Hij heeft recent een club laten promoveren uit de KKD. Lijkt me een prima ervaring.quote:
Ik hoop dat Willem II degradeert!quote:
Dan had ik de festiviteiten wat eerder gepland ja..quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me vrij vervelend voor een club die wel vaker op en neer gaat
Het is ook niet alsof het precies de oprichtingsdag is inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik de festiviteiten wat eerder gepland ja..
Idem! Wat mij betreft vliegen PEC en Heracles er uit, al lijkt Heracles helaas bijna safe.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat Willem II er in blijft. Al is het alleen al voor mijn vriend @:lenny_leonard
Dit is wanbeleid.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.willem-ii.nl/(...)verlengde-contracten
"De aflopende contracten van Freek Heerkens, Miquel Nelom en Driess Saddiki zijn mede door de onzekere, sportieve situatie van de club formeel opgezegd"
Ja, zeg anders even het contract van De Lord op.
@:caland @:scrummie @:de_kraam @:fetx @:zipportal @:wereldgozer @:onlogisch
Kunnen ze hem in de KKD weer een lager contract aanbieden en win je die competitie fluitend.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"De aflopende contracten van Freek Heerkens, Miquel Nelom en Driess Saddiki zijn mede door de onzekere, sportieve situatie van de club formeel opgezegd"
Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die snappen er NIETS van.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is gewoon veel lood om oud ijzer in het rechterrijtje. Zwolle bv. bakte er voor de winterstop helemaal niks van. Nieuwe trainer en 'n paar versterkingen en ze gaan opeens best wel wat punten pakken. Op basis van 2e seizoenshelft, zou Zwolle gewoon linkerrijtje spelen.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:44 schreef Idisrom het volgende:
Een sterke onderkant dit jaar in de Eredivisie.
Ondanks 33 punten nog gedegradeerd.
En dat was ook nog twee punten meer dan vorig seizoen, toen Willen II op de 14-e plek eindigde
Misschien omdat ze toch niet in de Eredivisie horen?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:05 schreef hhh38 het volgende:
Zonde. Ik vind Willem II een prima club die gewoon in de Eredivisie horen. Totaal onnodig ook als je het voetbal aan het begin en eind van het seizoen zag.
Hoe kan je zoveel maanden ertussen aanmodderen?
De clubleiding heeft na dat goede coronaseizoen steken laten vallen, waardoor de selectie nog hoogstens middenmoot kwaliteit was. Maar ze horen als club wel in de Eredivisie imo, het stadion zit daar ook voller dan bijv bij Fortuna, RKC en Heracles.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat ze toch niet in de Eredivisie horen?
Wat bedoel je precies hiermee? Als je stadion vol zit hoor je in de eredivisie en anders niet? Of heeft het ook iets te maken met de grootte van de stad? Dan zou ADO dus ook in de eredivisie horen?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De clubleiding heeft na dat goede coronaseizoen steken laten vallen, waardoor de selectie nog hoogstens middenmoot kwaliteit was. Maar ze horen als club wel in de Eredivisie imo, het stadion zit daar ook voller dan bijv bij Fortuna, RKC en Heracles.
Ja ik zeg toch ook niet dat ze onterecht gedegradeerd zijn? Sportief is er weinig op af te dingen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies hiermee? Als je stadion vol zit hoor je in de eredivisie en anders niet? Of heeft het ook iets te maken met de grootte van de stad? Dan zou ADO dus ook in de eredivisie horen?
Het zijn allemaal gezochte argumenten, je hoort in de eredivisie als je sportief goed genoeg hebt gepresteerd. Dat heeft Willem II duidelijk niet gedaan. Ze hebben minder punten dan Fortuna, RKC, Sparta, Heracles, etc. en dus zijn ze volledig terecht gedegradeerd en horen ze komend seizoen voor de volle 100% in de KKD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |