Grensoverschrijdend gedragquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt onder je rokje.
Het is niet moeilijk als je een klein badeendje bent.quote:
Nee da's waarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk als je een klein badeendje bent.
Doen we.quote:
En dan wel slipen hoor.quote:
Uhu, de kachel staat al uit.quote:
Hoeveel betaal jij meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhu, de kachel staat al uit.
Ik heb nog geen idee.quote:
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.quote:
Ik heb in mijn casa geen kachel aan.Soul in de woonkamer voor haar dieren welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.
Ik heb ook alleen maar de kachels in de woonkamer aan. Gelukkig wordt het ook weer warmer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb in mijn casa geen kachel aan.Soul in de woonkamer voor haar dieren wel
Ik hoef niet te werken ,mijn geld werkt voor me.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.
Moet ik ook maar eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken ,mijn geld werkt voor me.
Ik ga niet meer werken,heb het prima voor elkaar zoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens uitzoeken.
Ik zou het ook wel weer lekker vinden om aan het werk te gaan.
Jij ook niet gekkie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal nooit op iemand afgeven.
Ik zag vandaag een leuke baan. Iemand die kan 3d tekenen en interesse heeft in 3d printen. Sol. verstuurd voordat ik de vacature gelezen had.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet meer werken,heb het prima voor elkaar zo
Beetje lollen en geinen hier. En soms mensen in de zeik nemen.quote:
Mjn bier is ook bijna op, slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga naar bedje SBE.
Spre
ek je morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |