Veel plezier nogmaals!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx we gaan een hartstikke leuke wandeling maken en de volgende meet verwacht ik je wel hoor.
Thanks for the moral support;). Voelde me echt een beetje een bitch omdat het zou kunnen lijken alsof jullie me koud lietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.
Awwww ben je er echt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks for the moral support;). Voelde me echt een beetje een bitch omdat het zou kunnen lijken alsof jullie me koud lietenMaar ik kan echt niet.
Nighty Night ook!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 05:30 schreef Dotteke het volgende:
Have fun allemaal morgen, het beloofd mooi weer te worden
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichtingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet eens dat de oude Fok stamkroeg The Stairway gesloten was
Ahhh okee. Wist niet eens dat ie van Westbroek was voorheenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichting![]()
De dochter van Henk Westbroek heeft de tent overgenomen.
Overhypte kuttent was het.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichting![]()
De dochter van Henk Westbroek heeft de tent overgenomen.
Volgens de weerberichten word het morgen ook zo’n zonnig dagje. Dus dat moet een heerlijke wandeling worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:28 schreef -Shii- het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Morgen ook zo'n zonnetje zou top zijn.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Veel succes maandag!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Dussss je hebt vandaag een sollicitatiegesprek en loopt het pand strak voorbij
Het gesprek was bij een opticien
Positief: nog geen 4 uur later krijg ik een belletje dat ik ben aangenomen
Negatief: maandag beginnen dus ik blijf zondag thuis om de dag erna fris en fruitig mijn nieuwe carrière te beginnen![]()
Hopelijk een volgende keer. Vind het zo erg jammer maarja prioriteiten
Zeker, vandaag al uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen zijn wandelschoenen gepoetst?![]()
Hier ook..quote:
Vandaag ingewandeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Even terug al ingewandeldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Je wandelt die paar kilometers niet eens op hakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even terug al ingewandeld![]()
Normaal draag ik eigenlijk altijd hakken, dus was wel nodig
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen hequote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wandelt die paar kilometers niet eens op hakken
Met die jonge beentjes van je moet je ons oudjes toch wel kunnen bijhouden op hakken??quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen he
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |