Slaapse kerel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
Welterusten iedereen! Ik haak af voor nu!
I'll be back haha.
Jij hebt toch een partner?quote:
Je snapt toch wel dat het gewoon grappen over en weer zijn hè? Hij heeft een vrouw, ik een vriend, en dat weet iedereen ookquote:
quote:
A. Ik heb een vriendin, ik ben nooit getrouwdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het gewoon grappen over en weer zijn hè? Hij heeft een vrouw, ik een vriend, en dat weet iedereen ook
Serieus?quote:
Als in dat ik niemand kwaad wil doen.quote:
Oh nee johquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in dat ik niemand kwaad wil doen.
Ja, dus kom je nou nog naar bed of niet?? Iedereen is weer in de juiste waan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee johmaar goed, nu is alles duidelijk lijkt me
Kom eraanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, dus kom je nou nog naar bed of niet?? Iedereen is weer in de juiste waan.
Ik voel me nu net een klein meisje ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Is juist leuk hier dat je vriendjes en vriendinnetjes hebt.
* FreshFruit trekt aan je vlechtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een klein meisje ofzo![]()
Oh ...spannendquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit trekt aan je vlechtjes
* SBE kijkt onder je rokje.quote:
Wow...da's heel directquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt onder je rokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |