En bij The Voice zelfsquote:
Ik zie waar de vergelijking vandaan komt, maar zo goed is dit toch niet? (nog steeds prima, daar niet van)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Simon en Garfunkel
Verloofdequote:
Ik riep net naar mams "hé Nick en Simon zijn bezig"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Simon en Garfunkel
Qua samenzang, harmonie en gitaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie waar de vergelijking vandaan komt, maar zo goed is dit toch niet? (nog steeds prima, daar niet van)
Veel te moeilijk weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2 juryleden per land, die elk 1 tot 5 punten geven. Geen enkel land eindigt dus op 0 punten.
In deze tijd paste een dergelijke meezinger iets beter bij de rest van het festival, maar zelfs toen sloot het al niet geweldig aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
En nu onze eigen Ben Cramer met een nummer van JE-MOET-NUK-KIEZEN-PJÈR
Ik had wel een paar biertjes op jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
H_T was de halve avond op het toilet als ik het zo hoor
Wat verwacht je van de man achterquote:
Ja zelfs jouw enthousiasme bij Keiino voelde ik nog vanaf de andere kant van de zaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Heeft die kerel dit geschreven?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de man achter
'Met een coup vers mokka-ijs
op dat terrasje in Parijs'
Waar was jij vanochtend met Australie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Ik dacht dat hetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de man achter
'Met een coup vers mokka-ijs
op dat terrasje in Parijs'
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft die kerel dit geschreven?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_oude_muzikant_(lied)quote:De oude muzikant is een lied gezongen door Ben Cramer en gecomponeerd door Pierre Kartner. Het lied is de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival van 1973.q
Pierre Kartner/Vader Abraham schreef inderdaad zowel De Oude Muzikant als Sha-la-liequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft die kerel dit geschreven?![]()
Gewoon, keurig in het topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar was jij vanochtend met Australie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |