SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waarom quote je mij danquote:Op maandag 28 februari 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou of er iets leuks in de op stond
Nee ik had het over kabeltjes en ledjes en dan zeg jij 'ik zie niks'quote:Op maandag 28 februari 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vraagt toch aan mij wat ik zou moeten zien
ohhquote:Op maandag 28 februari 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik had het over kabeltjes en ledjes en dan zeg jij 'ik zie niks'
Ledje was niet aangesloten.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik had het over kabeltjes en ledjes en dan zeg jij 'ik zie niks'
ja geloof het wel. vervolg is pas vanaaf op tvquote:Op maandag 28 februari 2022 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
Je @:bitterbal je kijkt de aflevering van vrijdag?
Hee dat is de Mickey Mouse van zijn likkertje Thierryquote:
op zoek naar liefde?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel loopt nu met een heggenschaar rond.![]()
Lekker fonetisch geschreven naamquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaa die gast had zo geen zin in haar
rip grmblquote:Op maandag 28 februari 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Er vliegen opeens een paar straaljagers over
Ja, moest toch van jou?quote:
ja en jij moest ook pussypics naar uitstraling sturen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je moest ook foto's maken van je crib
Ja, en als ik dan morgen op m'n werk ben, is m'n huis leeggeroofd zekerquote:Op maandag 28 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je moest ook foto's maken van je crib
oh die opdracht heb ik gemistquote:Op maandag 28 februari 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij moest ook pussypics naar uitstraling sturen.
Eeeuhmquote:Op maandag 28 februari 2022 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij moest ook pussypics naar uitstraling sturen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan morgen op m'n werk ben, is m'n huis leeggeroofd zeker
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog geen enkel huis wat mee deed aan fokcribs is leeggeroofd
Wanneer ging je ook alweer naar Thailand?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog geen enkel huis wat mee deed aan fokcribs is leeggeroofd
16 juniquote:Op maandag 28 februari 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer naar Thailand?
Allemaal van die ANWB en Sjaak en Sjaan vrouwen doen daaraan mee of niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Die man met wie ze een date heeft, heeft zo z'n best gedaan, en zij moet weer eens niks.
[ afbeelding ]
Nee, niet eensquote:Op maandag 28 februari 2022 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal van die ANWB en Sjaak en Sjaan vrouwen doen daaraan mee of niet?
Waarom heb je zoveel interesse in mijn woning?quote:
Nee, ik had het over de klimop snoeien, want morgen wordt de gft-kliko geleegd én het is nu droog enzo, en nu dus heggenschaargeval.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op zoek naar liefde?Of lopen er nu dingen door elkaar?
nieuwsgierigquote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in mijn woning?
Dus dat ga je nu alsnog snel doen begrijp ik?quote:
nee johquote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus dat ga je nu alsnog snel doen begrijp ik?
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
''Wat is het mooiste aan mijn lichaam?''
- moet ik even kijken hoor
*5 minuten verder
- Je ogen denk ik
''Oh. Nou, dank je wel''
Veel groen en hout en staal.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwsgieriggewoon naar je inrichting. Wil je spullen niet (denk ik)
Al schieten ze een halve kikker zonder zwembroekje naar de derde maan van Saturnus, bitterbal is er nieuwgierig naar.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al schieten ze een halve kikker zonder zwembroekje naar de derde maan van Saturnus, bitterbal is er nieuwgierig naar.
Vragen stellen waar letterlijk ELK antwoord fout op is. Vrouwen kunnen hetquote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
*5 minuten verder
- Je ogen denk ik
''Oh. Nou, dank je wel''
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
*5 minuten verder
- Je ogen denk ik
''Oh. Nou, dank je wel''
Maar wel lief, toch?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Bernhardbal de huisjesmelkerquote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]heb je ook snacks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]WorteltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
[..]Van die speciale kaasmessen hebben Karzai en ik ook nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet dat aardappelmesje waar je de Old Amsterdam mee smeert
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is Kitten gek opquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die speciale kaasmessen hebben Karzai en ik ook nodig
[..]Wat zit er in de kleine zwarte potje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop vijgenchutney of zo, maar ik denk iets als Marmite.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er in de kleine zwarte potje?
chutney voor de kaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Appelperenstroop, dat staat er opquote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]Ik ben onderweg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Prima plateautje heurquote:Op maandag 28 februari 2022 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
Zat bij de kaas denk ik.
Meestal koop ik die combi van Old Amsterdam. Dit zal wel kerstpakket zijn geweest
Al op gok ikquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah gelukkig, was een geplande testvlucht
[ twitter ]
Je hebt van de week al sushi opquote:
quote:
Nee zielig kijken helpt nietquote:
Mij aan het spit rijgen nog minderquote:
quote:
Kistje uit 1974, eem kijkm offie ut nog doetquote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah gelukkig, was een geplande testvlucht
[ twitter ]
Het waren er wel 2quote:Op maandag 28 februari 2022 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kistje uit 1974, eem kijkm offie ut nog doet
Ik bied me aan als vrijwilligerquote:Op maandag 28 februari 2022 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om vies goor veel geld uit te geven
ik ook. Als jij mij jou geld geeft geef ik het ook uitquote:Op maandag 28 februari 2022 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
delen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bied me aan als vrijwilliger
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook. Als jij mij jou geld geeft geef ik het ook uit
Ik dm wel even mijn IBANquote:Op maandag 28 februari 2022 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar dan heb je het wel uitgegeven.quote:
Aanslag gemeentebelastingen komt er zo aanquote:Op maandag 28 februari 2022 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel uitgegeven.
Familieuitje en leuk in 1 zin?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een leuk familieuitje te bedenken voor met m'n verjaardag maar ben weer eens lekker op tijd.
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een leuke familie.
Kan me dit soms moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kan ook best leuke dingen doen met de familie (de directe dan he, niet de ooms en tantes en zulks)quote:Op maandag 28 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grunnquote:Op maandag 28 februari 2022 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
oooooooooo!!!!!!!!!
OUDHEDEN EN GESTICHTEN VAN GRONINGEN...
slechts 200 euro..
En daarna barbecueënquote:
Of pannenkoeken eten maar ik heb van die rare aangetrouwde familie die niet van pannenkoeken houdt. Maar dan vreten ze maar wat anders.quote:
wat zal die balenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, wij weten tenminste hoe we onze eigen naarlingen aan moeten pakken.
quote:
Gewoon barbecueën he, jullie carnivoren denken gelijk aan om die alpaca op de grill te werpenquote:
dat dacht jij ook hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon barbecueën he, jullie carnivoren denken gelijk aan om die alpaca op de grill te werpen
quote:
quote:
Mag ook nooit wat van jouquote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk mag dus niet mee als we met alpaca's gaan wandelen
Dadelijk ruiken die alpaca's dat je drie varkens in de week eet en bijten ze je halsslagaders door als je even niet oplet.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:41 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk mag dus niet mee als we met alpaca's gaan wandelen
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ruiken die alpaca's dat je drie varkens in de week eet en bijten ze je halsslagaders door als je even niet oplet.
oververhittingquote:Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef Ama het volgende:
Uh het is hier bij mijn laptop ineens bijna 22 graden. Hoe dan.
Alsof jij vers gebakken vlees van de bbq zou afslaanquote:Op maandag 28 februari 2022 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat alleen maar omdat je ze daarna op de bbq wilt gooien
Het ging nu over jouquote:Op maandag 28 februari 2022 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij vers gebakken vlees van de bbq zou afslaan
De wereld draait niet alleen om mij hequote:
nu welquote:Op maandag 28 februari 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wereld draait niet alleen om mij he
Ben je nu aan het flirtenquote:
ik zit hier ook beetje op mijn stoel afleveringen op kijk te kijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou vandaag m'n ramen gaan zemen.
Maar ik denk toch niet dat ik het ga doen. Echt nergens zin in.
Jij bent ook wel een beetje mijn wereld hoorquote:
Zells daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2022 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit hier ook beetje op mijn stoel afleveringen op kijk te kijken
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje mijn wereld hoor
Mag hier ook wel hoognodig eens gebeurenquote:Op maandag 28 februari 2022 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou vandaag m'n ramen gaan zemen.
Maar ik denk toch niet dat ik het ga doen. Echt nergens zin in.
boodschappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zells daar heb ik geen zin in
heb jij wel iets nuttigs gedaan vandaag?
Erg hequote:Op maandag 28 februari 2022 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag hier ook wel hoognodig eens gebeurenZeker nou de zon er zo laag op staat kun je goed zien hoe nodig het moet
Eind maart grote voorjaarsschoonmaakquote:Op maandag 28 februari 2022 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Erg heer zit hier ook een hele woestijn op de ramen
Snap ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
boodschappen.
maar ik ben gewoon de eerste vrije dag echt niet vooruit te branden
ik heb weekend nuquote:Op maandag 28 februari 2022 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt er meerdere achter elkaar
Jaquote:
Dat is een beetje de pleepapier van deze nieuwe crisis.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
er is blijkbaar een flinke stijgende vraag naar jodium tabletten
Als de bommen vallen gaan ze op Rotterdam dus zul jij ze niet nodig hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja omdat je er 0,000000000003 seconden later van dood gaat als vladje met zijn champignonbommetjes los gaat. Lekker boeiend.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de bommen vallen gaan ze op Rotterdam dus zul jij ze niet nodig hebben
quote:
Nou ja, laat hem dan maar gelijk hier vallen ook andersquote:
Jij ook een koel KRIEGsteinertje straks?quote:
Don't mention ze war.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ook een koel KRIEGsteinertje straks?
Oh ik dacht minstens wel een langbenige rondborstige verkoopster.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net in een tuincentrum, kwam ik dit tegen;
https://i.imgur.com/X6cQ9L0.jpg
Ik stond daar de hele tijd WRAF WRAF te roepen tegen dat konijn keek zo'n langslopende verkoopster me gek aan
Godver, tel je weer niet meequote:Op maandag 28 februari 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
k ben gewoonweer verkouden maar de zelftest is weer negatief
Mag je nu wel werken dan nee zeker?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:45 schreef bitterbal het volgende:
k ben gewoonweer verkouden maar de zelftest is weer negatief
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver, tel je weer niet mee![]()
Tssssssk pffffft
Dan heeft ze die stok zeker in d'r moes gestopt of zoquote:Op maandag 28 februari 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
ik had 1 collega die heeft 3 keer negatieve zelftest gehad mara ze vertrouwde het toch niet. naar ggd en toch positief getest
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heeft ze die stok zeker in d'r moes gestopt of zo
Beter bekend als "De Smurfen"quote:Op maandag 28 februari 2022 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of in het Frans, Les Schtroumpfs
Dat hoor ik wel vaker ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
ik had 1 collega die heeft 3 keer negatieve zelftest gehad mara ze vertrouwde het toch niet. naar ggd en toch positief getest
Ik ken zo'n vrouw.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heeft ze die stok zeker in d'r moes gestopt of zo
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, dit weten jullie vast.
Ik wilde dus met die alpaca's gaan banjeren met m'n verjaardag met de directe familie, dat ik dan die wandeling zou betalen. En dan daarna ergens wat eten, maar dat is dan op eigen kosten want team gierig.
Nu waren m'n ouders hier net wat langsbrengen en ik had het erover, nu vond m'n moeders die alpaca's te duur en niet zo leuk en te kort, en dan vond ze het ook heel raar dat iedereen daarna op eigen kosten wat moest eten.
Dat zou ik dan ook moeten betalen of we gingen alleen eten, dat ik dat dan betaalde, zonder met die beestjes te wandelen. En ze had het ook over een wandeling maken ergens en dan ergens wat lunchen, dat ik dat dan betaalde.
En dan denk ik ik kom gvd met een ideeLaat maar
Dus je wil zeggen dat je ouders niet meer uitgenodigd zijn en dat wij met jou en de alpacas mogen gaan lopen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus met die alpaca's gaan banjeren met m'n verjaardag met de directe familie, dat ik dan die wandeling zou betalen. En dan daarna ergens wat eten, maar dat is dan op eigen kosten want team gierig.
Nu waren m'n ouders hier net wat langsbrengen en ik had het erover, nu vond m'n moeders die alpaca's te duur en niet zo leuk en te kort, en dan vond ze het ook heel raar dat iedereen daarna op eigen kosten wat moest eten.
Dat zou ik dan ook moeten betalen of we gingen alleen eten, dat ik dat dan betaalde, zonder met die beestjes te wandelen. En ze had het ook over een wandeling maken ergens en dan ergens wat lunchen, dat ik dat dan betaalde.
Nou twee dingen:quote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja waar jij allemaal mee omgaat weten we inmiddels welquote:
Enorm herkenbaar. Dat eten + betalen is hier een jaarlijkse discussiequote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Gezellige familie.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dat al jaren opgegeven. mijn vader vindt wandelen leuk, maar wil verder zo min mogelijk het huis uit.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Enorm herkenbaar. Dat eten + betalen is hier een jaarlijkse discussie
Zeggen ze dat ook zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind kringverjaardagen saai. Wil ook liever iets doen, of uit eten.
Maar ik kan dat ook niet voor ons hele gezin betalen, want 17 man... En ik verdien goed, maar zķ goednee.
Heb ook gezegd dat ik dan geen cadeaus hoef...
Maar hier vinden ze ook dat ik het moet betalen omdat ik hen meevraag.
Ik vind dat extreem gierig van ze.
Hoe ga je ‘m klaarmaken?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net in een tuincentrum, kwam ik dit tegen;
https://i.imgur.com/X6cQ9L0.jpg
Ik stond daar de hele tijd WRAF WRAF te roepen tegen dat konijn keek zo'n langslopende verkoopster me gek aan
Voorgaande jaren kocht ik goedkope dierentuinkaartjes via Kruidvat voor iedereen. Was ook een smak geld. En daarna bestelden we dan eerst Chinees en betaalde ieder voor zich, maar dat is daarna veranderd en drie jaar geleden (laatste normale verjaardagquote:Op maandag 28 februari 2022 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik kan dat ook niet voor ons hele gezin betalen, want 17 man... En ik verdien goed, maar zķ goednee.
Als m'n broer zus of aanhang iets vieren dan trakteren ze ook en we zijn afgelopen jaren ook heel luxe uit eten geweest, echt van die michelinster-restaurants en dan betaalden zij ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijdehand zeg.
zou het dan al niet meer zo vieren
ja maar het is aan de jarige toch om wel of niet te trakteren. Dat is niet aan de genodigde en zeker niet als je als je overdag al de activiteit trakteert toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n broer zus of aanhang iets vieren dan trakteren ze ook en we zijn afgelopen jaren ook heel luxe uit eten geweest, echt van die michelinster-restaurants en dan betaalden zij ook.
Maar dit gaat over een pannenkoek. Ik heb ook denk ik vaak een iets ander budget.
Echt een feestje, zo'n verjaardag.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen heeft m'n zus die dag een dienst aangenomen, want ik ben pas 40 jaar jarig op die dag, maar dan ligt het probleem bij mij want als we iets overdag willen doen dan moet ze dat vandaag weten zodat ze de dienst kan ruilen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen heeft m'n zus die dag een dienst aangenomen, want ik ben pas 40 jaar jarig op die dag, maar dan ligt het probleem bij mij want als we iets overdag willen doen dan moet ze dat vandaag weten zodat ze de dienst kan ruilen.
Ga je vragen of ze het kan verzetten?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben er nu al klaar mee.
Ondertussen weet m'n schoonzusje al sinds vorig jaar augustus ofzo wanneer zij haar 40e wil vieren, NET op de dag dat ik ergens theaterkaartjes voor heb
Ik heb het toen meteen gezegd. Ze zei dat ik dat weekend vrij moest houden, en ik zo van 'volgens mij is die die voorstelling naar die zaterdag verplaatst...'quote:Op maandag 28 februari 2022 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je vragen of ze het kan verzetten?
Hoeveel mensen nodigt ze uit, denk je? Ik kan me wel voorstellen dat ze niet haar verjaardag gaat aanpassen aan jouw theaterbezoek.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het toen meteen gezegd. Ze zei dat ik dat weekend vrij moest houden, en ik zo van 'volgens mij is die die voorstelling naar die zaterdag verplaatst...'
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef Recce het volgende:
Wel een goede dag! Lil kleine en Sywert zitten vast.
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:41 schreef Recce het volgende:
Maar wel fijn! Dit maakt de dreiging van een Derde Wereldoorlog weer wat draaglijker.
Komt ie straks met een nieuwe cd vol bajes rapquote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef Recce het volgende:
Wel een goede dag! Lil kleine en Sywert zitten vast.
Dat zou ook gebeurd zijn als-ie niet vast was gezet, denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt ie straks met een nieuwe cd vol bajes rap
Ik kreeg ook te horen toen ik 40 werd dat ik wel wat MOEST organiseren (uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend op mijn kosten) "omdat ik bij een ander ook altijd van de partij was"quote:Op maandag 28 februari 2022 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal het nog gekker maken.quote:
Je bezighouden met ene "lil kleine"quote:Op maandag 28 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
lil kleine komende 14 dagen voorlopige hechtenis![]()
![]()
Jeetje, nou dat kon ik eerder echt niet betalen hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorgaande jaren kocht ik goedkope dierentuinkaartjes via Kruidvat voor iedereen. Was ook een smak geld. En daarna bestelden we dan eerst Chinees en betaalde ieder voor zich, maar dat is daarna veranderd en drie jaar geleden (laatste normale verjaardag) had m'n moeder een bak lasagne gemaakt en die opgewarmd 's avonds. Kan ik nu ook wel voorstellen.
Zo word je gewoon driedubbel genaaid.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg ook te horen toen ik 40 werd dat ik wel wat MOEST organiseren (uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend op mijn kosten) "omdat ik bij een ander ook altijd van de partij was"![]()
Ja alsof ik daar voor MIJN lol heen ging bedoel jeIk bleef liever thuis bij al die verjaardagen. Maar dat kon ook niet want ik werd verwacht
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:47 schreef Ama het volgende:
Ik stel me echt voor als kanker een geur heeft dat het ongeveer zo ruikt.
Heb je ook gelijk hoor. Ik heb vaak op werk gezinnen en familie's die hun verjaardag vieren. Schrik toch altijd van de prijs.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
Die verjaardagen thuis; kocht ik voor een godvermogen boodschappen (vreten en drank). Maar is iedereen met de auto of op dieet.
Kon ik zelf alles opvreten of invriezen... in het ergste geval weggooien omdat het eerder over de datum ging dan ik het kon opeten.
Ook nog een reden om thuis-verjaardagen te haten.
Daarnaast omdat je geen seconde fatsoenlijk kan zitten om te kletsen met iemand. Continu in de weer met drank, hapjes, doekjes voor als iemand weer wat morst.
Kinderen entertainen...
Volgens mij moet een verjaardag leuk zijn, voor mij is zoiets puur stress.
Vandaar dat ik gewoon iets wil ''doen''. Vooral vreten of zo, elders.
Heb je tenminste ook nog (leuke) herinneringen aan.
Zo ging het bij mijn ouders vroegah ook elke keer. Voorafgegaan met "Nee we doen er niks aan hoor! Pff gedoe iedere keerquote:Op maandag 28 februari 2022 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
Daarnaast omdat je geen seconde fatsoenlijk kan zitten om te kletsen met iemand. Continu in de weer met drank, hapjes, doekjes voor als iemand weer wat morst.
Kinderen entertainen...
Kinderen komen hier niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
Die verjaardagen thuis; kocht ik voor een godsvermogen boodschappen (vreten en drank). Maar is iedereen met de auto of op dieet.
Kon ik zelf alles opvreten of invriezen... in het ergste geval weggooien omdat het eerder over de datum ging dan ik het kon opeten.
Ook nog een reden om thuis-verjaardagen te haten.
Kinderen entertainen...
Vandaar dat ik gewoon iets wil ''doen''. Vooral vreten of zo, elders.
Heb je tenminste ook nog (leuke) herinneringen aan.
Ja dat kan wel met vrienden, maar met familie... die trappen er echt niet in.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen hier niet.
Maar bij ons in de familie heb je altijd kringverjaardagen met wat hapjes en dat je dus inderdaad steeds mensen aan het bijschenken bent. Toen had ik dus eens een verjaardag voor vrienden gehouden in mijn eigen huis, en ik had taart gebakken en een pastasalade en volgens mij soep als avondeten geregeld, en drinken in huis gehaald. En ik liep dus de hele tijd heen en weer te vragen of mensen nog wat wilden drinken of eten. Tot een vriendin me op een stoel kwakte en zei 'Zet die flessen gewoon hier onder de tafel, we weten waar de keuken is, we pakken het zelf wel, ga zitten en praat wat met mensen'.
O, zo kan het ook?
Ja preciesquote:Op maandag 28 februari 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een algehele hallo. Alleen m'n grootouders begroette ik altijd apart. En de jarigen dan.
Ik ben er ook wel ''klaar'' mee... maar ik wil er niet klaar mee zijn. Snap je?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
Ben wel een beetje klaar met verjaardag vieren eigenlijk. Gewoon samen met mijn vriend klaar.
Ik schuim door Zuid-Finland tegen die tijdquote:Op maandag 28 februari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
aankomende verjaardag zit in het vliegtuig
ja dat begrijp ik wel. Maar om alles te betalen is toch gewoon teveelquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wat leuks doen met z'n allen
KSC meetquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Minigolf met een drankje erbij.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil godverdomme bowlenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"En minigolf, vinde jullie da leuk?"
Cultuurbarbarenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik gisteren ook zo maar niemand snapte het.
En dat alles in het zo godvruchtige Edequote:Op maandag 28 februari 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik gisteren ook zo maar niemand snapte het.
Op een zondag nog welquote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat alles in het zo godvruchtige Ede
Ieuwquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat alles in het zo godvruchtige Ede
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef mschol het volgende:
fietsband deed boem in de zon
iets te hard opgepompt?
Waarschijnlijk iets doorgesleten van de buitenband die aanliepquote:Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef mschol het volgende:
fietsband deed boem in de zon
iets te hard opgepompt?
mogelijk.. naja fiets nu op werk en morgen even kijken of ik afspraak kan maken bij fietsenmaker in de buurtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets doorgesleten van de buitenband die aanliep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |