Qua samenzang, harmonie en gitaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie waar de vergelijking vandaan komt, maar zo goed is dit toch niet? (nog steeds prima, daar niet van)
Veel te moeilijk weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2 juryleden per land, die elk 1 tot 5 punten geven. Geen enkel land eindigt dus op 0 punten.
In deze tijd paste een dergelijke meezinger iets beter bij de rest van het festival, maar zelfs toen sloot het al niet geweldig aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
En nu onze eigen Ben Cramer met een nummer van JE-MOET-NUK-KIEZEN-PJÈR
Ik had wel een paar biertjes op jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
H_T was de halve avond op het toilet als ik het zo hoor
Wat verwacht je van de man achterquote:
Ja zelfs jouw enthousiasme bij Keiino voelde ik nog vanaf de andere kant van de zaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Heeft die kerel dit geschreven?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de man achter
'Met een coup vers mokka-ijs
op dat terrasje in Parijs'
Waar was jij vanochtend met Australie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Ik dacht dat hetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft die kerel dit geschreven?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_oude_muzikant_(lied)quote:De oude muzikant is een lied gezongen door Ben Cramer en gecomponeerd door Pierre Kartner. Het lied is de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival van 1973.q
Pierre Kartner/Vader Abraham schreef inderdaad zowel De Oude Muzikant als Sha-la-liequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon, keurig in het topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar was jij vanochtend met Australie?
Ja ik was even in de war met het terrasje in Berlijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het
'of was het daar toen in Parijs
achter een coup vers mokka-ijs'
was?
Relatief gezien op het aantal landen scoorde Sieneke wel beter, als ik het zo even snel bekijk (maar weet niet zeker of dat klopt want ik ga niet rekenen hoor).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanwege goede resultaten mocht hij het 37 jaar later opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_oude_muzikant_(lied)
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jongquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Triest genoeg ken ik die dan wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jong
Het smurfenlied is ook van hem.
"Kunnen jullie door een waterkraan," ook al zo'n pareltjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jong
Het smurfenlied is ook van hem.
Het werd allebei 14e, maar Sieneke in de halve finale en Ben Cramer in de finalequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Relatief gezien op het aantal landen scoorde Sieneke wel beter, als ik het zo even snel bekijk (maar weet niet zeker of dat klopt want ik ga niet rekenen hoor).
En dat rijmen met "Ja, wij kunnen door een waterkraan"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
"Kunnen jullie door een waterkraan," ook al zo'n pareltje
Toen was nog niet standaard?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Is er een reden dat er geen postcards zijn? Of zijn die eruit geknipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |