Zeker hoewel er hier best wel een fris windje staat.quote:
quote:
Goedemorgen heren!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Goedemorgen deze zonnige zondag.
Vlot hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bed afgehaald, schoongemaakt, de vloer gestofzuigd..
Klopt, echt lekker is het nog niet, nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker hoewel er hier best wel een fris windje staat.
Ja, komt vast door t weer..quote:Op zondag 27 februari 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlot hoor, Ik ga zo maar eens op behangjacht,
Morge schoonheid.quote:
Ja hebben ze toen ze hier bezig waren de tocht problemen op te lossen beschadigdquote:Op zondag 27 februari 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, komt vast door t weer..
Voor in de woonkamer?
Moe, maar verder wel okay.quote:
Oh en je moet zelf voor de kosten op draaien dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebben ze toen ze hier bezig waren de tocht problemen op te lossen beschadigd
Ah misschien die tekenfilmpjes niet meer laten kijken dan.. Buurman & Buurman is wel leukquote:Op zondag 27 februari 2022 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Moe, maar verder wel okay.
Mannetje hier was weer helemaal in paniek om een taart buiten (rook uit een schoorsteen). Daarna wilde hij brandweerfilmpjes zien wat uiteraard voor nog meer paniek zorgde.
Nu zit hij lekker rustig Buurman&Buurman weer te kijken terwijl ik hem vertel wat er allemaal gebeurt.
Alweerquote:Op zondag 27 februari 2022 11:14 schreef ToT het volgende:
Goh, het viel me op dat tong80 zo rustig was.
Heeft-ie geen ban op Facebook, dan heeft-ie het wel hier op FOK!.
Ja ik probeer uit te zoeken hoe ik die kan blokkeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah misschien die tekenfilmpjes niet meer laten kijken dan.. Buurman & Buurman is wel leuk![]()
Klopt, maar dit is geen permban.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alweerhij is toch niet zo lang weer terug?
Ik heb hem op Facebook!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoelang dan en hoe weet je dat?
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook!Tegen het eind van de middag is hij weer terug.
Maar ik heb hem wel geadviseerd om wat minder lomp te doen.
Kijkt hij die op yt?quote:Op zondag 27 februari 2022 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik probeer uit te zoeken hoe ik die kan blokkeren.
Dat is net als aan water vragen of het wat minder nat wil zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook!Tegen het eind van de middag is hij weer terug.
Maar ik heb hem wel geadviseerd om wat minder lomp te doen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is net als aan water vragen of het wat minder nat wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |