verkeerd maar wat je ziet is dat Sywert behoorlijk wat druk kon uitoefenen op De Jonge persoonlijk vanuit zijn rol in het CDA, n dat Sywert de publieke opinie aan het bespelen is met groot succes.
Hier op fok ging nagenoeg iedereen door het dolle heen dat ministeries het onnodig vonden om extra mondkapjes in te kopen. En al die arme medewerkers in de zorg blabla
Zoals ik dat artikel lees, werden die order van 40.000.000 mondkapjes vooral geplaatst vanwege die publieke opinie. Ik geef het je i die functie maar te doen, iedereen hakt op je in en je kan niet inhoudelijk reageren
ik kan me niet voorstellen dat minister De Jonge dit gaat overleven. Hij heeft vanuit zijn functie Sywert naar voren geduwd omdat dat beter was voor hem zelf. Ik weet niet of we dit corruptie mogen noemen, maar het lijkt er verdomde veel op
Geeb idee. Mensen blijven toch stemmen op dezelfde partijen die er niks van bakken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Okee, doen we een andere vraag.
Denk je dat partijen die niet behoren tot het (niet bestaande) "kartel" het beter kunnen dan?
Ik zeg niet dat ik het beter kan. Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:35 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Concretiseer anders eerst eens die structurele problemen van je.
[..]
Wie? Waar gaat dit over? Waarom is elke zin van je onleesbaar?
[..]
Nee, jij kan het echt totaal niet beter, zoveel is wel duidelijk. Die vraag hoeven we niet meer te stellen![]()
![]()
[..]
Je levert geen commentaar op het kabinet, je bent voor je uit aan het schreeuwen. Dat is iets anders.
De laatste twee keer met een alternatief (LPF en PVV met gedoogsteun) op de partijen die traditioneel in de regeringen zitten zijn nou ook niet echt lekker gelopen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:45 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Geeb idee. Mensen blijven toch stemmen op dezelfde partijen die er niks van bakken.
Hoeveel ministers en staatssecretarissen van dezelfde coalitiepartijen zijn er de afgelopen jaren niet opgestapt door falend beleid?
Nogmaals, de huidige problemen; zorg, woningen,klimaat, criminaliteit, defensie,onderwijs.
Het is onder dit Rutte alleen maar erger geworden. Toch blijft het de grootste partij. Waar komt toch die zelfkastijding vandaan....?
Ik, ik dus, zie geen verandering en heb geen vertrouwen in de politiek. Deze problemen worden niet opgelost, nu niet en de komende jaren zeker niet. En dat mag ik vinden. Dan kun je blijven hopen op betete tijden maar dan ben je, vind ik, naef.
Goed, deze discussie kun je altijd blijven aanzwengelen.
De LPF had natuurlijk ook kort daarvoor diens lijstaanvoerder verloren, dat lijkt mij een verzachtende omstandigheid.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste twee keer met een alternatief (LPF en PVV met gedoogsteun) op de partijen die traditioneel in de regeringen zitten zijn nou ook niet echt lekker gelopen.
Eens, dat was daardoor een stuurloze club eenlingen geworden die niet meer wisten wie hun leider was. Dusja, wat dat was geworden had Fortuyn wel gewoon geleefd is lastig te zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef Grishenko_ het volgende:
De LPF had natuurlijk ook kort daarvoor diens lijstaanvoerder verloren, dat lijkt mij een verzachtende omstandigheid.
LPF is 20 jaar geleden en bestaat niet meer. Beetje achterhaald om dat er bij te halen..quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste twee keer met een alternatief (LPF en PVV met gedoogsteun) op de partijen die traditioneel in de regeringen zitten zijn nou ook niet echt lekker gelopen.
Met Matt Herben win je de oorlog niet mee.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, dat was daardoor een stuurloze club eenlingen geworden die niet meer wisten wie hun leider was. Dusja, wat dat was geworden had Fortuyn wel gewoon geleefd is lastig te zeggen.
Hoe Hugo de Jonge zich actief bemoeide met de mondkapjesdeal van Sywert van Liendenquote:Hugo de Jonge Je kunt die Sywert beter inside pissing out hebben dan outside pissing in
12-04-2020 20:42
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.volkskrant.nl(...)van-lienden~v497075/
Gezien Fortuyn een CV aan ruzies en goed had vergelijkbaar met Liane den Haan, denk ik niet veel beter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, dat was daardoor een stuurloze club eenlingen geworden die niet meer wisten wie hun leider was. Dusja, wat dat was geworden had Fortuyn wel gewoon geleefd is lastig te zeggen.
Ook het ministerie blijft verwijzen naar het nog lopende onderzoek van Deloitte naar de mondkapjesdeal. Dat heeft al enkele keren vertraging opgelopen maar moet voor het politieke zomerreces verschijnen.quote:Nog een onderzoek
De Jonge zelf reageerde woensdagochtend kort. ‘De suggesties in de Volkskrant kloppen niet. Ik zou dolgraag reageren maar dat kan ik niet omdat er nog een onderzoek wordt gedaan. Dat zal alles duidelijk maken.’ Op de vraag welke suggesties niet kloppen, wilde hij ook niet ingaan ‘in verband met het onderzoek’.
Ik denk dat het juist niet de grootste partij werd omdat Fortuyn werd vermoord.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
LPF is 20 jaar geleden en bestaat niet meer. Beetje achterhaald om dat er bij te halen..
En dat werd de grootste partij, alleen omdat Pim Fortyuin was vermoord.
En daarbij, toen speelden nog niet de grote problemen die ik eerder heb aangekaart..
Dus dan moet je als burger het maar gelaten aanzien hoe veel zaken mis gaan en je daar geen commentaar op mag leveren, zoals hier?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat er gewoon geen goed alternatief bestaat op dit moment.
Zeker niet, ik denk dat het goed is om kritisch te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus dan moet je als burger het maar gelaten aanzien hoe veel zaken mis gaan en je daar geen commentaar op mag leveren, zoals hier?
Of je moet zelf de politiek in, of je smoel houden.Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |