Wordt hier al weer iets lichter gelukkig..quote:
Ik ook en 15 gradenquote:
Doe maar eerst 15quote:
Volgende week ieder geval welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon droog
lijkt me heerlijk
droog en zon
morgen ook al ja..quote:
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer app laptop
[ afbeelding ]
Buienradar
[ afbeelding ]
Ik had foto's van de fles gezien, maar had er nog niks over gelezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
@:ToT
Check deze
https://www.manners.nl/macallan-oudste-single-malt-whisky/
Dan heb je wel lekker weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.
* IJsdraakje heeft volgende week vrij
lekker!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.
* IJsdraakje heeft volgende week vrij
Deed me ook aan een andere fles van hun denken.Die in Cocktail werd gedronken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had foto's van de fles gezien, maar had er nog niks over gelezen.
Da's een prijzig drankje!
Denk dat t voor heel veel mensen een opluchting is, zeker als hem de hele dag op moet..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Net terug van boodschappen doen. De meeste mensen dragen geen mondkapje meer en ik zei aan de kassa ook dat ik blij ben weer gezichten te zien; komt veel positiever over zo.
En die dame helemaal wild enthousiast: "Ohhhh jaaaa, echt!!!! Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een heel stuk blijer zo!!!! Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt zo fijn weer!!!"En ze BLEEF maar wildenthousiast doorratelen!
Je had gewoon sjans dus.Player die je bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Net terug van boodschappen doen. De meeste mensen dragen geen mondkapje meer en ik zei aan de kassa ook dat ik blij ben weer gezichten te zien; komt veel positiever over zo.
En die dame helemaal wild enthousiast: "Ohhhh jaaaa, echt!!!! Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een heel stuk blijer zo!!!! Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt zo fijn weer!!!"En ze BLEEF maar wildenthousiast doorratelen!
Ow van een vat dat van een gezonken schip was gehaald?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed me ook aan een andere fles van hun denken.Die in Cocktail werd gedronken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat t voor heel veel mensen een opluchting is, zeker als hem de hele dag op mond..
Alleen nu kan zonder mondkapje niet meer gapen zonder je hand voor je mond te doenetc
Whehe!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had gewoon sjans dus.Player die je bent.
Ik vind hier iets van...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |