quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.
Dat had ik ook gezien, daarom vroeg ik het hierquote:
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgend jaar weer in Luxemburg! aldus Netta
UK werd het, omdat Luxemburg het niet meer kon betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Wat geniet ik er van om zo met zijn allen samen terug te kijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Dan zijn we volgens mij weer veel langer bezig met de NFsquote:
WOMBLES FTWquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Gingen de Britten ermee aan de haal
Met een van de leukste intervalacts ooit
Esch-sur-Alzette is nu beledigdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!
Portugal is trouwens een voorronde die je absoluut niet mag missen. De kwaliteit lag vorig jaar gigantisch hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Ach kom, dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Same herequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Wat geniet ik er van om zo met zijn allen samen terug te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |