SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Mijn fiets komt van zo'n soort webshop.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://voordeelfiets.nl/(...)jaUCKFgaAsExEALw_wcB
daar heb je al zowat een nieuwe voor
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://voordeelfiets.nl/(...)jaUCKFgaAsExEALw_wcB
daar heb je al zowat een nieuwe voor
Klopt of naja mijn fiets is verder een top ding maar remmen werken niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaar
Niet iedereen geeft (of heeft de mogelijkheden om) 100'en zo niet 1000'en uit te geven aan een fiets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaar
klopt hoor, maar dan heb je imho gewoon een aliexpress kwaliteit fiets..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft (of heeft de mogelijkheden om) 100'en zo niet 1000'en uit te geven aan een fiets.
das fijn, hoe lang heb je hem al?quote:
alsof hij daar wat over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
Ben bij twee fietsenmakers geweest en één wil het niet eens doen omdat mijn fiets het niet waard is, hij zei dat ik deze fiets überhaupt nooit had moeten kopen.
gergi?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Had me 2 lekkere broodjes gekocht vanochtend voor de lunch, zie ik net alleen nog het lege zakje op tafel liggenFuuuuuuu!!
een diefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Had me 2 lekkere broodjes gekocht vanochtend voor de lunch, zie ik net alleen nog het lege zakje op tafel liggenFuuuuuuu!!
Nieuwe laten halen door de opvreter.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ja, dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof hij daar wat over te zeggen heeft
O ja dat had ik ook eens. Dan zijn ze gepikeerd omdat je de fiets online hebt gekocht en niet bij een fietsenmakerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef Ama het volgende:
Maar hun zeggen dan ja je wilde hem zelf in elkaar zetten dus het is je eigen schuld. Dat het hele remsysteem überhaupt amper werkt willen ze niks van weten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |