SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld moet echt rollen bij jou he?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Balenciaga’s zijn wel opper lelijk. Helemaal die sok-schoen variant.
Maar nee; 700-800 euro voor een paar schoenen doe ik zelfs niet
Nee, ik vind dat ook een beetje aan de dure kant.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Balenciaga’s zijn wel opper lelijk. Helemaal die sok-schoen variant.
Maar nee; 700-800 euro voor een paar schoenen doe ik zelfs niet
Lang over getwijfeld..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook een beetje aan de dure kant.
Veel mensen kunnen dat niet waarderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschap bij mij wil eigenlijk zeggen dat ik alles tegen je zeg en ik heb het hart op mijn tong en ik ben zo direct als een stoomlocomotief, moet je maar net op prijs stellen, trekken en kunnen waarderen
Dat is ook vrij eng en confronterend voor sommigenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet waarderen.
Ik heb dat op deze manier juist helemaal niet meer. Mijn vrienden is bij elkaar maar een raar clubje. Ik merk hoe ouder je wordt hoe meer je levenspaden soms van elkaar verwijderd worden. Soms een reden om afscheid van elkaar te nemen, maar soms ook helemaal niet. Soms is dat gewoon helemaal prima en waardeer je elkaar om andere zaken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij dan ook nooit vriendschappen, wel aardig voor oppervlakkig niveau
Tja, hun probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook vrij eng en confronterend voor sommigen
He sorry, wat heb je helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat op deze manier juist helemaal niet meer. Mijn vrienden is bij elkaar maar een raar clubje. Ik merk hoe ouder je wordt hoe meer je levenspaden soms van elkaar verwijderd worden. Soms een reden om afscheid van elkaar te nemen, maar soms ook helemaal niet. Soms is dat gewoon helemaal prima en waardeer je elkaar om andere zaken.
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mijquote:
Ik heb vandaag: een varkenshaasje (verreke) met champignons en gegrilde groene asperges met knoflook en olijfolie en aardappelkroketjesquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mij
Ze zijn gewoon graftakke tyfus lelijk. Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld het daar wel over eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo heel erg mooi
Dat laatste is wel belangrijk denk ik ja, als de ene het liefst hele dagen in de bioscoop zit en de ander landenstempels spaart dan heb je wel een beetje een praktische mismatch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He sorry, wat heb je helemaal niet meer?![]()
En dat herken ik wel. Mijn vrienden zijn vooral qua uiterlijk zó divers maar innerlijk lijkt het best wel op elkaar. Ik vind hetzelfde levenspad ook niet perse belangrijk voor een goede vriendschap. Bepaalde visie over het leven vind ik wel belangrijk denk ik.
Same. Mijn vrienden zijn sociaal wel allemaal zoals ik eigenlijk, vinden het prima als we elkaar soms maanden niet spreken en als we dan samen zijn is alles direct weer gezellig en leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschap bij mij wil eigenlijk zeggen dat ik alles tegen je zeg en ik heb het hart op mijn tong en ik ben zo direct als een stoomlocomotief, moet je maar net op prijs stellen, trekken en kunnen waarderen
True to that, beledigen van mensen in je hart is een beetje raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mij
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon graftakke tyfus lelijk. Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld het daar wel over eens.
Christobal draait zich 26 keer om in z’n graf
Misschien moet ik ook wel voor verreke gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag: een varkenshaasje (verreke) met champignons en gegrilde groene asperges met knoflook en olijfolie en aardappelkroketjes
Putin heeft daar geen problemen meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True to that, beledigen van mensen in je hart is een beetje raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |