SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bicmacs?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende: [..] las net ergens dat er rijen staan van burgers die zich aanmelden om te vechten
Dat is geen keus zogauw de staat van beleg wordt afgekondigd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie je aanmelden om de wapens op te pakken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Misschien krijg je wel een anti-tankwapenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef Karzai het volgende:
hmmm denk het niet, wat wil je daarmee beginnen tegen tanks?
ik ga in die rij staanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een anti-tankwapen
Nee, dat is nog wel een dingetje. Ik kan wel goed pang roepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:56 schreef Karzai het volgende:
Ik kan ook niet met een wapen omgaan, nooit in dienst gezeten
zullen ze mij toch echt eerst moeten leren om te gaan met een wapen..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
en ze na de oorlog weer verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje lichaamsdelen verzamelen.
boem kan ik ook wel roepen.. helpt dat meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wel een dingetje. Ik kan wel goed pang roepen.
Ik wil het bovenlijfje van een Svetlana.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ze na de oorlog weer verkopen
Dat staat denk ik wat raar hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil het bovenlijfje van een Svetlana.
genoeg "bovenlijven" die verkocht worden op bol.com hoor..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat staat denk ik wat raar hoor
dat zijn neppertsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg "bovenlijven" die verkocht worden op bol.com hoor..
Voor op de kast, kan ze met haar dode ogen kijken wat voor een prachtig leventje ze gehad zou hebben als Poetin de nare Paling haar leven niet verwoest zou hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat staat denk ik wat raar hoor
Schieten is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zullen ze mij toch echt eerst moeten leren om te gaan met een wapen..
wat gemeen van jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor op de kast, kan ze met haar dode ogen kijken wat voor een prachtig leventje ze gehad zou hebben als Poetin de nare Paling haar leven niet verwoest zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |