Je omschrijving is summier, wat doet er niet van de airco? Blaast deze geen lucht meer, wordt de lucht niet meer koud?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef diginoob2 het volgende:
Grote beurt laten doen aan mijn Volkswagen up. Ik denk dan: gróte beurt, ze zullen toch ook airco nakijken? Gelukkig functioneerde die nog prima vóórdat ik naar de garage ging.
Grote beurt gehad. Airco doet niks meer.
De garage zegt dat ze met de grote beurt geen airco controleren en dat ze daarbij ook niet in de buurt komen van de airco dus dat het niet door hun kan komen. Klopt dat?
Wat ze hadden gedaan erbij: bougies, oliefilter, luchtfilter, interieurfilter, olie volgens factuur. Een jaar terug voor kleine beurt trouwens ook bougie en luchtfilter.
Hij blaast wel maar alleen warm. Als ik hem op koud zet met of zonder airco wordt het alsnog heel warm.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je omschrijving is summier, wat doet er niet van de airco? Blaast deze geen lucht meer, wordt de lucht niet meer koud?
Met het interieurfilter kan je wel in de buurt komen van het hele airco/verwarmingssysteem maar dat ligt aan de auto. Airco controleren zit volgens mij niet standaard bij een grote beurt. Maar dat kan ook weer per auto/garage verschillen. Specifiek voor de UP weet ik niet wat er standaard is.
Weet ik niet zeker zeker, alleen na de beurt zet ik hem op airco en koelen en hij doet niks dus vandaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:37 schreef Dries4Ever het volgende:
hoe weet je dat de airco het nog deed voordat je de beurt liet doen?
Als je met dit weer op de koud stand warme lucht krijgt met of zonder airco dan heeft het niet veel te maken met de airco zelf (of de hoeveelheid druk enz), maar eerder met de klep of aansturing van warm naar koud (bij climate control eventueel de binnentemp meter).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hij blaast wel maar alleen warm. Als ik hem op koud zet met of zonder airco wordt het alsnog heel warm.
Grappig dat niemand de 'belangrijkste' vraag stelt: is het airco of climate control?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef diginoob2 het volgende:
Grote beurt gehad. Airco doet niks meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |