SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBaby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld moet echt rollen bij jou he?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Balenciaga’s zijn wel opper lelijk. Helemaal die sok-schoen variant.
Maar nee; 700-800 euro voor een paar schoenen doe ik zelfs niet
Nee, ik vind dat ook een beetje aan de dure kant.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Balenciaga’s zijn wel opper lelijk. Helemaal die sok-schoen variant.
Maar nee; 700-800 euro voor een paar schoenen doe ik zelfs niet
Lang over getwijfeld..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook een beetje aan de dure kant.
Veel mensen kunnen dat niet waarderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschap bij mij wil eigenlijk zeggen dat ik alles tegen je zeg en ik heb het hart op mijn tong en ik ben zo direct als een stoomlocomotief, moet je maar net op prijs stellen, trekken en kunnen waarderen
Dat is ook vrij eng en confronterend voor sommigenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet waarderen.
Ik heb dat op deze manier juist helemaal niet meer. Mijn vrienden is bij elkaar maar een raar clubje. Ik merk hoe ouder je wordt hoe meer je levenspaden soms van elkaar verwijderd worden. Soms een reden om afscheid van elkaar te nemen, maar soms ook helemaal niet. Soms is dat gewoon helemaal prima en waardeer je elkaar om andere zaken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij dan ook nooit vriendschappen, wel aardig voor oppervlakkig niveau
Tja, hun probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is ook vrij eng en confronterend voor sommigen
He sorry, wat heb je helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat op deze manier juist helemaal niet meer. Mijn vrienden is bij elkaar maar een raar clubje. Ik merk hoe ouder je wordt hoe meer je levenspaden soms van elkaar verwijderd worden. Soms een reden om afscheid van elkaar te nemen, maar soms ook helemaal niet. Soms is dat gewoon helemaal prima en waardeer je elkaar om andere zaken.
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mijquote:
Ik heb vandaag: een varkenshaasje (verreke) met champignons en gegrilde groene asperges met knoflook en olijfolie en aardappelkroketjesquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mij
Ze zijn gewoon graftakke tyfus lelijk. Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld het daar wel over eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo heel erg mooi
Dat laatste is wel belangrijk denk ik ja, als de ene het liefst hele dagen in de bioscoop zit en de ander landenstempels spaart dan heb je wel een beetje een praktische mismatch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He sorry, wat heb je helemaal niet meer?![]()
En dat herken ik wel. Mijn vrienden zijn vooral qua uiterlijk zó divers maar innerlijk lijkt het best wel op elkaar. Ik vind hetzelfde levenspad ook niet perse belangrijk voor een goede vriendschap. Bepaalde visie over het leven vind ik wel belangrijk denk ik.
Same. Mijn vrienden zijn sociaal wel allemaal zoals ik eigenlijk, vinden het prima als we elkaar soms maanden niet spreken en als we dan samen zijn is alles direct weer gezellig en leukquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschap bij mij wil eigenlijk zeggen dat ik alles tegen je zeg en ik heb het hart op mijn tong en ik ben zo direct als een stoomlocomotief, moet je maar net op prijs stellen, trekken en kunnen waarderen
True to that, beledigen van mensen in je hart is een beetje raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe dingen gebracht worden. Ik vind eigen mening en eerlijkheid/direchtheid heel prettig maar harmonie staat hier ook super hoog als waarde en sommige mensen snappen niet dat dat samen kan. Dan pas je ook niet bij mij
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon graftakke tyfus lelijk. Volgens mij is zo ongeveer de hele wereld het daar wel over eens.
Christobal draait zich 26 keer om in z’n graf
Misschien moet ik ook wel voor verreke gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag: een varkenshaasje (verreke) met champignons en gegrilde groene asperges met knoflook en olijfolie en aardappelkroketjes
Putin heeft daar geen problemen meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True to that, beledigen van mensen in je hart is een beetje raar.
Die heeft ook geen hart.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Putin heeft daar geen problemen mee
Zegt degene die net nog zei 'met mij vindt iedereen altijd alles leuk' dan boeit dit toch niet ofwatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk denk ik ja, als de ene het liefst hele dagen in de bioscoop zit en de ander landenstempels spaart dan heb je wel een beetje een praktische mismatch.
Kom we gooien een kruisraket op zijn zure lelijke dwergenhoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Putin heeft daar geen problemen mee
Oh ik moet ook geen ‘klevers’ en ‘irritant intensieve appers’. Je moet mij wel een beetje in mijn eigen space en tempo laten roamenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Mijn vrienden zijn sociaal wel allemaal zoals ik eigenlijk, vinden het prima als we elkaar soms maanden niet spreken en als we dan samen zijn is alles direct weer gezellig en leuk
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True to that, beledigen van mensen in je hart is een beetje raar.
Voor of achter?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
hmm, dacht een slag in mn wiel te hebben,bij nadere inspectie pijkt het een soort geschuurde buitenband te zijn ofzo waardoor er een rare bilt in de band ontstaat![]()
zodra ik vrij ben even een fietsenmaker zoeken die dit kan uitzoeken voor mij
Ik vreet eigenlijk nooit verrekequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wel voor verreke gaan
Ja, dat is ook weer zo.quote:
achter..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor of achter?
Fietsenmakers zijn duur man
Dat heet ‘nieuwe band’quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:29 schreef mschol het volgende:
hmm, dacht een slag in mn wiel te hebben,bij nadere inspectie lijkt het een soort geschuurde buitenband te zijn ofzo waardoor er een rare bult in de band ontstaat![]()
zodra ik vrij ben even een fietsenmaker zoeken die dit kan uitzoeken voor mij
Ja dat was een beetje chargerende gezegd, politieke voorkeur kan ik wel overeen stappen als het niet te extreem naar links of rechts is, kun je tenminste lekker urenlang discussiëren en wauwelen en wie weet wat leren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zegt degene die net nog zei 'met mij vindt iedereen altijd alles leuk' dan boeit dit toch niet ofwat
Met visie op het leven bedoel ik niet alleen de dingen die je in je vrije tijd leuk vindt om te doen. Kan het juist waarderen als iemand ook andere hobbys heeft dan ik of gewoon zn eigen ding kan doen zonder vrienden erbij. Ik bedoel meer je politieke voorkeur, manier van redeneren blabla
Char siuquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vreet eigenlijk nooit verreke
Ah achter, dat maakt het wel iets lastiger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
achter..
ja, helaas maar ze bezitten een skillset die ik niet echt heb en gezien hoe nieuw de fiets is (en hoe afhankelijk ik ervan ben)
betaal ik er dan graag voor
quote:
Hm ja true, kan ook super interessant zijn. Maar niet te lang want dan word ik wel geïrriteerd omdat iemand een andere mening heeft dan ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje chargerende gezegd, politieke voorkeur kan ik wel overeen stappen als het niet te extreem naar links of rechts is, kun je tenminste lekker urenlang discussiëren en wauwelen en wie weet wat leren.
Kun je midden in de nacht in mijn mondje stoppen en dan schiet ik intens gelukkig sabbelend en smekkend wakker.quote:
Vroeger zat er in Waalre een superChinees en die had de allerbestelekkerstequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel vet lekker maar bestel ik ook nooit.
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je midden in de nacht in mijn mondje stoppen en dan schiet ik intens gelukkig sabbelend en smekkend wakker.
Waalre is echt zo'n paupertussengebiedje, wel gezelligquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger zat er in Waalre een superChinees en die had de allerbestelekkerste
‘Ik kom daar niet zo vaak in de buurt’quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger zat er in Waalre een superChinees en die had de allerbestelekkerste
Ook niet toen de SuperChinees er nog zat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben nog nooit in Waalre geweest
garantie gezeik moet ik officieel voor naar amsterdam.. (online bij giant gekocht en dan moet je direct bij een aangesloten dealer bestellen, en die was dus in amsterdam, iets met schaarste toen)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah achter, dat maakt het wel iets lastiger.
Voor je voorband heb je namelijk echt bijzonder weinig skills nodig en daar vragen ze ook al gauw 60-80 euro voor het vervangen van je buitenband![]()
Geen garantie meer zeker?
Neen, ik wist niet dat daar een SuperChinees zatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet toen de SuperChinees er nog zat?
Kakdorp joh, kreeg een keer commentaar in dat centrumpje van een grijs kakfossiel dat mijn auto zoveel lawaai maakte en lekte, ik zeg "kekt nar oe eigen verrekte suikerspin met oe Lidl taske"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waalre is echt zo'n paupertussengebiedje, wel gezellig
In wat voor tank rijd jij dan ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kakdorp joh, kreeg een keer commentaar in dat centrumpje van een grijs kakfossiel dat mijn auto zoveel lawaai maakte en lekte, ik zeg "kekt nar oe eigen verrekte suikerspin met oe Lidl taske"
Wat een gedoetje inderdaad. Hopelijk valt het allemaal meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
garantie gezeik moet ik officieel voor naar amsterdam.. (online bij giant gekocht en dan moet je direct bij een aangesloten dealer bestellen, en die was dus in amsterdam, iets met schaarste toen)
en die moeite wil ik er eigenlijk niet eens voor nemen, dan gaan ze vast mekkeren dat je service beurten had moeten laten doen enzo..
ik vind het sowieso een vreemde, het lijkt wel alsof de buitenband verbonden is met de velg..
ik had em leeg laten lopen maar kon em behalve op de desbetreffende plek niet losser wippen (wat ik bij normale band wel kan)
ook daarom gewoon langs fietsenmaker..
Ik zou het echt super leuk vinden als een chinees dit serieus als restaurantnaam hadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik wist niet dat daar een SuperChinees zat
JE MOE JE BEK HOUDE JONG BIEMPIEPquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kakdorp joh, kreeg een keer commentaar in dat centrumpje van een grijs kakfossiel dat mijn auto zoveel lawaai maakte en lekte, ik zeg "kekt nar oe eigen verrekte suikerspin met oe Lidl taske"
Je hebt niet toevallig tube less banden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
garantie gezeik moet ik officieel voor naar amsterdam.. (online bij giant gekocht en dan moet je direct bij een aangesloten dealer bestellen, en die was dus in amsterdam, iets met schaarste toen)
en die moeite wil ik er eigenlijk niet eens voor nemen, dan gaan ze vast mekkeren dat je service beurten had moeten laten doen enzo..
ik vind het sowieso een vreemde, het lijkt wel alsof de buitenband verbonden is met de velg..
ik had em leeg laten lopen maar kon em behalve op de desbetreffende plek niet losser wippen (wat ik bij normale band wel kan)
ook daarom gewoon langs
Dertien Porschesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor tank rijd jij dan ?
Was zo'n oude aftandse lawaai makende en lekkende Landrover.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor tank rijd jij dan ?
quote:
Jemig.. ging je bizons vangen ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo'n oude aftandse lawaai makende en lekkende Landrover.
voor zover ik weet niet.. ik ben even mn exacte type fiets aan het zoeken om te kijken wat er precies aanhangtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig tube less banden?
Loslopende brabo'squote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemig.. ging je bizons vangen ?
Die lui moeten niet zeuren. Daar rijden ze zelf ook in als ze niet met hun kont in een lelijke groene bejaarden jag zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo'n oude aftandse lawaai makende en lekkende Landrover.
"Eet jezelf hees bij de superChinees"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het echt super leuk vinden als een chinees dit serieus als restaurantnaam had![]()
[..]
JE MOE JE BEK HOUDE JONG BIEMPIEP
Nou, ken je Freud een beetje?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemig.. ging je bizons vangen ?
Freud > Landroverquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, ken je Freud een beetje?
Dat is niet fout genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Eet jezelf hees bij de superChinees"
klinkt wel als een all you can eat waar fokkers blij van wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat woord sprong er bij mij ook uit.
Ik had wel enorme stickers van Metallica op de achterkap zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die lui moeten niet zeuren. Daar rijden ze zelf ook in als ze niet met hun kont in een lelijke groene bejaarden jag zitten.
Ik wil die groente met saus en dan opslurpen nomnomquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar saté loempia's en babi pangang.
Nou ja vond zo'n groot lekkend lawaaierig monster wel bij me passen eerlijk gezegd, grote koeienvanger erop ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Freud > Landrover
Vertel !
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt zelden blij van een all you can eat, behalve als er bediening is aan tafel.
Als ik aan moet sluiten om mijn eten uit warmhoudbakken te scheppen, laat maar dan.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vond zo'n groot lekkend lawaaierig monster wel bij me passen eerlijk gezegd, grote koeienvanger erop ook.
Ik vind het ook niet zo heel gezellig, iedereen van tafel om op jacht te gaan naar zijn/ haar eten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja snap ik wel, raar concept ook wel eigenlijk als je er zo over na denkt
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de rees van de superChinees?
Aaaah dan was dat het probleem. Geen Bach, Rachmaninov of Schubertquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel enorme stickers van Metallica op de achterkap zitten
Ver-schrik-ke-lijk, vind dat echt de hel, matig lauw vet plebsvreten en er lopen meestal een miljoen kinderen te kwijlen, schijten en te schreeuwen, pure horror.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt zelden blij van een all you can eat, behalve als er bediening is aan tafel.
Als ik aan moet sluiten om mijn eten uit warmhoudbakken te scheppen, laat maar dan.
Wij ‘eten’ daar enkel en alleen als de hele bups neefjes en nichtjes meegaat. Die toko’s hebben altijd ‘kinder entertainment’quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
True.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel gezellig, iedereen van tafel om op jacht te gaan naar zijn/ haar eten.
Dit heb ik ook, waar maanden staat moet weken staan, stop de tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Mijn vrienden zijn sociaal wel allemaal zoals ik eigenlijk, vinden het prima als we elkaar soms maanden niet spreken en als we dan samen zijn is alles direct weer gezellig en leuk
Kreeg een keer de suggestie om er "Welkom bij parenclub UitStraling" stickers op te plakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaaah dan was dat het probleem. Geen Bach, Rachmaninov of Schubert
Laatst een "asian tapas" gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dan snap ik dat wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij ‘eten’ daar enkel en alleen als de hele bups neefjes en nichtjes meegaat. Die toko’s hebben altijd ‘kinder entertainment’
In zo'n setting kan dat wel handig zijn en dan zit je idd niet de hele avond op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True.
Al heb ik het één keer gehad waar het juist wel oke was omdat het een grote groep was en het 'georganiseerd' was.
Iedereen moest ieder half uur naast iemand anders gaan zitten om elkaar beter te leren kennen en dat was juist wle oke vanwege de setting (en ik hoefde het niet te betalen want het geld is het me niet waard)
Van zo'n setting word ik wel blij hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst een "asian tapas" gedaan.
Dan kun je op een tablet allemaal kleine gerechtjes of sushi bestellen die dan aan tafel worden gebracht. best geinig voor een keer.
Ik las sletpuppy maar dat is ook best raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:52 schreef Crack_ het volgende:
En als ze slushpuppy hebben dan ben ik wel echt heel blij
Wie heeft er nou geld voor een lamp van 1251 ?quote:Yanzi vloerlamp LED
1251,-
(Adviesprijs1390,-)
Euhmmmquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las sletpuppy maar dat is ook best raar.
Vroeger werd er hier ook gekozen op andere argumenten. Het spul vind het gezellig dus dat hebben we er dan best voor overquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat wel.
Ik hoef met die factor gelukkig geen rekening te houden
Oh guilty pleasurequote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:52 schreef Crack_ het volgende:
En als ze slushpuppy hebben dan ben ik wel echt heel blij
Hmmmm, beeeetjeee?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las sletpuppy maar dat is ook best raar.
Nog steeds verschrikkelijk, Japans hoor je te eten in piepkleine eettentjes aan een bar met de kok voor je neus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van zo'n setting word ik wel blij hoor.
C.E. toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geld voor een lamp van 1251 ?
Nou ja, zolang je het zelf gezellig vindt is het prima toch ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger werd er hier ook gekozen op andere argumenten. Het spul vind het gezellig dus dat hebben we er dan best voor over
Ze hebben een open keukenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds verschrikkelijk, Japans hoor je te eten in piepkleine eettentjes aan een bar met de kok voor je neus.
Twee jaar geleden had ik er eentje van 3600 euro op het oog maar ik dan die niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou… niet voor die in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je het zelf gezellig vindt is het prima toch ?
Het is alleen voor mij niet de juiste settingIk krijg dan extreme voernijd en moet mezelf dan ellebogen tussen de mensen, waar ik sowieso al geen fan van ben
NOU WAT JAMMER ZEGquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee jaar geleden had ik er eentje van 3600 euro op het oog maar ik dan die niet meer terugvinden
Dat heb ik met veel dingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… niet voor die in ieder geval
Ik kom daar zeg maar niet voor het etenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je het zelf gezellig vindt is het prima toch ?
Het is alleen voor mij niet de juiste settingIk krijg dan extreme voernijd en moet mezelf dan ellebogen tussen de mensen, waar ik sowieso al geen fan van ben
*steekt hand opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt.. wat een prijzen zeg...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… niet voor die in ieder geval
Ja, oke.. was het woordje 'over' vergetenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op
ik heb het geld.. ik zou het er alleen nevernooit aan uitgeven
Maar serieus, ik kijk alleen naar wat ik mooi vind en daarna pas naar de prijs, vind het soms wel eens veel leuker als iets belachelijk duur isquote:
Ga je dan daarna nog een broodje eten als je thuiskomt dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kom daar zeg maar niet voor het eten![]()
Zoals die schoenen van 700-800 euro die tering lelijk zijn ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar serieus, ik kijk alleen naar wat ik mooi vind en daarna pas naar de prijs, vind het soms wel eens veel leuker als iets belachelijk duur is
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan daarna nog een broodje eten als je thuiskomt dan?
Ja makkelijk of parfum van een miljoen of zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals die schoenen van 700-800 euro die tering lelijk zijn ?
Eau de Caviapiséquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja makkelijk of parfum van een miljoen of zo
quote:
Ik zie een gat in de markt. Als die lelijke schoenen ‘it’ kunnen worden kan een parfum op basis van Caviapis het ook. Beetje goeie marketing er omheen, wat gare influencers die je strikt….quote:
Beetje cross selling.. hmmmm...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt. Als die lelijke schoenen ‘it’ kunnen worden kan een parfum op basis van Caviapis het ook. Beetje goeie marketing er omheen, wat gare influencers die je strikt….
HoE wEeT jIj diT?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Beetje zurige tonen wel.
Aannamequote:
Walgelijk dit. Direct je huis te koop zetten! Ik zou als ik jou was vanavond nog een hotel boekenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Walgelijk dit. Direct je huis te koop zetten! Ik zou als ik jou was vanavond nog een hotel boeken
Dit zijn wel openbaring hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Ik lucht geen bloemkoolEen van de weinige dingen die ik niet lust
Kormakruiden, knoflook, wat duur zout en olijfolie erover en dan grillenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Ik lucht geen bloemkoolEen van de weinige dingen die ik niet lust
ik heb wel even nodig om dit te verwerkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I know…. Zie mij hier mijzelf eens kwetsbaar opstellen!
Ja dat telt niet. Ik had het puur over de bloemkoolquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kormakruiden, knoflook, wat duur zout en olijfolie erover en dan grillen
Begrijpelijk…..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel even nodig om dit te verwerken
Ik knabbel die gezonde sappige witte roosjes ook rauw zo weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat telt niet. Ik had het puur over de bloemkool
Eet jij champignons ook rauw?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik knabbel die gezonde sappige witte roosjes ook rauw zo weg.
Niet meer sinds ik na het eten van rauwe Shi take er vijf weken zelf heb uitgezien als een vliegenzwam.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet jij champignons ook rauw?
Is toch niet lekker?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik na het eten van rauwe Shi take er vijf weken zelf heb uitgezien als een vliegenzwam.
Jeetje, eerst Yg en d'r bloemkool en nu ditquote:
Je woont niet in Afrikaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ook niet echt nee maar ik had enorme honger.
lekker manquote:
Today i learned ‘champignonnen kun je kennelijk ook in blik of glas kopen’quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:31 schreef gianni61 het volgende:
Al moet ik wel een duidelijk onderscheid maken tussen verse champignons en uit blik of glas. die gore sponzen zijn bij wet verboden moeten worden
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
rauwe champignons
keihard gebakken champignons
gestoofde champignons in een archiduc
duxelles in je beef Wellington
moet je niet willenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Today i learned ‘champignonnen kun je kennelijk ook in blik of glas kopen’
Je kunt zelfs boerenkool, spruiten en sperziebonen in glas kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wacht wat dit wist je nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Steile leercurvequote:
Is het spraakgebrekkiaans voor varken?quote:
Uch… de walgelijkheid…. Wie koopt datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt zelfs boerenkool, spruiten en sperziebonen in glas kopen
Ik zou het alleen niet aanraden.
Ik denk het. Anders snap ik het nog niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het spraakgebrekkiaans voor varken?
Het ziet er ook gewoon goor uit in pot.quote:
Ik kende mensen die ooit sperziebonen en nasi / bami in blik kochten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uch… de walgelijkheid…. Wie koopt dat
Brabants, maar das eigenlijk een synoniem voor wat hierboven staat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het spraakgebrekkiaans voor varken?
Nee. Ik eet nooit groente uit blik of pot dus sta daar ook nooit te koekeloerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht wat dit wist je niet
die zijn wel uberranzig
Bejaarden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uch… de walgelijkheid…. Wie koopt dat
ik ook niet, maar ik shop wel graag ff in de supermarktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. Ik eet nooit groente uit blik of pot dus sta daar ook nooit te koekeloeren
Ik had laatst iemand uit Limburg aan de telefoon (gefeliciteerd enzo), maar die zei ook op een gegeven moment 'wablief'quote:
als noodrantsoen vind ik sperziebonen nog acceptabelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt zelfs boerenkool, spruiten en sperziebonen in glas kopen
Ik zou het alleen niet aanraden.
Ik eet weleens mais uit blik.quote:
Uhm, die zijn dan toch helemaal zacht en uberzout?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als noodrantsoen vind ik sperziebonen nog acceptabel
Dat is mijn ultieme 'geen zin in de supermarkt'-voorraad. Al heb ik ook meestal wel een blik met gemixte groente staan, makkelijk voor als we ooit eens kamperen ook.quote:
Oh dit ook overigens wel, of kappertjes o.i.d. Maar niet de groenten groenten avg gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet weleens mais uit blik.
ja, maar goed, ik ben toch al geen fan van sperziebonen. dus bij die maakt het me niet zo veel uit of ze vers zijn of babyvoerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, die zijn dan toch helemaal zacht en uberzout?
Ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is mijn ultieme 'geen zin in de supermarkt'-voorraad. Al heb ik ook meestal wel een blik met gemixte groente staan, makkelijk voor als we ooit eens kamperen ook.
Ah, ja dan maakt het weinig uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar goed, ik ben toch al geen fan van sperziebonen. dus bij die maakt het me niet zo veel uit of ze vers zijn of babyvoer
quote:
Airbnb werkt ook.quote:
Ja, de huisvega heeft daar wat bezwaren tegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit
Heb voor dat 'kampeer werk' meestal een blik ragout staan
Ik ga straks een keer kamperen in de tuin, kan ik eindelijk de kampeerspullen die ik ooit gekocht heb eens gebruikenquote:
Neuh we gaan gelijk eten. We willen proberen of we bij de Brasserie kunnen eten. Dus kom je zo naar dek 8?quote:
Met een hoog genoeg promille is dat te doen.quote:
Hebben jullie een grote tuin?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga straks een keer kamperen in de tuin, kan ik eindelijk de kampeerspullen die ik ooit gekocht heb eens gebruiken
Gewoon het juiste festival kiezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een hoog genoeg promille is dat te doen.
Ik hou het vanavond bij wat simpels. Heb me de hele dag al volgeproptquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh we gaan gelijk eten. We willen proberen of we bij de Brasserie kunnen eten. Dus kom je zo naar dek 8?
RIPquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de huisvega heeft daar wat bezwaren tegen.
ja, dan slaap ik overal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een hoog genoeg promille is dat te doen.
Bijna 10 jaar verder en ik leef nog hoorquote:
Okee ik wacht nu op gegrilde halloumi in chilisaus, en fishnchipsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou het vanavond bij wat simpels. Heb me de hele dag al volgepropt
Eet smakelijk!
Piepkaasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik wacht nu op gegrilde halloumi in chilisaus, en fishnchips
je hebt een mannenbroek gekochtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Omg, nieuwe broek en hij heeft zakken waar daadwerkelijk wat in kan.
In de koelkast?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap echt niet waar de ereader gebleven is. Ik word gek.
Wellicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een mannenbroek gekocht
Normale tuin, maar kan wel een tentje inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie een grote tuin?
hoe diep zijn de spleten van de bankkussens?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Had ik al gekeken. Ook niet in de vriezer.
Onder je bed?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag jou.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er is dan ook geen reden om CL niet te mogen..quote:
Ja zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:14 schreef kwiwi het volgende:
@:Dr_Flash @:Budapestenaar zitten jullie nu alweer op de boot terug?
je bent je glazen dildo kwijt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem niet in de glasbak gegooid hebben. Dat scheelt.
P en p natuurlijk. Dfds vaart niet op Hullquote:
Wist niet wat de bestemming aan de andere kant wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
P en p natuurlijk. Dfds vaart niet op Hull
Lijm er een airtag of tile op als je em weer vindquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Voor het laatst gezien op de badkamer vanmorgen toen ik in bad was geweest.
Tussen de handdoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Wel een beetje opletten hé mannetjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wist niet wat de bestemming aan de andere kant was
Heb belangrijkere dingen te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hé mannetje
Al in de afvoer gekeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het eerste dat je doet als je schoon bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Hij zit in de badjaszakquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het eerste dat je doet als je schoon bent?
Ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb belangrijkere dingen te doen
Diepvries was gechecktquote:
Al gekekenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:43 schreef Ygritte het volgende:
Gerrie check je onderbroeken la en kledingkast
Spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu komt er espresso martini aan. Zo noemen ze espresso met wodka en Kahlua. Geen idee hoe dat Martini wordt precies, maar dat gaan we beleven
Slim, dan kom je de oude meteen tegen.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slim, dan kom je de oude meteen tegen.
Het is iets kouds. En het smaakt niet als heel sterk.quote:
Zitten jullie tegenover elkaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is iets kouds. En het smaakt niet als heel sterk.
Nee, bij mij is het ook koud en niet erg spannend overigensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten jullie tegenover elkaar?
Te Fokkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten jullie tegenover elkaar?
nee, haat carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je geen carnaval vieren als goede Katholiek?
neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen het gezag, de rijken en de machtigen beschimpen niets voor jou dan?
Kan ik trouwens gewoon elke dag hier doen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen het gezag, de rijken en de machtigen beschimpen niets voor jou dan?
Gij mag dat, oooh stoffig ingeslapen immer geërgerd oud bankstel dat ge er zijt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan ik trouwens gewoon elke dag hier doen...
"UITSTRALING, UITBUITER VAN HET PROLETARIAAT EN VUIGE KOELAK..."
Zie je?
Patat?quote:
Ohw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al bijna de hele dag m'n ereader kwijt.
Op of in een kast?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al bijna de hele dag m'n ereader kwijt.
Kunnen best nog een biertje doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda pakken we zo nog een neut of gaan we slapen?
Dek 12?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen best nog een biertje doenPianobar?
Nee had wat karton op elkaar gestapeld en zo in de bak met oud papier gelegd. Lag alleen dus de ereader onderop blijkbaar.quote:
Ik dm je mijn adresquote:
Nee ja dat ken ik wel. Dat je ff iets neerlegt op of half tussen iets wat je normaal zo bij elkaar schuift en wegflikkert. En dat je daar dan dus eik niks neer moet leggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee had wat karton op elkaar gestapeld en zo in de bak met oud papier gelegd. Lag alleen dus de ereader onderop blijkbaar.
Als iemand nu nog durft te zeggen dat ik niet kan zoeken dan krijgt ie klappen.
Vind het nog knap dat ik een openbaring had ineens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ja dat ken ik wel. Dat je ff iets neerlegt op of half tussen iets wat je normaal zo bij elkaar schuift en wegflikkert. En dat je daar dan dus eik niks neer moet leggen.
Amateur.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil snaaien maar ik heb geen snaaien
Boks.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil snaaien maar ik heb geen snaaien
Je had bananenbar verstaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
DE PIANOBAR WAAROM NIET. GEWELDIG IDEE.
Handje noten, kutterige crackertjes, magere kwark, dingen zonder suiker….quote:
Dat zeg ik… amateur!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Handje noten, kutterige crackertjes, magere kwark, dingen zonder suiker….
MAAR DAT WIL IK NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |