Hij ligt al in bed!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks maar lekker naar bedje brengen
Ah, dan vaker maar dat op zetten voor t slapen gaanquote:Op maandag 28 februari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ligt al in bed!Hij onder dit nummer in slaap gevallen:
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan vaker maar dat op zetten voor t slapen gaan
Ja dan moet het wel aan horen natuurlijk.. Ik vind geen mooi/leuk muziekquote:Op maandag 28 februari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ja mevrouw ToT houdt tegenwoordig ineens ook van metal en zij suggereerde laatst om het weer eens te gaan draaien. Ik heb de afgelopen jaren echt zelden metal opgezet juist voor haar, maar op het werk bij haar staat het regelmatig op.En zo is ze het gaan waarderen.
Nu heb ik wel het één en ander wat toch ietsjes pittiger is dan wat je op de radio hoort.
Ja ik heb best hard spul in de playlist staan nu, maar niet het ALLERhardste spul.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan moet het wel aan horen natuurlijk.. Ik vind geen mooi/leuk muziek
Misschien dat af en toe eens hard op zetten, wie weet waardeert ze dat ook wel over een poos haha
Zit vooruitgang in dus., lucky youquote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb best hard spul in de playlist staan nu, maar niet het ALLERhardste spul.
Maar met Sepultura net zat ze niet te klagen!
Meer R&B-achtig, maar sowieso moderne muziek in algemeen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit vooruitgang in dus., lucky you![]()
![]()
Wat voor muziek genre vindt zij mooi dan?
Ah ok, R&B ook veel geluisterd vooral toen op de middelbare school zatquote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer R&B-achtig, maar sowieso moderne muziek in algemeen.
Gaan we vannacht al los ?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:10 schreef Paul het volgende:
Vanaf morgen zal ik weer druk met DTS zijn. Wel wil ik iedereen hier bedanken dat ik een maandje mocht meeposten
lekker R en Bquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, R&B ook veel geluisterd vooral toen op de middelbare school zat
Vind t nu niet veel meer aanquote:
goe hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja druk dagje, straks nog even ontspannen in het zwembad
Hoestie met jou?
oh jawelquote:
Ja tis prachtigquote:Op maandag 28 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
goe hoor
lekker weer
maakt een mens wat gelukkiger
Ik ook wel maar dat dus niet echt meerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh jawel
maar hou van veel verschillende soorten muziek
wat luister je nu dan graagquote:Op maandag 28 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dat dus niet echt meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |