Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij jaagt ze toch niet weg of wel?
Met welk doelquote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogen
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan al wel een beetje misschien voorzichtigjes.
Heeeyyyy, ik ben je altijd aan het wingmannen jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we uit zekerheid beter het voltage op het hek wat moeten verhogen
Oei, hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggen
De integriteit van Foqueville waarborgenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog wel heel lief en springerig. Gisteren begon ze ineens zelf over de oorlog. Dat moet ik vandaag gaan uitleggen
Met je vleugeltjes aan het wapperen jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy, ik ben je altijd aan het wingmannen ja
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitleggen dat als ze niet goed naar haar ouders luistert de wereld eraan gaat.
Ben blij dat je in een bed mag slapen. De kinderen in Oekraïne hebben geen bed meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.
Drink je Wodka op en nog iets, je heet vanaf vandaag Svetlana, begrepen!!?quote:Op zondag 27 februari 2022 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben blij dat je in een bed mag slapen. De kinderen in Oekraïne hebben geen bed meer.
quote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putin komt je benen opeten als je nu niet gaat slapen.
nee echtquote:Op zondag 27 februari 2022 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een neppert beessie toch?
Ik wil die ookquote:Op zondag 27 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt![]()
een verre neef van de hyena
Maar wil een aardwolfje een bitterbal 🤔quote:
nee ze eten termietenquote:Op zondag 27 februari 2022 10:13 schreef Koen66 het volgende:
Als ze ouder worden pikken ze nieuws vaak sneller op dan dat je het zelf überhaupt gelezen hebt
[..]
Maar wil een aardwolfje een bitterbal 🤔
Als je niet op tijd terug bent van het buitenspelen dan mag je buiten meevechten tegen de russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink je Wodka op en nog iets, je heet vanaf vandaag Svetlana, begrepen!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |