SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bicmacs?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende: [..] las net ergens dat er rijen staan van burgers die zich aanmelden om te vechten
Dat is geen keus zogauw de staat van beleg wordt afgekondigd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie je aanmelden om de wapens op te pakken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien krijg je wel een anti-tankwapenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef Karzai het volgende:
hmmm denk het niet, wat wil je daarmee beginnen tegen tanks?
ik ga in die rij staanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een anti-tankwapen
Nee, dat is nog wel een dingetje. Ik kan wel goed pang roepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:56 schreef Karzai het volgende:
Ik kan ook niet met een wapen omgaan, nooit in dienst gezeten
zullen ze mij toch echt eerst moeten leren om te gaan met een wapen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
en ze na de oorlog weer verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje lichaamsdelen verzamelen.
boem kan ik ook wel roepen.. helpt dat meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wel een dingetje. Ik kan wel goed pang roepen.
Ik wil het bovenlijfje van een Svetlana.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ze na de oorlog weer verkopen
Dat staat denk ik wat raar hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil het bovenlijfje van een Svetlana.
genoeg "bovenlijven" die verkocht worden op bol.com hoor..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat staat denk ik wat raar hoor
dat zijn neppertsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg "bovenlijven" die verkocht worden op bol.com hoor..
Voor op de kast, kan ze met haar dode ogen kijken wat voor een prachtig leventje ze gehad zou hebben als Poetin de nare Paling haar leven niet verwoest zou hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat staat denk ik wat raar hoor
Schieten is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zullen ze mij toch echt eerst moeten leren om te gaan met een wapen..
wat gemeen van jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor op de kast, kan ze met haar dode ogen kijken wat voor een prachtig leventje ze gehad zou hebben als Poetin de nare Paling haar leven niet verwoest zou hebben.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je brede eelterige schouders dan of was het slechts een klapperpistooltje?
Zonder benen lijkt me wel ruk ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
noou dat ze dat zo eindeloos moet aanzien zonder benen
Het is bijna avond alweer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
Poh, te lang geslapen. Ben er helemaal warrig van. Toch nog niet helemaal fit, die werkdagen hebben er goed ingehakt.
Ja, en moet zo met kuiken ergens heen en nog naar de winkelquote:
net wakker?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
Poh, te lang geslapen. Ben er helemaal warrig van. Toch nog niet helemaal fit, die werkdagen hebben er goed ingehakt.
Gooi ik liever niet op FOK!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee dat begrijp ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dat je het in een spoiler zet dan![]()
Ja he, dan ziet niemand hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik.
maar goed dat je het in een spoiler zet dan
Vetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:11 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
https://nos.nl/artikel/24(...)n-centrum-van-londen
dat is nu de vijand usquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt wel geil, een Russische spionne
een rus!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloedmooie vrouwen zullen nooit mijn vijand zijn
We weten toch waar je werkt?quote:
ja mooi woord is hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Naarling is het woord van de week voor mij
Knetterhard scheldwoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Naarling is het woord van de week voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik hou je in de gaten 👀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Americans gaan kijken, goede seriequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt wel geil, een Russische spionne
Nee, ik zou propaganda gaan maken voor de staatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Het probleem zit hem ook met name in Poetin en zijn olichargische matties, niet in het normale Russische volkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken best wel wat Russen, maar die wil ik echt niet als vijand zien
NEE.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Vrouwen blijven thuis voor de kinderen. De typemachines en omquote:
En om de teruggekeerde mannen huilend in de armen te vallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen blijven thuis voor de kinderen. De typemachines en om
Wapens te maken in fabrieken.
Dat is correct ende juistquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem zit hem ook met name in Poetin en zijn olichargische matties, niet in het normale Russische volk
Heb je je koffer al gepakt voor de trip?quote:
Oké Josephquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik zou propaganda gaan maken voor de staat
Rugtasjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je koffer al gepakt voor de trip?
gata kiev vandaag vallen denk je?quote:
Gewoon mijn vak blijven uitoefenenquote:
Ik vrees dat er straks maar één ding opzit voor Oekraïne: overgavequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gata kiev vandaag vallen denk je?
Kiev gaat volgens burgemeester 'defensieve fase' in
De burgemeester van Kiev zegt dat de hoofdstad een "defensieve fase" in gaat, meldt persbureau Reuters.
De stad ligt al de hele ochtend onder vuur. De Russische strijdkrachten naderen langzaam het regeringshart van Kiev.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat er straks maar één ding opzit voor Oekraïne: overgave
Rusland zal er wel op aan sturen dat ze zich overgeven en een nieuwe regering kunnen installeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gata kiev vandaag vallen denk je?
Kiev gaat volgens burgemeester 'defensieve fase' in
De burgemeester van Kiev zegt dat de hoofdstad een "defensieve fase" in gaat, meldt persbureau Reuters.
De stad ligt al de hele ochtend onder vuur. De Russische strijdkrachten naderen langzaam het regeringshart van Kiev.
Of een zeer langdurige 'vieze' oorlogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat er straks maar één ding opzit voor Oekraïne: overgave
Mja, dat gaat vreselijk veel burgerslachtoffers opleveren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een zeer langdurige 'vieze' oorlog
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen blijven thuis voor de kinderen. De typemachines en om
Wapens te maken in fabrieken.
Jup, zeker met een bevolking die zelf ook de wapens wil oppakken gaat dat een grote teringzooi worden vrees ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat gaat vreselijk veel burgerslachtoffers opleveren.
quote:
Snap ook niet hoe Putin die puppet state voor zich ziet. Dan moet hij een permanente onderdrukkingsmacht legeren in Oekraïne. Net als destijds in het oostblok. En dan nog is het de vraag of mensen zich daar bij neerleggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jup, zeker met een bevolking die zelf ook de wapens wil oppakken gaat dat een grote teringzooi worden vrees ik
vertraging?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Godvervloekte falende stervende graf hoere NS weer echt
Zin om te ROSSEN.
Hij was van de week in zijn sentimentele geleuter ook aan het spreken over het in ere herstellen van het groot Russische rijk, dus denk die die nog wel meer van plan isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe Putin die puppet state voor zich ziet. Dan moet hij een permanente onderdrukkingsmacht legeren in Oekraïne. Net als destijds in het oostblok. En dan nog is het de vraag of mensen zich daar bij neerleggen.
Ja windkracht 4 he, dan kunnen ze niet meer rijdenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om te ROSSEN.
echtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was van de week in zijn sentimentele geleuter ook aan het spreken over het in ere herstellen van het groot Russische rijk, dus denk die die nog wel meer van plan is
haha blijf dat maar denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We weten toch waar je werkt?
Die ene eikel op FOK die nu weg is zat daar altijd over te zeiken.
Zo, Fles… rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om te ROSSEN.
https://nos.nl/collectie/(...)e-rijk-te-herstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt![]()
valt nederland niet onder toch?![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om te ROSSEN.
puistenbalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
pijnlijk puistje op de kin. das zo vervelend
uiteraard, daarin issie opgegroeid...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was van de week in zijn sentimentele geleuter ook aan het spreken over het in ere herstellen van het groot Russische rijk, dus denk die die nog wel meer van plan is
Eerst speciaal zo lang mogelijk gewacht omdat ik nog een pakketje verwachtte. Uiteindelijk maar zonder pakketje vertrokken. Trein heeft vervolgens inderdaad vertraging, terwijl ik sta te wachten op de trein zie ik de postnl dude voor de deur staan. Nog voordat de trein er is heb ik het "we hebben u gemist" mailtje al binnenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst speciaal zo lang mogelijk gewacht omdat ik nog een pakketje verwachtte. Uiteindelijk maar zonder pakketje vertrokken. Trein heeft vervolgens inderdaad vertraging, terwijl ik sta te wachten op de trein zie ik de postnl dude voor de deur staan. Nog voordat de trein er is heb ik het "we hebben u gemist" mailtje al binnen
Vervolgens loopt de trein onderweg nog meer vertraging op waardoor ik de aansluiting in Zwolle mis. Half uur later weg uit Lelystad dus veel dikkere file in, uur langer onderweg vliegende HOEREN
Mja, de Baltische Staten aanvallen kom je niet zomaar mee wegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben net weg uit Zwolle. Dat is alles wat we nu weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kut. Maar jebent wel op tijd toch voor de boot?
Eerst Moldavië en Georgië. Daarna even rust en op naar de volgende.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de Baltische Staten aanvallen kom je niet zomaar mee weg
komt wel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben net weg uit Zwolle. Dat is alles wat we nu weten.
Ja dat dachten we van Oekraïne ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de Baltische Staten aanvallen kom je niet zomaar mee weg
dit dusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van Oekraïne ook.
Ik wil relaxed zijn op vakantie. Ben al een week bezig met teringduizend testen en godvermiljoen formulieren EN NOU OOK DIT NOG.quote:
Oekraïne is geen NAVO.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van Oekraïne ook.
Is nu ook je mening over kaas veranderd?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil relaxed zijn op vakantie. Ben al een week bezig met teringduizend testen en godvermiljoen formulieren EN NOU OOK DIT NOG.
Ziedend.
Haha denk je echt dat die nog 1 Roebel buiten Rusland gestald had ja? Dat lijkt me wel heel naïef.quote:
In b4 Rusland die opeens heel veel grensgebied met Noorwegen heeft omdat Zweden niet meer bestaat…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
16 minuten geleden
Zweden biedt militaire steun aan Oekraïne
Zweden gaat militaire, technische en humanitaire steun bieden aan Oekraïne, meldt de Oekraïense president Zelensky op Twitter. Zelensky zegt de Zweden dankbaar te zijn voor de hulp.
Zweden is geen lid van de NAVO.
Als we allemaal zweden helpen dan kan die wezel niets zeggen
als die niets buiten rusland had gestald hadden ze niks te blokkeren tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha denk je echt dat die nog 1 Roebel buiten Rusland gestald had ja? Dat lijkt me wel heel naïef.
Ga naar Kievquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zin om te ROSSEN.
Zeggen dat de Russen zijn Svalbardsedler hebben afgepakt, dan knoopt ie de geweren zo in elkaar uit boosheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles die eigenhandig het russische leger terug rost
water bevriest wel makkelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die man heeft geld als water. Ze kunnen nooit alles bevriezen
Misschienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
stuur je bitterbal er nou ook al op af met loktermen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Rusland: bereid in Minsk te onderhandelen
Rusland zegt bereid te zijn om een diplomatieke delegatie naar Belarus te sturen. In Minsk zou er dan onderhandeld kunnen worden met een vertegenwoordiging van Oekraïne, zegt een woordvoerder van het Kremlin.
Hij herhaalde, net als eerder op de dag minister Lavrov van Buitenlandse Zaken, dat "demilitarisatie" een voorwaarde is. De Oekraïense president Zelensky riep de Russische president Poetin eerder al op naar de onderhandelingstafel te komen.
nou ja
waar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien![]()
Maar dan had ik Zalm Kiev moeten gebruiken
Kan ie nu ook al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
demilitarisatie, zodattie over een half jaar eroverheen kan walsen
Kievquote:
Oh echt? Had wat meer verwacht, maar anders zou hij ook niet willen onderhandelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hadtie dat wel al gedaan, ze hebben zich lelijk vergist in "even" optrekken imho
neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is iedereen druk aan het werk of zo ?
Ik denk aan weekend.quote:
Ja, soort van?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Allemaal ambtenaren hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@Budapestenaarquote:
Oh, ik dacht in bad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die staat nu op de vrijmibo van de BD
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik kwam onderweg naar de fietsenmaker alweer bijna onder een vrachtwagen terecht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zich is het wel handig als je een fiets hebt die kan remmen.
Hetzelfde geldt voor een auto.
Zag laatst een Amerikaanse compilatie over idioten op de weg.
Ik geloof dat die mensen ook niet helemaal hun rem konden vinden
Je kunt toch anticiperen en "uitrijden"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zich is het wel handig als je een fiets hebt die kan remmen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch anticiperen en "uitrijden"
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kwam onderweg naar de fietsenmaker alweer bijna onder een vrachtwagen terecht.
Ja, zachtjes tegen een vrachtwagen opbotsenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch anticiperen en "uitrijden"
Ja remmen werken nauwelijks he. Maar goed hopelijk werken ze straks wel weer langer dan twee weken.quote:
Heb je weinig aan zonder een werkende rem.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik heb gewoon een fietsdiploma hoor
Remmen is angstquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je weinig aan zonder een werkende rem.
ah ja ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik heb gewoon een fietsdiploma hoor
Intercity ook trouwens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en een auto of vrachtwagen doet pijn als je die kopt.
Merk je niks vanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en een auto of vrachtwagen doet pijn als je die kopt.
Ik vond het vorige keer anders best pijnlijk toen ik onder een auto lag.quote:
Oooh slim, ik zou zeggen speel even een paar jaartjes gewoon mee met die naarling en ga dan weer voetje vrijen met Europa en de NAVO.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
De Oekraïense president Volodimir Zelenski heeft Poetin al meerdere malen opgeroepen om over vrede te praten en te stoppen met vechten. Oekraïne zegt eventueel een neutraal land te willen worden tussen Rusland en het Westen.
wie weet
met spataderenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je wel mooie slanke benen houden
Ja zijn wel manieren voor toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
na vakantie maar kijken of die weg kan want hij doet nog steeds pijn
Geloof het welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijn wel manieren voor toch?
na vakantie pas?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze goedkope doktersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of gespierde stalbenen, waar de gemiddelde kogelstootster nog jaloers op zou zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je wel mooie slanke benen houden
Maken ze een gaatje in je been i.p.v. een bultje en zetten ze er spierwitte tanden in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Thailand hebben ze goedkope dokters
Vind ik ook nog wel wat hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gespierde stalbenen, waar de gemiddelde kogelstootster nog jaloers op zou zijn.
Jij houdt wel van kleine stalperdjes?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik ook nog wel wat hebben
Stamperdjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij houdt wel van kleine stalperdjes?
Moet je het wel zelf betalen toch? Moet ik wel met die bult onder mijn tiet iig.quote:
doe je een zonnebril opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die naarling verblind mij
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maken ze een gaatje in je been i.p.v. een bultje en zetten ze er spierwitte tanden in.
geen idee. zal wel denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je het wel zelf betalen toch? Moet ik wel met die bult onder mijn tiet iig.
Zolang de arts niet zegt dat hij weg moet moet je zelf betalen als je het laat verwijderen maar er zullen uitzonderingen zijn. Ik vind dat ding onder mijn tiet ook irritant (groeit ook) maar ze zeggen is niks ergs dus ook geen medische noodzaak om te verwijderen, helaas. Kan wel maar moet ik zelf alles betalen.quote:
ah. Ja hij doet pijn dus daarom wil em wegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang de arts niet zegt dat hij weg moet moet je zelf betalen als je het laat verwijderen maar er zullen uitzonderingen zijn. Ik vind dat ding onder mijn tiet ook irritant (groeit ook) maar ze zeggen is niks ergs dus ook geen medische noodzaak om te verwijderen, helaas. Kan wel maar moet ik zelf alles betalen.
Misschien dat het komende weken nog minder gaat worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Ja hij doet pijn dus daarom wil em wegMaar kijk wel als ik terug ben hoe en wat
niet hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je hebt je zin hoor. zon weg en weer regen
Ruilen dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier
is dit US?
[ afbeelding ]
wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Is niet eens helemaal als grap bedoeld maar zo werkt het echt niet ben ik bang.
quote:
Moet daarheen voor mijn oksel(s).quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet volgende week toch naar de chirurg, kan die niet meteen ook even onder mijn tiet snijden?Maar zo werkt het niet ben ik bang.
ahquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Moet daarheen voor mijn oksel(s).
Maar ik kan vast niet zeggen hey snij dat ding onder mijn tiet ook even weg.quote:
probeer het?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik kan vast niet zeggen hey snij dat ding onder mijn tiet ook even weg.
Nah dan gaat het botsenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
allebei hard blazen en hopen dat jij je weer naar mij blaast en ik mijn weer naar jou?
Stuur je daarom die bui maar naar mij toe, ik wil zo nog wel gaan lopen jaquote:
ik heb nog niks gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur je daarom die bui maar naar mij toe, ik wil zo nog wel gaan lopen ja
Buienradar zegt andersquote:
Uhuhquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In slowmotion in de armen van Fles springen terwijl Celine Dion aan het zingen is
Waarom niet? Kwartiertje werk voor een ervaren chirurg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
Is niet eens helemaal als grap bedoeld maar zo werkt het echt niet ben ik bang.
wauwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
De Russische president Poetin heeft Oekraïense militairen opgeroepen het heft in eigen handen te nemen. Tijdens een bijeenkomst met de Russische Veiligheidsraad, die werd uitgezonden op tv, richtte Poetin zich direct tot hen. Met de Oekraïense militairen zou het "gemakkelijker onderhandelen" zijn dan met "de bende drugsverslaafden en neonazi's in Kiev", die de Oekraïense bevolking zouden hebben "gegijzeld", aldus Poetin.
Volgens Poetin vechten Russische militairen in Oekraïne vooral met "nationalistische milities" en minder tegen de Oekraïense strijdkrachten.
Ja kan het misschien wel gewoon vragen maar dat is niet de reden dat ik daar dan ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet? Kwartiertje werk voor een ervaren chirurg.
We vertrekken om 21 uur. Denk dat we morgen rond 8 uur in Hull zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
mooidas wel een grote
hoe lang is de vaart?
Ach ja Vladje heeft zojuist ook Finland en Zweden bedreigd, die vent is sowieso van het padjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
De Russische president Poetin heeft Oekraïense militairen opgeroepen het heft in eigen handen te nemen. Tijdens een bijeenkomst met de Russische Veiligheidsraad, die werd uitgezonden op tv, richtte Poetin zich direct tot hen. Met de Oekraïense militairen zou het "gemakkelijker onderhandelen" zijn dan met "de bende drugsverslaafden en neonazi's in Kiev", die de Oekraïense bevolking zouden hebben "gegijzeld", aldus Poetin.
Volgens Poetin vechten Russische militairen in Oekraïne vooral met "nationalistische milities" en minder tegen de Oekraïense strijdkrachten.
Hopelijk heb je een lekker bedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We vertrekken om 21 uur. Denk dat we morgen rond 8 uur in Hull zijn.
Pride of Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
hoe?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja Vladje heeft zojuist ook Finland en Zweden bedreigd, die vent is sowieso van het padje
quote:
Nou en. Mijn dermatoloog heeft ook wel eens een moedervlekje of een bultje extra weggehaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan het misschien wel gewoon vragen maar dat is niet de reden dat ik daar dan ben natuurlijk.
Echt? Hmm nou dan ga ik het gewoon vragen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou en. Mijn dermatoloog heeft ook wel eens een moedervlekje of een bultje extra weggehaald.
hmm daar ben ik nog nooit geweest. Liggen vast ook grote vrachtschepen daar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Europoort. De ferry in HvH gaat naar Harwich.
Uh, ga je met Fles op vakantie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We vertrekken om 21 uur. Denk dat we morgen rond 8 uur in Hull zijn.
Heeeeeyquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ga je met Fles op vakantie?
Ja, ik ben spuit11
Ja, die liggen er ook welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar ben ik nog nooit geweest. Liggen vast ook grote vrachtschepen daar?
Fles had een bootje naar Engeland geboekt, daarna besloot Buda dat ook te doen en toen bleek dat ze dezelfde boot hadden geboektquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben spuit11
Ze gingen toevallig op dezelfde Ferry geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben spuit11
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze gingen toevallig op dezelfde Ferry geloof ik.
NOU JAquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles had een bootje naar Engeland geboekt, daarna besloot Buda dat ook te doen en toen bleek dat ze dezelfde boot hadden geboekt
Fles heeft zijn eigen reisgenoot. Maar we zitten op dezelfde bootquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben spuit11
Wat grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles heeft zijn eigen reisgenoot. Maar we zitten op dezelfde boot
neem maar meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, leuk voor in je woonkamer
[ afbeelding ]
hmm hier schijnt de zon?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
De regen komt nu met bakken uit de lucht balgeval
quote:
Maar ik wil gaan lopenquote:
Nerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Hier schijnt de zon maar ik zit noest voorovergebogen aan mijn laptopje te werken nog![]()
Zin in wijn en dansen
Die is nog een treinstel aan het verbouwen met het hoofd van een NS conducteur denk ikquote:
Pont?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zijn bijna in Rozenburg. Pont vanuit Maassluis
ALLES!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ALLES!
Ballie zou nog het liefste hebben dat je een livestream maakt
Die hut is een soort bezemkastquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hut bv en wat je allemaal gaat eten op de boot en nog meer van de boot eigenlijk
ja maakt mij toch niet uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hut is een soort bezemkast
Eten hou ik simpel, denk ik
Aankomende nacht samen kleurrijk kotsende over de reling heen hangen terwijl jullie een verhitte discussie hebben over welk merk knakworstje het lekkerste isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hut is een soort bezemkast
Eten hou ik simpel, denk ik
NEEquote:
Die verse van AHquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankomende nacht samen kleurrijk kotsende over de reling heen hangen terwijl jullie een verhitte discussie hebben over welk merk knakworstje het lekkerste is![]()
Dan laten wij een traantje van ontroering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |