abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203859669
Kijk ik vind het leuk om te kjjken dit seizoen... maar ik zag dus de afleveringen hier zijn elke dag met een (aprox) 2 dagen lag met de live stream toch die liveshow op zaterdag? En volgens mij 1/anderhalve dag ge-edit in 1 aflevering?

In de US en Australische versie beginnen ze met meer bewoners en 4 afleveringen per week met in 1 aflevering 3 dagen? Maar hierdoor heb je wel minder tijd om de kandidaten te leren kennen/tijd te geven invergelijking met het seizoen hier...

Wat zou beter werken? Ik zie hier soms mensen het hebben over dat er weinig gebeurd in dit seizoen/in de afleveringen namelijk...

(Natuurlijk kan het er ook gewoon aan liggen dat de challenge's beter geproduceerd/bedacht moeten worden lmfao. Challenge van Australie in afl 2 zag er supervet uit en die van onze versie kan ik me niet eens herrineren... was er eigenlijk wel 1?)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203859703
(Moderators: ik zag titel is de te lang.. mag het woordje gewoon eruit?) 😫🥺

[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 27-02-2022 11:30:21 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_203860116
Is saai omdat omdat er veel geregisseerd is / word.
Bewoners die volgens polls eruit zouden moeten, mogen blijven.
BB geeft al van begin aan dat de finale met 2 Belg en 2 nl wordt.
Stemmen heeft dus geen zin. Van te voren al bepaald wie in de finale zitten. Bewoner Nawel,die al 6x op de bank zit, word niet naar huis gestuurd zij zal door BB wel aangewezen zijn als de winnaar.
pi_203872244
Het is saai omdat de bewoners saai zijn hoe kan iemand er nog inzitten die alleen maar ligt te slapen, dat is toch manipulatie van de stemmen?
pi_203884886
Ik vind het niet perse saai, vorig seizoen liepen de bewoners ook de hele dag te bankhangen met een dekentje, daar wordt je moe van om alleen al naar te kijken. Ik snapte wel waarom Theo weg ging.

Maar dat stemsysteem klopt geen meuk van, uberhaupt dat een influencer zoals die trut van een nawel mee mag doen is niet eerlijk ten opzichte van de andere bewoners, haar aanwezigheid verpest de hele show. En haar fanclubje op social media is echt vreselijk.
pi_203895833
pffff alles is dood, zelfs de COS
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 18:07:46 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203895983
Ja ik ben zo goed als volledig afgehaakt.

Jammer wel.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 18:09:03 #8
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203895998
Van actieve COS'ser naar alleen maar de uitslag volgen op zaterdag.

Zo is mijn activiteit gezakt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203896244
Ik lees gewoon nog vooral de streamverslagen, ik zet de livestream amper nog aan, soms kijk ik uitzendingen 3-4 dagen lang niet maar probeer ze wel gezien te hebben voor de liveshows op zaterdag.
Zeg wat je wilt over de bende van vorig jaar, maar die waren een stuk interessanter en leuker dan deze saaie bende. En twitter helpt ook niet met hun "voor iedereen goed willen doen" mentaliteit.
Als er iets gebeurd op de livestream krijgen we 9/10 niets te zien en is er een lange streamlock. Zelfs als mensen naar de livestream worden gelokt omdat er iets zou gebeuren.

Ik zei het in het begin maar ik zeg het nog eens:
Hoe desperate ben je als je de vrouw cast die ervoor gezorgd heeft dat je socials op zwart gingen?

Hoe laag zijn je standaarden als de eerste de beste persoon gewoon binnen kan lopen met een notitieboekje en meteen aangenomen word om te helpen met spellen?

Hoe rot ben je vanbinnen als je de liefste persoon in dat hele huis met een geschiedenis van zware depressie keer op keer opzettelijk de grond instampt met valse resultaten die totaal niet overeenkomen met de realiteit?

En hoe biased ben je als er langs alle bochten en kanten gemanipuleerd wordt om de SAAISTE persoon in het huis te houden? Iemand die geen vinger uitsteekt en godganse dagen op haar bed ligt te slapen en niets anders doet dan zeuren en andere bewoners voor haar laten lopen.

En don't get me started about Leroy..

[ Bericht 2% gewijzigd door Stargazing op 01-03-2022 18:36:28 ]

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')