abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8257420
ik heb wel een paar fokkers gezien die volgens mij in engeland wonen en werken, maar weet niet meer wie..

daarom het volgende, ik wil zelf in engeland gaan wonen en werken.. zijn er nog mensen met tips en do's en dont's ?

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 3 februari 2003 @ 17:48:45 #2
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_8257429
Waar in Engeland?
Bladiebla...
  maandag 3 februari 2003 @ 17:54:32 #3
13328 SirPsycho
No, I expect you to die
pi_8257487
ga je niet ergeren aan de engelsen met hun afentoe wel erg rare gewoontes
pi_8257548
waar in de UK , wat voor werk, voor hoelang, heb je al een baan daar, heb je woonruimte. etc.
Ik woon er nu een aantal jaar en kan de meeste vragen die je hebt denk ik wel beantwoorden.
kijk hier eens....

http://www.inlandrevenue.gov.uk/index.htm
http://www.belastingdienst.nl/9229299/v/index.htm
http://www.minbuza.nl/

<edit:typo>

pi_8258096
het maakt mij op zich weinig uit waar, het liefste liverpool of london.. een baan of woonruimte wou ik eigenlijk gaan zoeken als ik het een of het andere had, ik kan namelijk niet zonder woonruimte zonder baan of zonder baan zonder woonruimte.. voor hoelang? zolang mogelijk

en dan het liefste in de multimedia/ict branche

ik zal zo eens op die links kijken, had vanmiddag van het arbeids buro ook een redelijk nuttige link gekregen

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_8258512
* meldt, hoewel het pas 3 maanden is. Wat wil je weten?
pi_8258529
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:14 schreef Aernout het volgende:
* meldt, hoewel het pas 3 maanden is. Wat wil je weten?
Ik wilde al zeggen vraag aan Aernout, maar dat was dus te laat
pi_8258548
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
een baan of woonruimte wou ik eigenlijk gaan zoeken
Begin maar met een baan.

Woonruimte is binnen een dag gevonden. De huurmarkt in de UK is veel meer op korte termijn gericht dan in Nederland.

pi_8258588
mja

maar wat doe ik dan in de tussentijd dat ik geen woonruimte heb bijvoorbeeld?

pi_8258693
Je hebt wel een vast adres nodig om een bankrekening te kunnen openen. Het scheelt een hoop gezeik als je je naam op bv het counciltax. boekje of bv. de gas rekening hebt staan. om de eerste tijd door te komen kun je een hotel of mischien een b&b overwegen. Het beste lijkt me om vanuit nederland al te solliciteren. Zo doe je alvast wat ervaring op. Google anders eens op "jobs London" voor banensites ed.
pi_8291269
thanx voor de info

als ik vragen heb zou ik dan een van jullie 2 kunnen mailen?

pi_8291342
tuuk ! of stuur iets via ICQ. Ik zal proberen te helpen waar ik kan. succes alvast iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')