U zijt van harte welkomequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een gezellig hoekje om te posten op m'n trage momentjes.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met jou en @:suzi
Ik werd bezweet wakker.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een gezellig hoekje om te posten op m'n trage momentjes.
Morguh ToTquote:
quote:
Hier gaat bijna alles beter; Mini-ToT heeft een beetje gegeten ("Broodje CHOCOWAAAAA!!!") en hij is lekker vrolijk en actief.quote:
Hier ook een zonnetjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag vandaag zeg, als ik zo naar buiten kijk
Fijn te horen dat alles beter gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat bijna alles beter; Mini-ToT heeft een beetje gegeten ("Broodje CHOCOWAAAAA!!!") en hij is lekker vrolijk en actief.
Maar nu heeft mevrouw ToT weer een griep te pakken. (Iedereen bij haar op het werk negatief getest, maar wel iedereen ziek.)
Ik zie zon.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag vandaag zeg, als ik zo naar buiten kijk
alle wolkjes naar Groningenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon is hier verdwenen nu een donkere lucht
Hier ook geen vrolijke lucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon is hier verdwenen nu een donkere lucht
Jij kan soms echt gemeen zijn.quote:
moiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan soms echt gemeen zijn.
Ik ook niet zolang ze maar daar blijven want ze zijn zo dom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
moi![]()
![]()
![]()
ik heb geen problemen met Groningen
You're so mean!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet zolang ze maar daar blijven want ze zijn zo dom.
quote:
Nou dat is ook niet liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |