abonnement Unibet Coolblue
pi_203861229
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!




"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203861254
De wereld gaat nu daadwerkelijk stuk, als Putin zit te dreigen met Nukes, als we ons bemoeien met dat militaire conflict - terwijl we dat nu vol doen met wapens en Rusland afsluiten van de rest van de wereld -

Wat effectief een veel pijnlijkere reactie is dan offensieve aanvalswapens uitschakelen met de gehele westerse wereld.

Waarom zou hij dan niet nu met nukes gaan strooien? :')
Offensief gedrag waar gigantische hoeveelheden mensen komen te overlijden en waar gigantische kapitalen worden vernietigd moet nooit lonen, gelijk de kop in drukken = levens redden.

Geen idee ook hoe die gesprekken gingen met Putin, geen ene reet van gehoord, het lijkt opeens te escaleren maar er zijn genoeg mensen die al 5-10 jaar roepen dat Ukraïne helemaal fout zou gaan.

Keb er geen verstand van, ik vind het kut, Poetin is een enge vent. Burgers mogen de klappen weer vangen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203861762
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef ludovico het volgende:
De wereld gaat nu daadwerkelijk stuk, als Putin zit te dreigen met Nukes, als we ons bemoeien met dat militaire conflict - terwijl we dat nu vol doen met wapens en Rusland afsluiten van de rest van de wereld -

Wat effectief een veel pijnlijkere reactie is dan offensieve aanvalswapens uitschakelen met de gehele westerse wereld.

Waarom zou hij dan niet nu met nukes gaan strooien? :')
Offensief gedrag waar gigantische hoeveelheden mensen komen te overlijden en waar gigantische kapitalen worden vernietigd moet nooit lonen, gelijk de kop in drukken = levens redden.

Geen idee ook hoe die gesprekken gingen met Putin, geen ene reet van gehoord, het lijkt opeens te escaleren maar er zijn genoeg mensen die al 5-10 jaar roepen dat Ukraïne helemaal fout zou gaan.

Keb er geen verstand van, ik vind het kut, Poetin is een enge vent. Burgers mogen de klappen weer vangen.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit? Dit is het Corona-topic. Er is we een topic waar dit beter past:
BNW / WW3: The road to Armageddon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203862373
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit? Dit is het Corona-topic. Er is we een topic waar dit beter past:
BNW / WW3: The road to Armageddon
Build back Better is een corona item.

En al vind jij misschien van niet,dit is BNW,voor de bedoeling van dit subforum zij die twee smoorverliefd op elkaar.

Build back Better, great reset, etc etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203862495
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Build back Better is een corona item.

En al vind jij misschien van niet,dit is BNW,voor de bedoeling van dit subforum zij die twee smoorverliefd op elkaar.

Build back Better, great reset, etc etc.
In je hele post gaat het niet één keer over Corona. Vandaar dat die hier niet past. Dat is het enige dat ik zeg, ik heb verder geen waardeoordeel over je post :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 februari 2022 @ 14:58:27 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203862865
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In je hele post gaat het niet één keer over Corona. Vandaar dat die hier niet past. Dat is het enige dat ik zeg, ik heb verder geen waardeoordeel over je post :)
Omdat er een vermoeden is dat het allemaal met elkaar verbonden is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203862881
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omdat er een vermoeden is dat het allemaal met elkaar verbonden is
Zelfs daar wordt in die post niet over gesproken :)

Het gaat alleen over Putin.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203863061
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 13:07 schreef ludovico het volgende:

Geen idee ook hoe die gesprekken gingen met Putin, geen ene reet van gehoord, het lijkt opeens te escaleren maar er zijn genoeg mensen die al 5-10 jaar roepen dat Ukraïne helemaal fout zou gaan.

Keb er geen verstand van, ik vind het kut, Poetin is een enge vent. Burgers mogen de klappen weer vangen.
Omdat ons allerlei nieuws werd onthouden in de media. :(
Daarom weten we over het algemeen niet wat de precieze oorzaak is.
Poetin besloot niet ineens zomaar te doen wat hij nu doet.

We moeten het van meerdere kanten aankijken.

Stelling: Zou het "kunnen zijn" dat Europaaaah en de USaaaaaah ook niet zo lief, eerlijk en aardig zijn geweest voor Rusland?


En dat wij als Westen kilo's boter op onze hoofden hebben aangaande de uitbreiding van de Westerse Hegemonie?

Onze eigen zonden en hypocrisie tegen de menselijkheid met massa's vluchtelingen tot gevolg sinds 9/11?
Toen waren onze politieke leiders niet zo mondig tegen de oorlogsmisdaden in het Midden Oosten.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203863493
Echt, guys, dit is het corona topic, niet het Putin/WW3/Oorlogstopic.

Hou het nou zelf ook een beetje bij elkaar, dat praat toch veel gemakkelijker?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:45 #10
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203864028
In oorlogen sneuvelt de waarheid als eerste." (Aischylos, Griekse schrijver, 500 voor Christus)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:14 #11
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203864049
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Echt, guys, dit is het corona topic, niet het Putin/WW3/Oorlogstopic.

Hou het nou zelf ook een beetje bij elkaar, dat praat toch veel gemakkelijker?
Maar stel alles is met elkaar verbonden..
Dan is het toch handiger in1 topic

Evenals alle politieke shizzle die elke keer naar boven bubbelt..
kan wat mij betreft ook onder 1 noemer met het wanbeleid van onze overheid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:13:10 #12
5428 crew  miss_sly
pi_203864067
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar stel alles is met elkaar verbonden..
Dan is het toch handiger in1 topic

Evenals alle politieke shizzle die elke keer naar boven bubbelt..
kan wat mij betreft ook onder 1 noemer met het wanbeleid van onze overheid
Misschien kun je daar dan een topic over openen? Want dit topic heet over corona te gaan en niet over corona/conflict UA/RU/onbetrouwbare overheid en hun wanbeleid, etc. Toch? Er zijn nu verschillende topics over puur één onderwerp. Dat deze met elkaar verband zouden houden verdient misschien zelfs wel een eigen topic?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 februari 2022 @ 16:15:01 #13
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203864086
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien kun je daar dan een topic over openen? Want dit topic heet over corona te gaan en niet over corona/conflict UA/RU/onbetrouwbare overheid en hun wanbeleid, etc. Toch? Er zijn nu verschillende topics over puur één onderwerp. Dat deze met elkaar verband zouden houden verdient misschien zelfs wel een eigen topic?
Waarom zou je het niet gewoon in dit topic plaatsen.. het Corona beleid raakt zoveel aan..
Allemaal losse onderwerpen is naar mijn mening niet handig..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:54:53 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203864787
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom zou je het niet gewoon in dit topic plaatsen.. het Corona beleid raakt zoveel aan..
Allemaal losse onderwerpen is naar mijn mening niet handig..
Ik vind het geen probleem. Merk op social media als je niet voor de spuitjes bent je nu voor Rusland zou moeten zijn.. of zoiets, en de spuitfanaten veelal sympathisanten van de Oekraïne zijn, men dit kenbaar maakt met Oekraïense vlag in hun profiel. Van de ene angst worden ze/we naar de andere angst geschoten. In Amsterdam mag er weer gedemonstreerd worden als steun voor de Oekraïne. Frans Timmermans was er ook. :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 27 februari 2022 @ 17:15:29 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203865083
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik vind het geen probleem. Merk op social media als je niet voor de spuitjes bent je nu voor Rusland zou moeten zijn.. of zoiets, en de spuitfanaten veelal sympathisanten van de Oekraïne zijn, men dit kenbaar maakt met Oekraïense vlag in hun profiel. Van de ene angst worden ze/we naar de andere angst geschoten. In Amsterdam mag er weer gedemonstreerd worden als steun voor de Oekraïne. Frans Timmermans was er ook. :+
Eh joh.
In Rusland worden demonstranten van de straat geplukt..
Onder de noemer corona maatregelen.

Maar jij bent pro Putin dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203865260
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 17:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh joh.
In Rusland worden demonstranten van de straat geplukt..
Onder de noemer corona maatregelen.

Maar jij bent pro Putin dan?
Pro welke mafkees dan ook lijkt me niemand met functionerende hersens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 februari 2022 @ 17:32:13 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203865319
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pro welke mafkees dan ook lijkt me niemand met functionerende hersens.
Het hele gedoe is voor niemand positief..

A Bridge Too Far (1977)

Maj. General Stanislaw Sosabowski: Doesn't matter what it was. When one man says to another, "I know what let's do today, let's play the war game."... everybody dies.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203865684
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omdat er een vermoeden is dat het allemaal met elkaar verbonden is
Ik vind het vreemd dat we 2 weken geleden nog niks hadden gehoord over Putin en ineens worden we er mee dood gegooid met nieuws over die oorlog daar. Word onze aandacht niet expres afgeleid van de plannetjes van de EU die ze vast er door gaan drukken?

Ik vind oorlog erg, vooral voor de mensen die er nu middenin zitten? heeft Putin geen pandemie te bestrijden in eigen land in plaats van landje pik te doen?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 februari 2022 @ 18:16:20 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203865965
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:00 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat we 2 weken geleden nog niks hadden gehoord over Putin en ineens worden we er mee dood gegooid met nieuws over die oorlog daar. Word onze aandacht niet expres afgeleid van de plannetjes van de EU die ze vast er door gaan drukken?

Ik vind oorlog erg, vooral voor de mensen die er nu middenin zitten? heeft Putin geen pandemie te bestrijden in eigen land in plaats van landje pik te doen?
Heel eerlijk geen idee meer wat nog te geloven..
Het is daar sowieso een enorme puinzooi
Moet je blij zijn met een man als Putin nee..
Maar ook niet met een Biden of een Rutte.

Er zijn allerlei tegenstrijdige belangen
En zoals altijd zijn het enkel de burgers die de klappen op moeten vangen ..
De elite zitten hoog en droog

Net als het hele Corona gebeuren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203866038
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heel eerlijk geen idee meer wat nog te geloven..
Het is daar sowieso een enorme puinzooi
Moet je blij zijn met een man als Putin nee..
Maar ook niet met een Biden of een Rutte.

Er zijn allerlei tegenstrijdige belangen
En zoals altijd zijn het enkel de burgers die de klappen op moeten vangen ..
De elite zitten hoog en droog

Net als het hele Corona gebeuren

Dat is een ding dat zeker is. de rijken + Putin blijven buiten schot en het gewone volk heb te lijden

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Je hoort zoveel verhalen :{
Dat van het WEF was duidelijk omdat het open en bloot op het internet staat . Ik weet niet hoe ik die oorlog moet plaatsen in hun plan...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 februari 2022 @ 18:24:01 #21
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203866086
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:21 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is een ding dat zeker is. de rijken + Putin blijven buiten schot en het gewone volk heb te lijden

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Je hoort zoveel verhalen :{
Dat van het WEF was duidelijk omdat het open en bloot op het internet staat . Ik weet niet hoe ik die oorlog moet plaatsen in hun plan...
Er schijnen bio wapen compounds te zitten..
iets met ontwikkelen van virussen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203866146
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er schijnen bio wapen compounds te zitten..
iets met ontwikkelen van virussen
Ik had zoiets volgens mij ook ergens gelezen. Verschillende van die labs daar :{ Lekker dan, kloten met virussen daar als dat waar is :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 27 februari 2022 @ 18:36:49 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203866291
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 18:27 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik had zoiets volgens mij ook ergens gelezen. Verschillende van die labs daar :{ Lekker dan, kloten met virussen daar als dat waar is :{
En dat bombarderen :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 18:37:04 #24
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203866298
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 18:39:29 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203866337
twitter


Weten we dat ook weer :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')